Gå til innhold

Var dette litt dramatisk eller innafor av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en fyr fra tinder og vi møttes 3 ganger. Vi hadde god kjemi og det var hyggelig. To av gangene hadde vi også sex. 

Han virket veldig interessert og det var han som tok initiativ til å møtes de to siste gangene. 

Etter den siste gangen så sendte han ikke noen snaps/melinger lenger. Det var kun jeg som gjorde sendte, prøvde å hinte til nytt møte ved å spørre om planene for dagene fremover også.  Han svarte alltid raskt på de, men veldig kort, men hyggelig men ikke noe som ledet til noe vidre samtale. syns det var rart at han sluttet å sende ting. Så da lot jeg det gå 5 dager uten å sende noe til han, fikk fortsatt ikke noe melding av han. 

Etter det hadde gått 5 dager uten noen kontakt, så prøvde jeg å sende et bilde snap igjen, bare en sånn generell snap... Han svarte igjen like raskt, kort og hyggelig. Så da sa jeg: Hvis ikke du er interessert, så er det bedre at du enten sier det eller sletter meg.. må jo være slitsomt å få masse snaps av noen man egentlig vil avslutte med? 

Det virket som at han ble irritert av det begynte bare å si at det var en veldig rar ting å si og at han ikke visste hva han skulle svare på et bilde, men nå vet han det ihvertfall. (noe jeg syns er rart da han tidligere ikke har hatt problemer med å sette igang en samtale)  Da svarte jeg at hva er det du vet nå mener du?  Så svarte han bare at det vet han ikke. 🙄 da sa jeg bare: greit, forstår.. også slettet jeg han bare. 

Enten så var han ikke interessert, eller så ville han at jeg skulle spørre direkte om å møtes igjen og ta insjet. Tipper det første, selvom det også virker rart bare sånn plutselig.. og jeg har ikke lyst til å trenge meg på når han plutselig blir så distansert. men samma det. 

Spørsmålet er bare om det er han eller jeg som har vært teit ? Var det dramatisk av meg å bare slette han sånn? 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns ikke det var dramatisk. Det er jo lov å avslutte noe som ikke går den veien man vil. 

Anonymkode: 688ff...ca4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns ikke det var dramatisk. Det er jo lov å avslutte noe som ikke går den veien man vil. 

Anonymkode: 688ff...ca4

Ja, men jeg kunne jo ha møtt han igjen.. ikke noe must, men.. slettet han jo fordi han ikke klarte å snakke for seg/si hva han vil. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var litt teit, men typisk menn som ikke vil noe mer. Han betraktet deg kanskje som en "sure thing" når det kom til neste gang han ville ha sex.

Jeg syns vel ikke du var dramatisk, men det sier seg nesten selv at noen ikke er interessert når de ikke gir lyd fra seg på fem dager. Så du kunne bare slettet uten å si noe. Men skjønner også behovet for å si noe. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke interessert, og det burde du egentlig ha skjønt da det gikk 5 dager uten at han tok kontakt.

Neste gang kvinner du deg opp og sender en melding med spørsmål om han har lyst til å treffes igjen med en gang, så slipper han å gå rundt grøten og du slipper å lure.

Også kan det kanskje være en ide å holde buksa kneppet fram til dere har funnet ut om dere har kjemi eller ikke, med mindre du også kun er ute etter et par runder i høyet. Kvinner blir gjerne etter-sex-hekta. Men gjør det ikke. 

Anonymkode: c29fb...2f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (1 minutt siden):

Han var litt teit, men typisk menn som ikke vil noe mer. Han betraktet deg kanskje som en "sure thing" når det kom til neste gang han ville ha sex.

Jeg syns vel ikke du var dramatisk, men det sier seg nesten selv at noen ikke er interessert når de ikke gir lyd fra seg på fem dager. Så du kunne bare slettet uten å si noe. Men skjønner også behovet for å si noe. 

Ja han sa "har bare gått et par dager!" Men det hadde gått fem.. der hadde vært greit om det var et normalt mønster fra starten, og kanskje bygd seg oppover med kontakten etter hvert, men ikke når det går motsatt vei 🤷‍♀️

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fikk det han var ute etter hele 2 ganger på 3 forsøk, og ønsket å hoppe over på neste nå. 

Sånn fungerer Tinder.

Ikke ta det personlig.

Anonymkode: 79ca4...065

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er ikke interessert, og det burde du egentlig ha skjønt da det gikk 5 dager uten at han tok kontakt.

Neste gang kvinner du deg opp og sender en melding med spørsmål om han har lyst til å treffes igjen med en gang, så slipper han å gå rundt grøten og du slipper å lure.

Også kan det kanskje være en ide å holde buksa kneppet fram til dere har funnet ut om dere har kjemi eller ikke, med mindre du også kun er ute etter et par runder i høyet. Kvinner blir gjerne etter-sex-hekta. Men gjør det ikke. 

Anonymkode: c29fb...2f2

Jeg skrev jo heller ikke på 5 dager så kan jo hende han tenkte det samme som meg. 

Jeg er ikke hekta på han i det heletatt. Og tror nok ikke jeg kunne fått følelser for han på sikt heller, men det vet man ikke. Jeg syntes han var en snill og ordentlig fyr iforhold til mye annet jeg har møtt, var bare derfor jeg ville se om der kunne utvikle seg. For han virket som en fyr man kunne få det "trygt" med. 

Ser ingen grunn til å holde bukseknappen igjen. Jeg må få meg et ligg i ny og me jeg også. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han fikk det han var ute etter hele 2 ganger på 3 forsøk, og ønsket å hoppe over på neste nå. 

Sånn fungerer Tinder.

Ikke ta det personlig.

Anonymkode: 79ca4...065

Jeg tar det ikke personlig og jeg har ingen bad feelings. Bare lurte på om det var deamatisk av meg. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var litt i overkant. Både kvinner og menn mister kanskje litt interessen dersom de får alt for mange/lange meldinger av en person de akkurat har møtt. Til neste gang du føler du får et kort/avvisende svar bør du la han ta initiativet for neste melding. Da virker du mer selvstendig, sikker og derfor mer attraktiv. 

I dette tilfellet burde du bare ha sluttet å sende han meldinger. Kan jo ha en flamme hvor man ikke brenner broer og avslutter kontakten på en måte som gjør dere irritert på hverandre. Vet jo aldri om han er en bekjent av nestemann du blir betatt av, og da er det jo litt kjipt om han forteller at tror du er high maintenance

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnyonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns det var litt i overkant. Både kvinner og menn mister kanskje litt interessen dersom de får alt for mange/lange meldinger av en person de akkurat har møtt. Til neste gang du føler du får et kort/avvisende svar bør du la han ta initiativet for neste melding. Da virker du mer selvstendig, sikker og derfor mer attraktiv. 

I dette tilfellet burde du bare ha sluttet å sende han meldinger. Kan jo ha en flamme hvor man ikke brenner broer og avslutter kontakten på en måte som gjør dere irritert på hverandre. Vet jo aldri om han er en bekjent av nestemann du blir betatt av, og da er det jo litt kjipt om han forteller at tror du er high maintenance

Alt for mange og lange meldinger? Jeg har omtrent ikke sendt noe. Og lengden på de lengste meldingene mine er kanskje 4 ord. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tar det ikke personlig og jeg har ingen bad feelings. Bare lurte på om det var deamatisk av meg. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Dramatisk var det jo ikke når du synes det uansett var et dødfødt prosjekt, ettersom du tviler for at du ville fått følelser på sikt. 

For øvrig skjønner jeg han godt at han ikke svarer på randomme bilder gjennom Snap. Det gjør ikke jeg heller, og får fnatt av dem som gjør det. "Åh så fin" eller "hahah" ønsker jeg faktisk ikke få tilbake når jeg snaper. Le eller ros meg heller inni dere. Snap er jo bare mas når det blir på dette viset. 

Anonymkode: 79ca4...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er rart at du sitter hjemme og venter på at han skal be deg på ny date. 

Be du han heller når du ønsker det, istedenfor å vente på at han gjør det.

Anonymkode: 79ca4...065

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dramatisk var det jo ikke når du synes det uansett var et dødfødt prosjekt, ettersom du tviler for at du ville fått følelser på sikt. 

For øvrig skjønner jeg han godt at han ikke svarer på randomme bilder gjennom Snap. Det gjør ikke jeg heller, og får fnatt av dem som gjør det. "Åh så fin" eller "hahah" ønsker jeg faktisk ikke få tilbake når jeg snaper. Le eller ros meg heller inni dere. Snap er jo bare mas når det blir på dette viset. 

Anonymkode: 79ca4...065

Jeg sendte noen sånne bilder av maten eller fin natur eller what ever bare for å sette igang en samtale/kontakt uten å virke for masete på han personlig. Bildene blir jo sendt til fler enn bare han. Hvis han svarte på bildet f.eks "så digg ut💯"  så kunne jeg si tilbake: jaa✌ planer for uka da?. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes også det er rart at du sitter hjemme og venter på at han skal be deg på ny date. 

Be du han heller når du ønsker det, istedenfor å vente på at han gjør det.

Anonymkode: 79ca4...065

Jeg hadde gjort det, om han opprettholdt samme type nivå av kontakt som før.. når han blir taus så har ikke jeg lyst til å spørre om der i frykt for at han skal føle seg "satt i et hjørne" og kanskje si ja bare for å være snill. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

planer for uka da?.

Det kunne og burde du jo ha sagt uansett ;) Dere hadde jo liksom noe "på gang", og da er det lov å ta initiativ!

Anonymkode: 79ca4...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde gjort det, om han opprettholdt samme type nivå av kontakt som før.. når han blir taus så har ikke jeg lyst til å spørre om der i frykt for at han skal føle seg "satt i et hjørne" og kanskje si ja bare for å være snill. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Men hvorfor føler du at du må overta tenkingen på vegne av han? Et spørsmål er ikke å sette noen i skvis. Er han ikke mann nok til å si nei når han ikke vil så får det bli på hans regning.. Ikke sant? 

Anonymkode: 79ca4...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det kunne og burde du jo ha sagt uansett ;) Dere hadde jo liksom noe "på gang", og da er det lov å ta initiativ!

Anonymkode: 79ca4...065

Nei... han ble som sagt brått veldig stille iforhold til før. Derfor gjorde jeg det på en mer beskjeden måte.

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor føler du at du må overta tenkingen på vegne av han? Et spørsmål er ikke å sette noen i skvis. Er han ikke mann nok til å si nei når han ikke vil så får det bli på hans regning.. Ikke sant? 

Anonymkode: 79ca4...065

Det er nå bare sånn jeg føler det

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var dramatisk og passiv-aggressiv.

Anonymkode: 94be8...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...