Gå til innhold

Var dette litt dramatisk eller innafor av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du var dramatisk og passiv-aggressiv.

Anonymkode: 94be8...31e

Ja, det er litt der jeg føler å. Men vet ikke hvordan jeg skulle gjort det annerledes heller for å få det ut av han... eller komme til wn konklusjon på hva som skjer videre..  fikk ikke noe ut noe ut av han og da føler jeg at det hadde blitt mer aggressivt å fortsette å prøve å få noe ut av han. Dermed slettet jeg. Aner ikke hvordan jeg kunne gjort det på en ikke-passiv aggressiv måte. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Navnet begynner vel ikke tilfeldigvis på A?:unsure:

Anonymkode: 9c444...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Navnet begynner vel ikke tilfeldigvis på A?:unsure:

Anonymkode: 9c444...51c

Neinei

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han fikk det han var ute etter hele 2 ganger på 3 forsøk, og ønsket å hoppe over på neste nå. 

Sånn fungerer Tinder.

Ikke ta det personlig.

Anonymkode: 79ca4...065

Ikke alle på tinder er sånn. Samboer og jeg traff hverandre på tinder, og i min krets er det to andre samboerpar, og et ektepar, som traff hverandre via tinder. 

Anonymkode: 83d0c...82b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var tydeligvis ikke særlig interessert ettersom han ikke tok komnakt på såpass mange dager. Men samtidig skjønner jeg at han ikke svarte på random "felles-snaps". Det gjør aldri jeg heller. Du kunne bare spurt han rett utt om han ville møtes istedenfor, og spart deg bryet. Jeg syntes det var ganske dramatisk av deg med en såpass kraftig reaksjon, bare fordi han virket uinteressert på snap. Høres ut som vi var mer involvert i dette enn det han var, så kanskje like greit å få avsluttet det? 

Anonymkode: 8cdf6...45a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du var passiv aggressiv. Han svarte deg teit tilbake. Han kunne sagt noe som «beklager, et eller annet» også følge opp med noe hyggelig slik han pleier. Du merket at han endret seg etter siste treff og du har nok rett. Han begynte å fase deg ut. Det var riktig av deg å slette han. 

Forresten... jeg svarer alltid på snapper jeg får. Er det ikke noe å kommentere så bare en 😂 eller 😆

Anonymkode: 67946...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han var tydeligvis ikke særlig interessert ettersom han ikke tok komnakt på såpass mange dager. Men samtidig skjønner jeg at han ikke svarte på random "felles-snaps". Det gjør aldri jeg heller. Du kunne bare spurt han rett utt om han ville møtes istedenfor, og spart deg bryet. Jeg syntes det var ganske dramatisk av deg med en såpass kraftig reaksjon, bare fordi han virket uinteressert på snap. Høres ut som vi var mer involvert i dette enn det han var, så kanskje like greit å få avsluttet det? 

Anonymkode: 8cdf6...45a

Hvorfor sier du og andre her at dere skjønner at han ikke svarer på bildesnaps??

Har jo aldri sagt at han ikke svarer. Han svarte på alt, bare aldri noe mer enn et kort svar som f.eks "digg" på slutten før kunne han itillegg til å svare på bildet si f.eks "hatt en fin dag?" Eller "hvor er det?" Også var praten igang. Det er vanskelig for meg å fortsette å si noe når jeg bare får "digg" som svar. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk på at hvis han var kjekk så har han 100 andre damer å velge mellom. Det er slik tinder fungerer. Ikke ta det personlig, men de mennene som lykkes der er du ikke alene om..

Anonymkode: f5b2f...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns ikke du var passiv aggressiv. Han svarte deg teit tilbake. Han kunne sagt noe som «beklager, et eller annet» også følge opp med noe hyggelig slik han pleier. Du merket at han endret seg etter siste treff og du har nok rett. Han begynte å fase deg ut. Det var riktig av deg å slette han. 

Forresten... jeg svarer alltid på snapper jeg får. Er det ikke noe å kommentere så bare en 😂 eller 😆

Anonymkode: 67946...07c

Ja, altså.. jeg har jo selv stått i situasjoner mange ganger der gutter lurer på om hva jeg vil vidre, virker usikre på om jeg interessert eller ikke. Jeg går aldri rundt grøten og ønsker ikke å irritere folk. Det jeg pleier å svare er noe sånn som "da har du misforstått, vil gjerne fortsette kontakten :)" eller "har vært såå hyggelig å bli kjent med deg, men føler ikke den riktige kjemien". Har avvist menn mange ganger på den sistnevnte måten og jeg fatter ikke hvorfor man ikke bare kan si det som det er - ts. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husk på at hvis han var kjekk så har han 100 andre damer å velge mellom. Det er slik tinder fungerer. Ikke ta det personlig, men de mennene som lykkes der er du ikke alene om..

Anonymkode: f5b2f...8b7

Ja jeg er ikke dum.

Han er helt middels Utseendesmessig. Rolig og fin personlighet. Har vært singel I 5 år pga sykdom og jobber ikke for tiden.. pga det. Han sa også til meg " kreds til deg for å svare på tinder da, ikke mange som gjør det". Så nei, han har ikke 100 andre damer. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har vært ute fra jobb pga 5 års sykdom og det er mentalt, er det garantert han og ikke deg..

Anonymkode: f5b2f...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis han har vært ute fra jobb pga 5 års sykdom og det er mentalt, er det garantert han og ikke deg..

Anonymkode: f5b2f...8b7

Neinei, han er 100% frisk i hodet. Virker veldig sterk psykisk. Det er en fysisk sykdom som har krevd masse operasjoner. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke har avklart ståa mellom dere på de første møte  synes jeg det kanskje var litt dramatisk av deg ja.
Han forsøkte vel fade deg ut på en hyggelig måte uten måtte avvise deg direkte eller ghoste deg. Du tok ikke hintet når han svarte kort og endte opp med å bli frustrert/sint i måten du formulerte deg på, som selvsagt vil irritere han igjen. 
 

Mulig jeg tar feil men det virker slik ut i fra dine beskrivelser. Hadde han vært interessert ville han tatt initiativ han også. Synes ikke du burde sende felles-snaps til folk du ikke er sikker på at du skal ha en relasjon med videre. Det er jo umulig å vite om de er sendt direkte til få, eller til hele vennelista.

Endret av anonymLala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymLala skrev (Akkurat nå):

Om dere ikke har avklart ståa mellom dere på de første møte  synes jeg det kanskje var litt dramatisk av deg ja.
Han forsøkte vel fade deg ut på en hyggelig måte uten måtte avvise deg direkte eller ghoste deg. Du tok ikke hintet når han svarte kort og endte opp med å bli frustrert/sint i måten du formulerte deg på, som selvsagt vil irritere han igjen. 
 

Mulig jeg tar feil men det virker slik ut i fra dine beskrivelser. Hadde han vært interessert ville han tatt initiativ han også. 

Ja, jeg blir irritert av å bli fadet ut. Jeg åpnet jo også opp for han til å avslutte direkte, men han gjorde det ikke da heller. Svarte jo bare at det var merkelig av meg å si og helt sånne svevende svar som ikke svarer på noe som helst.

Tok jeg ikke hintet??? Var vel akkurat det jeg gjorde 🤣

jeg bare godtar ikke sånn der. Etter 1 møte så, men ikke etter 3 møter og med to ganger med sex. Da er man bittelitt mer involvert syns jeg. Nok til å kunne avslutte det på en ordentlig måte. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Men spurte du om treffes da? Om det kun er han som har tatt initiativ til å møtes - så burde du tatt ansvar, vise at du er interessert. Han er ikke tankeleser. Han kan være like usikker på deg. Han syntes kanskje det var trist at du ikke tok initiativ til å møtes, men bare sendte bilder. 🤷‍♀️

Du må slutte å anta hva andre tenker ellers vil relasjoner fort brytes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Hm... Men spurte du om treffes da? Om det kun er han som har tatt initiativ til å møtes - så burde du tatt ansvar, vise at du er interessert. Han er ikke tankeleser. Han kan være like usikker på deg. Han syntes kanskje det var trist at du ikke tok initiativ til å møtes, men bare sendte bilder. 🤷‍♀️

Du må slutte å anta hva andre tenker ellers vil relasjoner fort brytes. 

Nei jeg spurte ikke om å møtes nei siden han ble så stille etter siste møte. Men jeg la opp løpet for han til å spørre om nytt møte ved å spørre han om planene for uka, der han sa at han ikke skulle noe spesielt, og spurte hva jeg skulle, der jeg svarte ca samme "fri fra jobb og ingen planer!". Da svarte han bare "deilig da 🤩💯" da syns jeg det hadde vært naturlig at han hadde sagt "deilig da🤩💯, finne på noe en dag da kanskje?" Hvis han hadde villet det. Man skjønner vel at jeg hintet til at han skulle spørre... eller at jeg i det minste er interessert.

Anonymkode: f5bf3...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg spurte ikke om å møtes nei siden han ble så stille etter siste møte. Men jeg la opp løpet for han til å spørre om nytt møte ved å spørre han om planene for uka, der han sa at han ikke skulle noe spesielt, og spurte hva jeg skulle, der jeg svarte ca samme "fri fra jobb og ingen planer!". Da svarte han bare "deilig da 🤩💯" da syns jeg det hadde vært naturlig at han hadde sagt "deilig da🤩💯, finne på noe en dag da kanskje?" Hvis han hadde villet det. Man skjønner vel at jeg hintet til at han skulle spørre... eller at jeg i det minste er interessert.

Anonymkode: f5bf3...8f5

Du må faktisk ta initiativ selv. Hvorfor er det hans ansvar? Han trenger da bekreftelse like mye som deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Du må faktisk ta initiativ selv. Hvorfor er det hans ansvar? Han trenger da bekreftelse like mye som deg. 

Jeg føler jeg tok initiativ nok ved å spørre hva han skulle ut uka... Man spør ikke om det uten grunn. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler jeg tok initiativ nok ved å spørre hva han skulle ut uka... Man spør ikke om det uten grunn. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Du høres vanskelig ut. Tips til neste gang - slutt å hint, ta ansvar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Du høres vanskelig ut. Tips til neste gang - slutt å hint, ta ansvar. 

Jeg sliter med det.. er en sperre der. Hadde han virket like interessert som før, så hadde det ikke vært noe problem å spørre om det. 

Anonymkode: f5bf3...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...