AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #21 Skrevet 8. april 2021 Man blir fort en taper dersom du selv mener at du er det, så her bør du jobbe med hodet og egen innstilling til deg selv. Tradisjonelt har relativt vellykkede menn gjort det greit på damefronten, men jeg vet også om flere menn som er veldig vellykkede objektivt sett, men som ser ned på seg selv, og derfor ikke får det til med kvinner i det hele tatt. Tilsvarende vet jeg også om enkelte menn som objektivt har gjort det dårlig i livet, men som likevel har grei touch på sjekke- og forholdsfronten, fordi det knapt nok finnes noe som får dem til å tenke negativt om seg selv. Egen innstilling og holdning til seg selv er faktisk veldig viktig, så første bud er å jobbe med dette, slik at ting faller mer på plass. Anonymkode: a1ae9...149 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #22 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er en ung mann med normalt utseende, god utdanning, fast jobb og god inntekt, og så lurer du på om du er taper? Hva i all verden er din definisjon av taper i så tilfelle? Du høres ut som en priviligert ung mann som sliter med selvbildet. Du trekker frem at du er singel, så jeg antar at du prøver å fremstille deg selv som et offer fordi du ikke har tilgang på sex hver dag. Nei, du er ikke en tapermann. Ja, du burde få huet ut av ræva og innse at du har alle forutsetninger for å få deg kjæreste (hvis du dropper denne stakkarslige offerholdningen fordi det er lenge siden siste ligg). Anonymkode: 61cc0...735 Nå vet ikke jeg hva TS har tenkt, men det er jo kanskje litt dømmende å anta at det er dette som ligger bak. I hvert fall når TS ikke har nevnt noe om at han ikke føler seg som et offer, og at han aldri har tenkt på seg selv som taper før, bare litt nå i det siste. Anonymkode: 15538...c42 1
Stiigen Skrevet 8. april 2021 #23 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en høy og slank mann m/ normalt bra utseende midt i 20-årene, tjener omlag 750 tNOK i året i privat sektor, - fast ansatt, trives i jobben. Har fullført en mastergrad fra universitetet. Er litt introvert av natur og singel, det har jeg vært lenge. Er jeg en klassisk tapermann? ala. Sigurd fra "Sigurd fåkke pult" (Har ikke sett mere enn traileren av den serien) Jeg har aldri sett på meg selv som dette før, men begynner nå å lure på om jeg allikevel er det? Anonymkode: d6cab...2ae Du gir lite informasjon her for denne vurderingen. Du er singel,og ser på deg som en taper. Jeg regner med "singel" oversettes til jomfru, aldri så mye som kysset en jente(eller kanskje den ene gangen i fylla hvor en random jente hoppet på deg uten noe innsats fra din side). Høy intelligens, god jobb, stabil livssituasjon har så godt som ingenting å si når det kommer til å dra damer. Ingen blir våte i trusen av det. tusenvis av andre menn kan skilte med akkurat det samme. Hvis du har dårlig selvtillit, generelt nervøs rundt damer, bitter på damer fordi de ikke vil ha deg, tør ikke ta initiativ etc etc så er du i kategorien "Sigurd fåkke pult". Hvis det er en taper så kvalifiserer du, men det å klassifisere deg selv som en taper kommer ikke til å hjelpe deg noe særlig anyways. Du må ta grep.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #24 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er litt min erfaring at de som blir veltrente og sånn gjør det fordi de tror at det hjelper så bra med damene. Så blir dem veltrente og så er ikke det så viktig likevel.... har du andre erfaringer ?? Anonymkode: d6cab...2ae Erfaringen min som kvinne er at trente, unge menn er hot! Anonymkode: e9999...0d1 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. april 2021 #25 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så du mener det er bedre å være høy og trent enn høy og slank da altså? ts Anonymkode: d6cab...2ae Handler ikke om muskler eller hvor mye du tar i benk. Men trening gjør faktisk godt for mye, selvtillit, selvfølelse, holdning, helse, kropp osv. Kanskje det er i forbindelse med trening du møter drømmedama også Å trene eller holde seg i form, betyr ikke å være body builder eller løpe maraton hver uke.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #26 Skrevet 8. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Erfaringen min som kvinne er at trente, unge menn er hot! Anonymkode: e9999...0d1 For noen er de det. For andre betyr det ikke stort. Anonymkode: 24a51...c2d 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #27 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): For noen er de det. For andre betyr det ikke stort. Anonymkode: 24a51...c2d Heller ikke for meg er det at mannen er trent, noen betingelse for min eventuelle interesse. Jeg kan også like en kvapsete mann. Likevel mener jeg at trente menn er spesielt kjekke. Det er et stort pluss. Og er du sjenert, vil du nyte godt av dette plusset. Anonymkode: e9999...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #28 Skrevet 8. april 2021 Ja. Du skriver på ett kvinneforum og søker etter oppmerksomhet. Cool story, bro. Anonymkode: b829d...516 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #29 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en høy og slank mann m/ normalt bra utseende midt i 20-årene, tjener omlag 750 tNOK i året i privat sektor, - fast ansatt, trives i jobben. Har fullført en mastergrad fra universitetet. Er litt introvert av natur og singel, det har jeg vært lenge. Er jeg en klassisk tapermann? ala. Sigurd fra "Sigurd fåkke pult" (Har ikke sett mere enn traileren av den serien) Jeg har aldri sett på meg selv som dette før, men begynner nå å lure på om jeg allikevel er det? Anonymkode: d6cab...2ae Ok, så du ser bra ut, tjener bra og har en mastergrad, men at du har disse ytre faktorene på plass sier jo lite om deg som person, annet enn at du kan oppfattes som vellykket rent materielt sett. For noen er dette viktig, for andre ikke. Du sier du er singel - men ønsker du deg kjæreste eller "bare" et ligg, eller begge deler? Har du foretatt deg noe for å prøve å komme i kontakt med jenter/kvinner? Du sier du er introvert - tror du dette kan gjøre at du oppfattes som sjenert, tilbakeholden, uinteressert eller overlegen? Anonymkode: 24528...09d 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #30 Skrevet 8. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Så du mener det er bedre å være høy og trent enn høy og slank da altså? ts Anonymkode: d6cab...2ae Slank / tynn kan være en årsak til at menn ikke når opp, men det behøver jo ikke være det i ditt tilfelle. Du får nok mer draget om du er større da, også om det inkluderer fett. Får du noen likes på tinder da? Hvis du gjør det så er det ikke utseendet det står på vil jeg tro. Hvis du ikke har sjans på tinder får du begynne å stappe i deg mat Anonymkode: 190cd...72f
Maggi2 Skrevet 8. april 2021 #31 Skrevet 8. april 2021 Veltrent er bedre enn ikke veltrent, men sjarme og humor er bedre enn kun veltrent. Du bør nok prøve å trosse introvert-heten din, og komme deg ut og være sosial. (Lettere sagt enn gjort akkurat nå, men..) Da får du øvet på smalltalk og blir mer selvsikker i din interaksjon med andre, skills som kan komme godt med når du skal finne deg dame.. 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #32 Skrevet 8. april 2021 Dette med å være i forhold skal liksom være å lykkes? Du kommer i et forhold når du finner en som passer for deg. Du er ung, du har virkelig ikke hastverk og du er ingen taper. De som skriver at du du er det for å skrive et innlegg her inne, skriver selv innlegg her inne, så de kan du bare ignorere. De er sikkert bare sjalu/bitre (og vil nok protestere på det). Bare slapp av du, du finner deg nok en partner etter hvert. Og fra meg får du en klem ❤️ Anonymkode: 32616...d28 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #33 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Litt av en antagelse. Hvor kom den fra? Anonymkode: e557f...0d6 Den antagelsen kom fra A) ts har lagt innlegget i Singelliv og dating forumet B) ts referer til seg selv som mulig tapermann a la Sigurd i Sigurd fåkke pult. Derfor antar jeg at selv om han later til å ha livet på stell på de fleste områder i livet, er det noe i hans status som singel/mangel på sex som får ham til å føle seg som en tapermann. Leste du ikke HI? Var det ikke åpenbart for deg at det er pga hans mangel på kjærlighetsliv/sexliv han poster her? Anonymkode: 61cc0...735
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #34 Skrevet 8. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå vet ikke jeg hva TS har tenkt, men det er jo kanskje litt dømmende å anta at det er dette som ligger bak. I hvert fall når TS ikke har nevnt noe om at han ikke føler seg som et offer, og at han aldri har tenkt på seg selv som taper før, bare litt nå i det siste. Anonymkode: 15538...c42 Når man legger ut et innlegg i Singelliv og dating forum og forteller at livet hans fungerer veldig bra på alle områder og sammenligner seg selv med en tv-karakter som ikke får seg et ligg, så høres det veldig ut som at det er her skoen trykker for ts. Ingenting annet hos ts sier oss at yan er taper. Kun hans mangel på kjærlighetsliv/sexliv. Hvorfor har han behov for bekreftelse fra et kvinneforum hvis han ikke føler seg som et offer?? Ts: kom deg ut på datingmarkedet! Du har masse å tilby! Ikke let etter sympati fra folk på internett. Som tidligere nevnt: få hue ut av ræva, hev det høyt og bli med i det som skjer rundt deg! Anonymkode: 61cc0...735
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #35 Skrevet 8. april 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Så du mener det er bedre å være høy og trent enn høy og slank da altså? ts Anonymkode: d6cab...2ae Ja 100% Altså om man skal være så overfladig og bare gå etter utseendet, enten om du er 170 eller 190 så er en veltrent mann mer attraktiv enn en tynn/slank mann i de aller fleste kvinners øyne. Likeså tror jeg mange damer synes gigantiske muskler og bolere etc er uattraktivt. Så det er jo ikke snakk om all verden her. Skaff deg en sixpack til sommeren og litt muskler på armer og bein så blir det nok en god sommer. Anonymkode: c2289...eae 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå