Gå til innhold

Er jeg en klassisk ung tapermann??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en høy og slank mann m/ normalt bra utseende midt i 20-årene, tjener omlag 750 tNOK i året i privat sektor, - fast ansatt, trives i jobben. Har fullført en mastergrad fra universitetet. Er litt introvert av natur og singel, det har jeg vært lenge. Er jeg en klassisk tapermann? ala. Sigurd fra "Sigurd fåkke pult" (Har ikke sett mere enn traileren av den serien) Jeg har aldri sett på meg selv som dette før, men begynner nå å lure på om jeg allikevel er det?

Anonymkode: d6cab...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som en drømmemann. 

Anonymkode: c55cd...948

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo både utdannelse og jobb så skjønner ikke helt hva som gjør deg til en taper

Anonymkode: 6e4bf...db1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du er en ung mann med normalt utseende, god utdanning, fast jobb og god inntekt, og så lurer du på om du er taper?

Hva i all verden er din definisjon av taper i så tilfelle? 

Du høres ut som en priviligert ung mann som sliter med selvbildet. Du trekker frem at du er singel, så jeg antar at du prøver å fremstille deg selv som et offer fordi du ikke har tilgang på sex hver dag.

Nei, du er ikke en tapermann.

Ja, du burde få huet ut av ræva og innse at du har alle forutsetninger for å få deg kjæreste (hvis du dropper denne stakkarslige offerholdningen fordi det er lenge siden siste ligg).

Anonymkode: 61cc0...735

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Du er INGEN taper ! Heller en drømmemann 🙂 Sjekk ut Tony Gaskin på YouTube.  Da får du et sunt innblikk i hva KVINNER trenger og ønsker ♥️  Du er en konge ! ( du vil forstå konteksten der,når du har sjekket det ut 🙂)

Anonymkode: 40054...656

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vil heller kalle deg en mann med over snittet bekreftelsesbehov.

Anonymkode: e9999...0d1

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg er en høy og slank mann m/ normalt bra utseende midt i 20-årene, tjener omlag 750 tNOK i året i privat sektor, - fast ansatt, trives i jobben. Har fullført en mastergrad fra universitetet. Er litt introvert av natur og singel, det har jeg vært lenge. Er jeg en klassisk tapermann? ala. Sigurd fra "Sigurd fåkke pult" (Har ikke sett mere enn traileren av den serien) Jeg har aldri sett på meg selv som dette før, men begynner nå å lure på om jeg allikevel er det?

Hæ?

Nei. Og du bør se serien :P 

Anonymkode: 0fc40...310

AnonymBruker
Skrevet

Du har gode forutsetninger. Men hva ønsker du fra kvinner? Ønsker å rase mest mulig rundt, være fuckboi, partygutt, drikke mye og slikt? Ja, da er du en taper. 

Anonymkode: 597d3...a63

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har gode forutsetninger. Men hva ønsker du fra kvinner? Ønsker å rase mest mulig rundt, være fuckboi, partygutt, drikke mye og slikt? Ja, da er du en taper. 

Samtidig er det de du nevnte her som blir sett på av damene som sexy, kul, vinner, etc. Hvem er taperne da ? 

Anonymkode: eb57d...667

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

så jeg antar at du prøver å fremstille deg selv som et offer fordi du ikke har tilgang på sex hver dag.

Litt av en antagelse. Hvor kom den fra? 

Anonymkode: e557f...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er ikke å banke henne, voldta henne eller svindle henne.

Det verste en mann kan gjøre mot en kvinne er å kjede henne.

Du høres kjedelig ut.

Anonymkode: 16f24...85a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja du er en tapermann! Hvorfor - fordi du går inn på kg for å spørre om du er en tapermann!! 

Anonymkode: a4221...3aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører ikke noe taperaktig med deg, bortsett fra at du har begynt å tenke i de baner.  Du er introvert, og sikkert litt sosialt usikker. Det gir deg noen helt vanlige utfordringer her i livet, men ikke taperstatus. 

Anonymkode: e557f...0d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, bygg muskler så kommer damene til å svimle rundt deg. Jeg forstår ikke hvorfor ikke flere menn gjør dette. Det er jo ikke snakk om at du må operere eller gjøre noe svært drastisk. Jeg snakker selvfølgelig ikke om å bli den norske versjonen av The Rock, men bygg deg litt opp så du får definerte muskler. Høye, tynne menn vet jeg er turn-off for mange (helt sikkert noen som liker de også altså!). Ellers virker det som om du har alt annet på stell og jeg er sikker på at drømmedama er der ute, lykke til!

Anonymkode: c2289...eae

• Liker 3
Skrevet

Om du er en "taper" kommer jo helt an på hvilken konkurranse du er med i.

Ønsker du et langvarig, godt forhold med kone og barn? Du har absolutt alle forutsetninger for å klare det, og er ung enda. Du har såvidt startet i den konkurransen og om du taper eller ikke er omtrent 20 år fra å bli avgjort.

Ønsker du å bruke 20-årene på å pule rundt, og har ikke fått startet enda? Da haster det. Og sannsynligheten er nok ganske stor for at du taper DEN konkurransen.

Men sett deg konkrete mål først, vanskelig å si om du er en taper når du ikke sier noe om hva målene dine var. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts, bygg muskler så kommer damene til å svimle rundt deg. Jeg forstår ikke hvorfor ikke flere menn gjør dette. Det er jo ikke snakk om at du må operere eller gjøre noe svært drastisk. Jeg snakker selvfølgelig ikke om å bli den norske versjonen av The Rock, men bygg deg litt opp så du får definerte muskler. Høye, tynne menn vet jeg er turn-off for mange (helt sikkert noen som liker de også altså!). Ellers virker det som om du har alt annet på stell og jeg er sikker på at drømmedama er der ute, lykke til!

Anonymkode: c2289...eae

Så du mener det er bedre å være høy og trent enn høy og slank da altså?

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du mener det er bedre å være høy og trent enn høy og slank da altså?

ts

Selvfølgelig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Samtidig er det de du nevnte her som blir sett på av damene som sexy, kul, vinner, etc. Hvem er taperne da ? 

Anonymkode: eb57d...667

Hvor har du det fra, at det over her er noe "damene" ser på som sexy og kult, en vinner.

Anonymkode: 24a51...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig.

Det er litt min erfaring at de som blir veltrente og sånn gjør det fordi de tror at det hjelper så bra med damene. Så blir dem veltrente og så er ikke det så viktig likevel.... har du andre erfaringer ??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Selvfølgelig.

En selvfølge er det ikke, jeg for eksempel liker ikke så godt når de blir for muskuløse. Men er egentlig ikke så opptatt av det generelt. Synes det er mye viktigere at vedkommende trives med seg selv, og trener slik de liker selv. 

TS, jeg synes ingenting du har skrevet får deg til å virke som en taper. Men det som er litt viktig er at du ikke ser på deg selv på den måten. Jeg synes det er litt vanskelig å forholde seg til folk som selv mener de er tapere. 

Anonymkode: 15538...c42

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...