Ninnit Skrevet 7. april 2021 #1 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg fikk corona for ikke lenge siden og er heldigvis overstått det fryktede viruset. Jeg takker Gud for at jeg fikk veldig milde symptomer og ingen senkader. Men det jeg lurer på er om det er noe vits å ta corona vaksinen hvis jeg er immun i 6 mnd? Har det noe hensikt? Kunne ikke finne mye informasjon om de som allerede har hatt corona og evt dens utvikling for de som er immune. Vet allerede at man kan bli smittet to ganger men kunne ikke finne så mye info om dette på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 7. april 2021 #2 Del Skrevet 7. april 2021 Personlig er jeg i tenkeboksen enda. Jeg er ikke noen vaksinemotstandere, men etter astrazeneca og svineinfluensavaksinen er jeg skeptisk til vaksiner som blir hurtigprodusert. Når man har hatt corona er man immun i minst 6 måneder, gjerne mer og man regnes som vaksinert med første dose av en vaksine med to doser, i følge min lege. Dermed har jeg minst 5 måneder på meg til å bestemme meg for om jeg skal vaksineres, noe som er bra da jeg er sist i vaksinekøen uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9. april 2021 #3 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg tok vaksine i går. Jeg sa i utgangspunktet nei da jeg prøver å bli gravid og man må vente én uke etter siste dose før man prøver. Men siden jeg bare trengte én dose så valgte jeg å ta den. Angrer litt nå med denne dundrende hodepinen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg