Gå til innhold

Opplevd bivirkninger etter pfizer vaksine?


Hellemelle88

Anbefalte innlegg

altius skrev (På 7.4.2021 den 17.56):

Eneste jeg har hørt er at folk har fått unormal høy seksualdrift etter Pfizer-vaksinen. 

🤣 Her kan psyken også spille inn, ved en glede og lettelse over å ha fått vaksine, fordi nå er vaksineringen godt i gang og tror på bedre tider. Psyken spiller inn på libidoen. Uansett, en flott bivirkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for antivaksinasjonspropaganda (uten kilder)

Vintermorgen, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått 1. dose. Verk i armen, hodepine over mange dager, trøtthet og en påfølgende forkjølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått første dose. Øm i området rundt stikket i et par dager, ellers ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok den for 5 dager siden og har kun hatt ubehag i armen. Det varte i ca 30 timer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk første vaksinedose 7. april. Jeg hadde litt vondt i hodet og var bittelitt trøtt samme ettermiddag og dagen etter, men det er trolig fordi jeg kjente ekstra godt etter at jeg i det hele tatt la merke til det. Det kan like gjerne ha andre årsaker. Litt øm rett rundt stikkstedet samme ettermiddag, men ikke sjenerende på noen som helst måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått dose nr 1. Tok vaksinen kl 11.00 i dag. Ble umiddelbart øm i armen. Hodepinen kom snikendes etter noen timer. Tør ikke å si det høyt heller, for alle andre jeg kjenner har fått null bivirkninger. Så blir vel sett på som en hypokonder 😅 Nå 6 timer etter vaksinen har jeg fortsatt mye vondt i hodet til tross for paracet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shias skrev (14 minutter siden):

Fått dose nr 1. Tok vaksinen kl 11.00 i dag. Ble umiddelbart øm i armen. Hodepinen kom snikendes etter noen timer. Tør ikke å si det høyt heller, for alle andre jeg kjenner har fått null bivirkninger. Så blir vel sett på som en hypokonder 😅 Nå 6 timer etter vaksinen har jeg fortsatt mye vondt i hodet til tross for paracet. 

Alle jeg kjenner har fått bivirkninger. Absolutt alle.  Det er ganske så vanlig   :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (3 timer siden):

Alle jeg kjenner har fått bivirkninger. Absolutt alle.  Det er ganske så vanlig   :bond:

Jeg kjenner ingen som har fått bivirkninger av pfizer, kun litt øm i hånden 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 1 dose for to dager siden, litt vondt i armen etterpå, men er bedre nå. Ellers ingen bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shias skrev (11 timer siden):

Jeg kjenner ingen som har fått bivirkninger av pfizer, kun litt øm i hånden 😅

I hånden? Mener du ikke armen? Man får jo vaksinen i overarmen.

Jeg fikk vaksine i går (Moderna) og det er kun overarmen som er øm og vond.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Million skrev (1 time siden):

I hånden? Mener du ikke armen? Man får jo vaksinen i overarmen.

Jeg fikk vaksine i går (Moderna) og det er kun overarmen som er øm og vond.

Jo, armen selvsagt 😂 Hodepinen er borte, men kjennes ut som jeg har hatt en heftig treningsøkt med kun en arm. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øm i armen etter første dose og feber på natten og vondt i hodet etter andre dose.  Var ekstremt slapp og konstant trøtt de 2 første ukene etter dose 2. Helt fin nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for antivaksinasjonsdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verking på stikkstedet i ca. to døgn etter vaksinen. Tok vaksinen kl 12 en dag i forrige uke, og var generelt sliten og slapp de neste to dagene. Begge dager hadde jeg frost-rier som var verre på dag to. Hodepine som kom og gikk på dag to. Holdt meg hjemme fra jobb dagen etter vaksinasjonen. Kanskje følelsen om jeg "brygget på noe"

Jeg har fått ny time seks uker etter forrige dose. Men nå vurderes det om det holder med 12 uker mellom de to dosene. Så da får jeg vente og se hva de bestemmer seg for. Kanskje blir timen min utsatt, kanskje får jeg beholde den selv om det er seks uker, og ikke tolv. Men de må bestemme seg først

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...