Gå til innhold

Opplevd bivirkninger etter pfizer vaksine?


Hellemelle88

Anbefalte innlegg

Hei, 

skal ta min første dose med pfizer vaksine idag. Lurer på om noen har opplevd bivirkninger etter første dose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ingen bivirkninger etter første eller andre dose Pfizer. Ingen av oss på jobb som fikk denne vaksinen merket noe bivirkninger utenom litt ømhet i armen, tilsvarende som ved influensavaksine eller andre vaksiner.

Endret av Alivamale
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del på jobben min fikk bivirkninger etter 2.dose. Første dose gikk fint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok  for noen uker siden

Etter dose en. Verket i armen første natt  etter. '

Etter dose to. Armen verket enda mer , en etter dose en, varte første natten .  Kjente det i hodet , dag to og tre. Lett hodepine, og litt "tåke"  følelse./ Hodet ikke helt på plass. Helt fin etter det

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe etter første vaksine. Kun litt øm i armen rundt stikkstedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt øm i armen og noe trøttere enn normalt dagen etter. Ikke tatt andre dose enda, så spent på den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg kjenner som har tatt Pfizer sin merket bare litt ømhet i armen på kvelden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altius skrev (5 minutter siden):

Eneste jeg har hørt er at folk har fått unormal høy seksualdrift etter Pfizer-vaksinen. 

🤣🤣🤣🤣 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1: lett ømhet i skulderen. 

Dag 2: smerter i skulderen. Vondt i hodet. Følte meg dårlig på en litt rar måte. Jeg hang bakpå slik man gjør rett før man blir syk, men følte ikke ikke at jeg var på vei til å bli syk. En mildt ubehagelig følelse. Den slapp ganske fort mot slutten av dag 2. 

Før jeg tar dose 2, skal jeg rydde kalenderen for de to neste dagene og forberede meg på å være ute av drift 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger bare ta én dose, men fikk lettere feber i natt og skikkelig vondt i hodet i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lilac_lavendel skrev (På 7.4.2021 den 17.52):

Hvordan gikk det? @Hellemelle88? Jeg skal ta min i morgen tidlig, og vil gjerne høre hva slag bivirkninger du har opplevd. 

Fikk litt bivirkninger, ingen alvorlige , men hadde feber, hodepine og følte meg generelt tung i kroppen dagen etter. I dag våknet jeg med frysninger og hodepine, ikke feber foreløpig. Hvordan gikk det med deg?

Endret av Hellemelle88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellemelle88 skrev (17 minutter siden):

Fikk litt bivirkninger, ingen alvorlige , men hadde feber, hodepine og følte meg generelt tung i kroppen dagen etter. I dag våknet jeg med frysninger og hodepine, ikke feber foreløpig. Hvordan gikk det med deg?

Jeg fikk min for 24 timer siden, har ikke kjent noe annet enn at jeg ble litt slapp, og trøtt og vondt i armen. Kan jo dukke opp bivirkninger etter 24 timer også men håper ikke det. Forøvrig prøver jeg å finne ut hvordan det er med graviditet etter fullført vaksinasjon men finner ikke så mye om det. Tar gjerne i mot tips! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (30 minutter siden):

Jeg trenger bare ta én dose, men fikk lettere feber i natt og skikkelig vondt i hodet i dag.

Hvorfor trenger du bare en dose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lilac_lavendel skrev (1 minutt siden):

Hvorfor trenger du bare en dose?

Hadde covid i januar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilac_lavendel skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk min for 24 timer siden, har ikke kjent noe annet enn at jeg ble litt slapp, og trøtt og vondt i armen. Kan jo dukke opp bivirkninger etter 24 timer også men håper ikke det. Forøvrig prøver jeg å finne ut hvordan det er med graviditet etter fullført vaksinasjon men finner ikke så mye om det. Tar gjerne i mot tips! ☺️

 

Screenshot_20210409-100206_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 minutter siden):

 

Screenshot_20210409-100206_Samsung Internet.jpg

Takk! Men jeg tenkte mer på sånne forum som kvinneguiden, med faktiske historier. Det er det jeg ikke finner. Felleskatalogen skriver jo bare at det ikke finnes indikasjoner på det, men har ikke hørt om noen som faktisk har opplevd det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilac_lavendel skrev (2 minutter siden):

Takk! Men jeg tenkte mer på sånne forum som kvinneguiden, med faktiske historier. Det er det jeg ikke finner. Felleskatalogen skriver jo bare at det ikke finnes indikasjoner på det, men har ikke hørt om noen som faktisk har opplevd det. 

Sikkert fordi det ikke er noen fare. På Kvinneguiden er det mye skremselspropaganda  :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...