AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #1 Skrevet 5. april 2021 Jeg var ute i finværet og stelte hesten litt, når jeg ikke tenkte helt over hvor jeg var og hva jeg gjorde gikk jeg litt bakover og rett inn i strømgjerde som fikk meg til å hoppe mot hesten. Hesten skvatt litt men heldigvis ikke mye. Nå er jeg redd for om hesten skal tro jeg prøvde å skremme han eller om han forstår at jeg var borti strømgjerdet? Håper ikke hesten blir litt redd for meg fremover nå og ikke helt stoler på meg mer, jeg gjorde det jo ikke med vilje 😢 Anonymkode: ee312...8ac
TheTrollHunter Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Dette trolleriet kommer du ingen vei med. Har du peiling på hest hadde ikke dette vært et tema engang 9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #3 Skrevet 5. april 2021 Hesten klarer nok å resonere seg frem til at du kom borti strømgjerdet, og at det er grunnen til at du gjorde som du gjorde. Tenker han himler litt med øya over at du kunne kløne så mye, og fortalte det til hestekompisene i stallen etterpå. Anonymkode: 63743...7e1 19
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #4 Skrevet 5. april 2021 TheTrollHunter skrev (8 minutter siden): Dette trolleriet kommer du ingen vei med. Har du peiling på hest hadde ikke dette vært et tema engang Det er ikke trolling, det er hva som skjedde, jeg har heller ikke sakt jeg har så veldig peiling på hest, jeg er fremdeles nybegynner AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hesten klarer nok å resonere seg frem til at du kom borti strømgjerdet, og at det er grunnen til at du gjorde som du gjorde. Tenker han himler litt med øya over at du kunne kløne så mye, og fortalte det til hestekompisene i stallen etterpå. Anonymkode: 63743...7e1 Tror det jeg også og håper det, men redd han ikke gjør det og blir litt mer redd eller usikker på meg fremover. Anonymkode: ee312...8ac
Gjest Chroma Skrevet 5. april 2021 #5 Skrevet 5. april 2021 Det går nok bra, langt ifra det dummeste en hest har vært vitne til. 😄
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #6 Skrevet 5. april 2021 (endret) Synes du skal selge hesten, den tror du er slem for alltid. Dessuten må dette være en trolle tråd. Er du så nybegynner så synes jeg du må bli med noen å lære deg endel først. Endret 5. april 2021 av Smeltemann
TheTrollHunter Skrevet 5. april 2021 #7 Skrevet 5. april 2021 1 hour ago, Smeltemann said: Synes du skal selge hesten, den tror du er slem for alltid. Er nok det beste. Troll egner seg ikke som hesteeiere 2
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #8 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hesten klarer nok å resonere seg frem til at du kom borti strømgjerdet, og at det er grunnen til at du gjorde som du gjorde. Tenker han himler litt med øya over at du kunne kløne så mye, og fortalte det til hestekompisene i stallen etterpå. Anonymkode: 63743...7e1 Resonere? Du skjønner hvordan en hest fungerer 😂😂
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #9 Skrevet 5. april 2021 Hester tåler å skvette litt. Jeg har klart å sparke borti en bøtte som fløy rett under hesten så hesten stakk, gikk helt fint i etterkant. Anonymkode: acb44...78a 6
little fairy Skrevet 5. april 2021 #10 Skrevet 5. april 2021 Hva er det med folk som svarer her? Herregud, alle kan ikke alt. Hun er nybegynner. Hadde noen stilt dette spørsmålet om en hund i stedet hadde alle vært mer forståelsesfull og svart ordentlig. 6
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #11 Skrevet 5. april 2021 Det er nok ikke noe å uroe seg for. Hester kløner seg i mellom stadig vekk også. Se bare å hester i en flokk. De skvetter lett av brå bevegelser fordi det er fluktdyr, men når det ikke skjer noe mer så er det glemt og alt er som før. Noen hester kan bli nervøse hvis de stadig får støt av mennesker, men det er jo ikke det som har skjedd her Anonymkode: f425f...dc3 3
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #12 Skrevet 5. april 2021 little fairy skrev (6 minutter siden): Hva er det med folk som svarer her? Herregud, alle kan ikke alt. Hun er nybegynner. Hadde noen stilt dette spørsmålet om en hund i stedet hadde alle vært mer forståelsesfull og svart ordentlig. Synes du at man skal begynne med en hest på 500-600 kilo? Det er dyr av kjøtt og blod. At hun hoppet mot hesten er ikke noe å tenke på, men det kreves en viss kunnskap om en skal ja hest selv. Det gjelder Alle slags dyr.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #13 Skrevet 5. april 2021 Jeg tror ikke hesten går rundt og tenker så mye på dette, de er relativt dumme. Anonymkode: 48cb6...0f6 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #14 Skrevet 5. april 2021 Smeltemann skrev (2 minutter siden): Synes du at man skal begynne med en hest på 500-600 kilo? Det er dyr av kjøtt og blod. At hun hoppet mot hesten er ikke noe å tenke på, men det kreves en viss kunnskap om en skal ja hest selv. Det gjelder Alle slags dyr. Det er mest sannsynlig ikke hennes egen hest, sikkert bare en hun rir/steller hvis hun er så nybegynner. Anonymkode: 28f71...9c4 3
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #15 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke hesten går rundt og tenker så mye på dette, de er relativt dumme. Anonymkode: 48cb6...0f6 Dumme er de ikke. Men de er ikke mennesker som tenker det samme som oss. Du vet hvor stor hjernen på en hest er?
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #16 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mest sannsynlig ikke hennes egen hest, sikkert bare en hun rir/steller hvis hun er så nybegynner. Anonymkode: 28f71...9c4 Håper det. Håper eieren av hesten følger med også...
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #17 Skrevet 5. april 2021 Smeltemann skrev (50 minutter siden): Håper det. Håper eieren av hesten følger med også... Gjør nok det hvis det er privat hest. Rideskolehester er jo vant til alt mulig. Anonymkode: 28f71...9c4
Gjest Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #18 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gjør nok det hvis det er privat hest. Rideskolehester er jo vant til alt mulig. Anonymkode: 28f71...9c4 Lov å håpe.
Gjest Chroma Skrevet 5. april 2021 #19 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke hesten går rundt og tenker så mye på dette, de er relativt dumme. Anonymkode: 48cb6...0f6 Hester er langt ifra dumme.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #20 Skrevet 5. april 2021 2 hours ago, Smeltemann said: Resonere? Du skjønner hvordan en hest fungerer 😂😂 Og du skjønner åpenbart ikke hva en spøk er 😆 Anonymkode: 63743...7e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå