Gjest Bellatrix Skrevet 28. august 2005 #1 Del Skrevet 28. august 2005 Heia Bodø Glimt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 Bodø Glimt har i hvert fall en fin supportersang - dét skal de ha midt i nedrykkskampen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Enig, heia Glimt!! VIKING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ball Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Nei, nei!!! Heia Ålesund!! Ergo: Heia Vålerenga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 29. august 2005 #5 Del Skrevet 29. august 2005 Heia Bodø Glimt! ← HAHAHAHAHAHAHA Jeg dauer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 29. august 2005 #6 Del Skrevet 29. august 2005 Å Vålenga - ære være Vålenga - .............................................. Farvel bønder, farvel................................................................ Rykker ned, rykker ned, rykker ned......................................... Enga på topp!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 29. august 2005 #7 Del Skrevet 29. august 2005 Skamslåtte bønder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 29. august 2005 #8 Del Skrevet 29. august 2005 Vi er best i by'n og vi HATER Lyn................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. august 2005 #9 Del Skrevet 29. august 2005 ja,, jeg har traktor og ljå--- så jeg heier på lsk (vel pappa har).... og vi fra lsk trenger i allefall ikke øl for å være glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå