AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #1 Del Skrevet 4. april 2021 Hvilke av disse er best.? Spiller det ingen rolle liksom? Anonymkode: 8f5da...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 4. april 2021 #2 Del Skrevet 4. april 2021 Ville tatt den første. Da får du mer for mindre penger, kinda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 4. april 2021 #3 Del Skrevet 4. april 2021 Fame skrev (13 minutter siden): Ville tatt den første. Da får du mer for mindre penger, kinda Jeg er enig, synes selv det er lettere å tyde strimler også fordi på staven er det glass framfor strekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #4 Del Skrevet 4. april 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): Jeg er enig, synes selv det er lettere å tyde strimler også fordi på staven er det glass framfor strekene. Du kan åpne stavene og lese strimmelen inni 😊 Anonymkode: 44e12...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 5. april 2021 #5 Del Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan åpne stavene og lese strimmelen inni 😊 Anonymkode: 44e12...ba7 Ja, men da er det jo mye billigere å bare kjøpe strimlene,dersom man bare skal ta av glasset for å se strimmelen uansett liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. april 2021 #6 Del Skrevet 5. april 2021 Ville også gått for den første (strimlene) fordi de er billigst og enkelt å teste med i uringlass. Greia med stav er at man kan tisse rett på pinnen for å teste, og noen foretrekker det. Skal vel være enklere og mindre styr, men personlig syns jeg det er lettere å tisse i et glass først og dyppe strimmelen i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå