Gå til innhold

Ferietøs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Du skal ha kudos for å være dønn ærlig...

Jeg har aldri sex med andre enn min partner. Jeg er en kjedelig person som ikke lever livet for å passe inn i menns fantasier. Sånn er de fleste kvinner med en sunn oppvekst. 

Får jeg også kudos for å være dønn ærlig? :rolleyes:

Anonymkode: 37648...d03

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får jeg også kudos for å være dønn ærlig? :rolleyes:

Ja, selfølgelig får du det, for du er jo ei skikkelig kvinne som holder deg til mannen din🧡 Jeg er faktisk glad det finnes slike kvinner som deg. Jeg dømmer ingen for deres egne valg, jeg velger heller å like kvinner det kvinnene velger.

• Liker 1
Skrevet

Aldri ligget rundt på ferie, men har i prinsippet ingen motforestillinger og syns det er latterlig av dere som dømmer de som gjør det, eller trenger å overbevise dere om at det MÅ ligge noen stakkarslige grunner bak. I 2021 bør det vel være opplest og vedtatt at kvinner KAN ha sex av den enkle grunn at de liker det. Og at det er helt lov. 

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Ei tøs som velger å ha sex på en ferie, kan heller ikke dømmes eller trenger kritikk, det er faktisk hennes valg...

Nettopp! 

Bamseklemmer skrev (9 minutter siden):

Jeg dømmer ingen for deres egne valg, jeg velger heller å like kvinner det kvinnene velger.

Du er min helt (nok en gang) 💕 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy å lese at så mange lyger om hvor mange knull de har hatt på ferie.... 👏

Anonymkode: 951d3...623

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

:klo:

Anonymkode: aee7d...a61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang traff jeg en mann på ferie. Falt pladask for ham. Det er femten år siden og vi er fremdeles sammen.

Anonymkode: ad1e6...73c

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Gøy å lese att en som velger å være anonym, kommer med påstander.  Merkelig det der hva folk klarer å få sagt så fort de kan gjemme seg bak att de kan skrive anonymt 😅

• Liker 2
Skrevet
Hippogriff skrev (11 minutter siden):

Du er min helt (nok en gang) 💕 

Takk til deg også, jeg er blitt så utrolig glad i deg💞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 4.4.2021 den 8.24):

Så god og snille dere har vært🧡 så deilig går det ann å ha det på ferie...  det blir noe annet enn å spille brettspill med familien, og onanere musetille på rommet for å ikke bli fersket...

ja jo flere partnere jo bedre for deg selvsagt... he he he

Anonymkode: 9a7ff...583

AnonymBruker
Skrevet

Aldri ligget med noen på ferie. Ingen som har fristet eller så har jeg ikke hatt sjans på de uansett. Men kanskje jeg får muligheten på min gamle dager hvem vet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

En gang traff jeg en mann på ferie. Falt pladask for ham. Det er femten år siden og vi er fremdeles sammen.

Anonymkode: ad1e6...73c

Så vakkert. Jeg elsker alt som har med ekte kjærlighet og gjøre...de er blitt minimalt med det i dagens samfunn. Så flott. Håper dere fortsatt har det flottings tilsammen. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så vakkert. Jeg elsker alt som har med ekte kjærlighet og gjøre...de er blitt minimalt med det i dagens samfunn. Så flott. Håper dere fortsatt har det flottings tilsammen. 

Man kan ha mange sexpartnere og likevel oppleve Den Store Kjærligheten. Hva får deg til å stille dett opp mot hverandre? Hva er logikken?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Flott du sier fra, men alle skjønner jo at det bare er en mann som sitter og runker og finner på.

Anonymkode: 4ba6a...098

Jeg vet om flere kvinner som holder på sånn, så er ikke overrasket..

Anonymkode: 44d9b...87e

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 4.4.2021 den 8.24):

Så god og snille dere har vært🧡 så deilig går det ann å ha det på ferie...  det blir noe annet enn å spille brettspill med familien, og onanere musetille på rommet for å ikke bli fersket...

Er man god og snill fordi man har sex med mange? Kan du forklare den logikken?

Anonymkode: 16198...4ea

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg på ferie og har masse lyst, begjær og er super kåt (jeg blir såpass våt att jeg må ha truse innlegg hvis ikke så renner det nedover låret, selv med truse på) ja, da knuller jeg da. Jo mere kuk jo bedre er det.

Anonymkode: 5ca4c...1f4

h50F0BDB9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke den logikken rimelig åpenbar?

Ved å kalle kvinner snille og gode når de har sex med mange, håper man å reklamere slik at flere kvinner vil ha sex med mange, og jo flere kvinner som vil ha sex med mange, jo mer kan man regne med å få selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

h50F0BDB9

:Knegg:

Skrevet (endret)

La det stå som et uløst mysterie, det er vanskelig å forklare ting uten å ha opplevd deres kjærlighet❤️

Forresten, de som tror at de bare er et tøm og røm kvinner, tar fullstendig feil. Det har lagt grunnlag for vennskap og kontakt i mange mange år...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er ikke den logikken rimelig åpenbar?

Ved å kalle kvinner snille og gode når de har sex med mange, håper man å reklamere slik at flere kvinner vil ha sex med mange, og jo flere kvinner som vil ha sex med mange, jo mer kan man regne med å få selv. 

dette.... logisk. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

La det stå som et uløst mysterie, det er vanskelig å forklare ting uten å ha opplevd deres kjærlighet❤️

Forresten, de som tror at de bare er et tøm og røm kvinner, tar fullstendig feil. Det har lagt grunnlag for vennskap og kontakt i mange mange år...

Jeg skjønner at du har ett helt annet syn på hva kjærlighet er enn hva jeg har. Men det er nå i og for seg greit det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...