AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #21 Skrevet 4. april 2021 3lis3 skrev (4 timer siden): 12 på en uke. Jeg og venninna mi pleide ta med oss en hver til hotellet, og så bytta vi underveis. Imponerende👏 Sånne folk som er så ukritiske er grunnen til at det florerer med kjønnssykdommer i verden.. Anonymkode: 44d9b...87e 6
Master1 Skrevet 4. april 2021 #22 Skrevet 4. april 2021 Ja Takk til mere ferietøser og andre tøser. EI gos tøs forlenger livet gammelt jungelord REF`fantomet 2
3lis3 Skrevet 5. april 2021 #23 Skrevet 5. april 2021 Master1 skrev (15 timer siden): Ja Takk til mere ferietøser og andre tøser. EI gos tøs forlenger livet gammelt jungelord REF`fantomet Altså, selv er jeg ikke bare ferietøs. Jeg er tøs helt året jeg.
Master1 Skrevet 5. april 2021 #24 Skrevet 5. april 2021 3lis3 skrev (Akkurat nå): Altså, selv er jeg ikke bare ferietøs. Jeg er tøs helt året jeg. Set er jo selvsagt det aller beste det da ei skikkelig tøs M@ster
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #25 Skrevet 5. april 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Imponerende👏 Sånne folk som er så ukritiske er grunnen til at det florerer med kjønnssykdommer i verden.. Anonymkode: 44d9b...87e Flott du sier fra, men alle skjønner jo at det bare er en mann som sitter og runker og finner på. Anonymkode: 4ba6a...098 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #26 Skrevet 5. april 2021 Bamseklemmer skrev (23 timer siden): Så god og snille dere har vært🧡 så deilig går det ann å ha det på ferie... det blir noe annet enn å spille brettspill med familien, og onanere musetille på rommet for å ikke bli fersket... Tror du alltid det er et valg? Jeg tror de fleste jenter og kvinner gjerne skulle vokst opp i en familie hvor man spiller brettspill og må onanere musestille på rommet, fremfor å være overlatt til å søke oppmerksomhet og bekreftelse fra fremmede gutter og menn, hvis de kunne ha valgt. Anonymkode: 37648...d03 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #27 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Imponerende👏 Sånne folk som er så ukritiske er grunnen til at det florerer med kjønnssykdommer i verden.. Anonymkode: 44d9b...87e I stedet for å kritisere, kunne du kanskje heller brukt litt mer tid på egne barn? Gi omsorg og kjærlighet, så slipper de bruke resten av livet på å prøve å få det? Anonymkode: 37648...d03 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #28 Skrevet 5. april 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Tror du alltid det er et valg? Jeg tror de fleste jenter og kvinner gjerne skulle vokst opp i en familie hvor man spiller brettspill og må onanere musestille på rommet, fremfor å være overlatt til å søke oppmerksomhet og bekreftelse fra fremmede gutter og menn, hvis de kunne ha valgt. Anonymkode: 37648...d03 Eller en familie hvor man spiller brettspill og må onanere musestille på rommet når man er med dem, men er fri og utfolder seg når man ikke er med dem. Anonymkode: 4ba6a...098
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2021 #29 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror du alltid det er et valg? Jeg tror de fleste jenter og kvinner gjerne skulle vokst opp i en familie hvor man spiller brettspill og må onanere musestille på rommet, fremfor å være overlatt til å søke oppmerksomhet og bekreftelse fra fremmede gutter og menn, hvis de kunne ha valgt. Anonymkode: 37648...d03 Der er bestandig et valg... noen gjør smarte og noen gjør dumme valg. Brettspill og sex må læres, og vi blir lærerik av begge valg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #30 Skrevet 5. april 2021 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Der er bestandig et valg... noen gjør smarte og noen gjør dumme valg. Brettspill og sex må læres, og vi blir lærerik av begge valg. Nei, det er ikke bestandig et valg. Man må gjerne tro det, i drømmene og fantasiene. Men å leve som om det er det i virkeligheten, er bare kynisk. Anonymkode: 37648...d03
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #31 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eller en familie hvor man spiller brettspill og må onanere musestille på rommet når man er med dem, men er fri og utfolder seg når man ikke er med dem. Anonymkode: 4ba6a...098 Hvem snakket om menn som bare sitter og finner på? Tanken om at kvinner som knuller rundt, gjør det av helt fri vilje, og ikke fordi de søker oppmerksomhet av tragiske grunner, er i alle fall en typisk tanke som menn finner på. Anonymkode: 37648...d03 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #32 Skrevet 5. april 2021 Jeg elsker sex, jeg elsker kuk, har vært på 2mnd ferie reise uten å ha sex en eneste gang. Men har og vært på 3 ukers ferie og hatt over 30 stk. Alt kommer an på. Er jeg på ferie og har masse lyst, begjær og er super kåt (jeg blir såpass våt att jeg må ha truse innlegg hvis ikke så renner det nedover låret, selv med truse på) ja, da knuller jeg da. Jo mere kuk jo bedre er det. Så den viktigste tingen å huske på ferie. Bruk kondom jenter! Anonymkode: 5ca4c...1f4 1
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2021 #33 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke bestandig et valg. Man må gjerne tro det, i drømmene og fantasiene. Men å leve som om det er det i virkeligheten, er bare kynisk. Anonymkode: 37648...d03 Du valgte jo nettopp å skrive det du mener, så hvorfor kan ikke jeg velge hva jeg tror på? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #34 Skrevet 5. april 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Du valgte jo nettopp å skrive det du mener, så hvorfor kan ikke jeg velge hva jeg tror på? Jo, du kan velge hva du tror på, men du kan ikke velge at det du tror på skal få lov å stå uimotsagt eller har immunitet mot kritikk. Anonymkode: 37648...d03
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2021 #35 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, du kan velge hva du tror på, men du kan ikke velge at det du tror på skal få lov å stå uimotsagt eller har immunitet mot kritikk. Anonymkode: 37648...d03 Jeg har ikke fått kritikk av deg, fordi vii har forskjellige valg på det vi tror på. Kritikk løser aldri problem, det er forståelse av hverandre vi blir kloke av. Ei tøs som velger å ha sex på en ferie, kan heller ikke dømmes eller trenger kritikk, det er faktisk hennes valg... 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #36 Skrevet 5. april 2021 Bamseklemmer skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke fått kritikk av deg, fordi vii har forskjellige valg på det vi tror på. Kritikk løser aldri problem, det er forståelse av hverandre vi blir kloke av. Ei tøs som velger å ha sex på en ferie, kan heller ikke dømmes eller trenger kritikk, det er faktisk hennes valg... Jo, det har du. Om du fanger den opp, er en annen sak.. Anonymkode: 37648...d03
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #37 Skrevet 5. april 2021 Har vært på utenlandsferie 3 ganger i året de siste 15 årene. Aldri hatt sex med noen. Anonymkode: 499ed...53c 1
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2021 #38 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo, det har du. Om du fanger den opp, er en annen sak.. Har du tenkt å omvende meg til ditt syn? Du er jo akkurat som Jehovas vitne. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2021 #39 Skrevet 5. april 2021 Bamseklemmer skrev (7 minutter siden): Har du tenkt å omvende meg til ditt syn? Du er jo akkurat som Jehovas vitne. Neida, du er ikke den eneste som leser på dette forumet. Om noen andre klarer å tenke seg om, så er det helt i orden om ikke du gjør det. Anonymkode: 37648...d03
Bamseklemmer Skrevet 5. april 2021 #40 Skrevet 5. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg elsker sex, jeg elsker kuk, har vært på 2mnd ferie reise uten å ha sex en eneste gang. Men har og vært på 3 ukers ferie og hatt over 30 stk. Alt kommer an på. Er jeg på ferie og har masse lyst, begjær og er super kåt (jeg blir såpass våt att jeg må ha truse innlegg hvis ikke så renner det nedover låret, selv med truse på) ja, da knuller jeg da. Jo mere kuk jo bedre er det. Så den viktigste tingen å huske på ferie. Bruk kondom jenter! Anonymkode: 5ca4c...1f4 Du skal ha kudos for å være dønn ærlig... Det er jo ikke alltid det passer, og noen ganger finner man jo ingen heller. Ja, bruk kondom jenter, det forlanger jeg også... Husk å bruke truseinnlegg og ha bestandig med et truseinnlegg og truse liggende i håndvæska🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå