KatteLatte Skrevet 7. april 2021 #41 Del Skrevet 7. april 2021 Er det bare jeg som får nynazist-vibber av navnet Odin? Veldig synd å koble det norrøne med nynazisme, men i akkurat dette tilfellet klarer ikke hjernen min å la være. Beklager til alle Odin-mødre der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frankenstein1 Skrevet 7. april 2021 #42 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Stein Eventuelt Fankenstein Endret 7. april 2021 av Frankenstein1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #43 Del Skrevet 7. april 2021 AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 20.28): Hei. Jeg er på jakt etter et guttenavn som oppfattes som sterkt og maskulint, men som ikke inneholder R. Vi bor i Stavanger-området, og Jeg er ikke spesielt fan av skarre-r, hehe... (no-offence) Jeg har tenk litt på Gustav, men er ikke helt overbevist enda Anonymkode: bef07...1f5 Olai Luis Askild David Daniel Lasse Hans Sylve Sølve William Maximillian Anonymkode: c02d3...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2021 #44 Del Skrevet 7. april 2021 41 minutter siden, KatteLatte said: Er det bare jeg som får nynazist-vibber av navnet Odin? Veldig synd å koble det norrøne med nynazisme, men i akkurat dette tilfellet klarer ikke hjernen min å la være. Beklager til alle Odin-mødre der ute. Samme her. Ikke bare Odin, men alle Norrøne navn. Nynazistene har kapret alt som har med Norrønt å gjøre. Synd, men sant. Anonymkode: 1bb29...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå