AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #21 Skrevet 3. april 2021 Jeg stiller disse spørsmålene i dypeste respekt for hvordan du har det, men også for å kunne forstå tankegangen bedre. Jeg tror jeg vil bli bedre i min jobb hvis jeg forstår tankegangen din bedre 🙏🏻 Min erfaring via jobben er at veldig mange som sier de har selvmordsplaner, kommer aldri til å gjennomføre disse. Hva er det som gjør at du kun sitter å planlegger, men aldri igjennomfører ? Er det F.Eks trygghet over å vite at du kan bestemme dødstidspunkt eller som en trygghet på at du kan velge å dø hvis ting blir for ille ? Anonymkode: 22ed1...2e3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #22 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg stiller disse spørsmålene i dypeste respekt for hvordan du har det, men også for å kunne forstå tankegangen bedre. Jeg tror jeg vil bli bedre i min jobb hvis jeg forstår tankegangen din bedre 🙏🏻 Min erfaring via jobben er at veldig mange som sier de har selvmordsplaner, kommer aldri til å gjennomføre disse. Hva er det som gjør at du kun sitter å planlegger, men aldri igjennomfører ? Er det F.Eks trygghet over å vite at du kan bestemme dødstidspunkt eller som en trygghet på at du kan velge å dø hvis ting blir for ille ? Anonymkode: 22ed1...2e3 Selvmord er siste utvei. De fleste vil gjerne ha hjelp før de havner så langt nede at planene blir gjennomført. Anonymkode: 42519...c02
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #23 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvmord er siste utvei. De fleste vil gjerne ha hjelp før de havner så langt nede at planene blir gjennomført. Anonymkode: 42519...c02 Jeg er ikke ts, forresten Anonymkode: 42519...c02
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #24 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Selvmord er siste utvei. De fleste vil gjerne ha hjelp før de havner så langt nede at planene blir gjennomført. Anonymkode: 42519...c02 helt rett. jeg har smerter som gjør til at jeg ønsker å dø. smerter som legene ikke gidder å prøve å hjelpe meg med. har vært både privat og off. i 6 år nå og prøvd. det finnes behandlinger og medisiner i andre land. man pga covid og mangel på penger så blir det ikke. dermed blir nr 2 på listen tanken på å få fred for godt. skulle gjerne fått hjelp, har egentlig ikke lyst å dø. men klarer heller ikke være en levende død resten av livet. Anonymkode: 9d7b4...1a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå