AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #1 Del Skrevet 2. april 2021 Har lyst å komme i bedre form. Jeg er veldig dårlig trent nå. Ønsker bedre kondis, utholdenhet, og ned I vekt. Har ikke gått på ski på 15 år, men ønsker begynne med det igjen. Noen som har tips/ hode måter å komme i bedre form? Er intervaller best? Gåtur? Takknemlig for alle svar Anonymkode: 4c090...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 2. april 2021 #2 Del Skrevet 2. april 2021 Sjekk ut NTNU Cerg sitt kom i form program. Det inneholder en blanding av intervalltrening, jogging, styrke og fysisk aktivitet av eget valg. Jeg syns det var veldig greit å forholde seg til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 L'amie skrev (11 minutter siden): Sjekk ut NTNU Cerg sitt kom i form program. Det inneholder en blanding av intervalltrening, jogging, styrke og fysisk aktivitet av eget valg. Jeg syns det var veldig greit å forholde seg til. Takk for tips:) skal sjekke ut det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå