Gå til innhold

Beste sjampo for hårtap? (J18)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle på tiktok sier forskjellig, og alle på nettet sier bare de produktene de er sponset av, så jeg aner ikke hva jeg skal bruke😬

Anonymkode: 3f033...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjampo hjelper ikke mot hårtap. Selv om mange vil påstå det. Er bare lettere lommebok du får av dyre produkter som ikke fungerer. Du må godta du mister mye hår. Det er også helt normalt

Anonymkode: c8743...4cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 2.4.2021 den 22.37):

Alle på tiktok sier forskjellig, og alle på nettet sier bare de produktene de er sponset av, så jeg aner ikke hva jeg skal bruke😬

Anonymkode: 3f033...2bf

Eneste som fungere av sjampo er Fungoral (virkestoff ketokonazol). Bruk det 2 ganger i uka i en måned og se om håret blit litt bedre. Sjampoen fungerer, men håret blir tørt og slitt av det. Svært få vet at denne fungere mot hårtap, men den brukes ikke til det først og fremst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god renseshampoo en gang i uken, vask håret annenhver dag med en milf shampoo uten parfyme og dritt (neutral, ole henriksen pure osv. Apoteket har mange milde shampooer. Det viktigste er å unngå tørrshampoo, som tetter hårsekkene og ødelegger dem - da får du lett hårtap. Mild balsam og hårkur for sensitivt hår (uten parfyme).

Hadde samme problem, og dette var redningen!

Anonymkode: ea35e...ea6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes ingen shampoo som hjelper mot hårtap eneste som kan funke for kvinnelig hårtap er recrea forte og diverse medisiner. Da må du ta kontakt med legen din, sjekker verdiene dine og finne ut hva veien videre blir.

Anonymkode: b3722...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

En god renseshampoo en gang i uken, vask håret annenhver dag med en milf shampoo uten parfyme og dritt (neutral, ole henriksen pure osv. Apoteket har mange milde shampooer. Det viktigste er å unngå tørrshampoo, som tetter hårsekkene og ødelegger dem - da får du lett hårtap. Mild balsam og hårkur for sensitivt hår (uten parfyme).

Hadde samme problem, og dette var redningen!

Anonymkode: ea35e...ea6

Hvilken kur vil du anbefale?

Anonymkode: 76cec...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 8.47):

Hvilken kur vil du anbefale?

Anonymkode: 76cec...f6f

Bare søk litt rundt, skal selv sjekke it Ole Henriksen Pure. Men er sikker på at det finnes flere hårkurer uten mye harde kjemikalier og parfyme i. Har selv lite behov for hårkur, da jeg klipper meg skulderlangt hver 3. mnd., og har tendens til fort fett hår. 

Anonymkode: ea35e...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...