Gå til innhold

Er jeg gravid?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Tok en graviditetstest idag fordi mensen ikke har dukket opp. Har litt uregelmessig mens -har variert med 26, 28 og 30 dager. Er nå på den 29. dagen og kunne ikke vente lenger.. Men nå er jeg veldig usikker. Testen viste en tydelig vannrett strek og jeg kunne så vidt ane en loddrett strek.. Men den var så svak at jeg ikke vet om jeg kan håpe..? Hva tror dere? Må vel ta en ny test om noen dager, kanskje. Ganske nervepirrende dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det heter seg visstnok at "en strek er en strek", men vent noen dager og ta test igjen. Er du gravid vil verdien av HCG stige og streken bli tydeligere.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter seg visstnok at "en strek er en strek", men vent noen dager og ta test igjen. Er du gravid vil verdien av HCG stige og streken bli tydeligere.

Lykke til!

Har jeg ogsa hört. Oj sa spennende da!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!

Da jeg var gravid forrige gang fikk jeg opp en sterk og en svak strek. Etter bare noen dager var det to like sterke streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en strek som var så svak at jeg trodde det bare var ønsketenkning - en uke etterpå testet jeg på nytt, og fikk da en tydelig strek :) Så jeg ville testet igjen om noen dager! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo ta en test i morgen igjen? Hvis den også viser en svak strek, kan du kanskje ta en om enda noen dager? Evt. kan du få tatt en blodprøve hos legen (tror jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...