Gå til innhold

Mistet en fell på skiet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Oppdaget på skituren i dag at jeg hadde mistet den ene fellen på det ene skiet. Det lugget litt, men funket greit nok å gå på. Har ikke med ekstra fell og det er ingen steder her hvor jeg kan få tak i ny. Kan jeg gå med de slik, eller vil skiene bli ødelagt av det?

Anonymkode: c2dc2...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er forresten fischer, så er to feller på ett ski, ikke en som dekker hele bredden. Har altså den ene, så det er bare halve sålen som mangler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var iferd med å miste den ene på mine fischer  ski, og fikk satt på nye på sportsbutikken. Begge ski fikk nye for 600,-

Jeg tror jeg ikke ville ha gått mer på dem, ville ikke ha ripet opp sålen der de skal sitte. 

Tror også du får ganske bakglatte ski med 1 fell istedenfor for 2......? 🤔

Anonymkode: 21d11...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var iferd med å miste den ene på mine fischer  ski, og fikk satt på nye på sportsbutikken. Begge ski fikk nye for 600,-

Jeg tror jeg ikke ville ha gått mer på dem, ville ikke ha ripet opp sålen der de skal sitte. 

Tror også du får ganske bakglatte ski med 1 fell istedenfor for 2......? 🤔

Anonymkode: 21d11...aa6

Takk for svar! Ja, det er sålen jeg er mest bekymret for, vil ikke risikere å ødelegge den. Da jeg gikk hjem med en fell for lite merket jeg det pga at det lugget av og til, tenkte ikke over at de var bakglatte. Har en trekkhund foran meg, så det var nok årsaken til at jeg ikke merket noe til bakglatte ski 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...