Gå til innhold

Blir ikke våt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

To grunner;

Fordi det å ty til glidemiddel uten å undersøke underliggende faktorer, maskerer kvinners helseproblemer. 

Fordi det å ty til glidemiddel for å kunne ha sex, maskerer kvinners egentlige kåthet.

Jeg er nok mer enn gjennomsnittet opptatt av kvinners seksuelle helse. Jeg synes det er et sunnhetstegn at kvinner søker å finne det som gjør de naturlig våt. Den våtheten varer mye lengre, sexen er bedre, og uten at jeg har holdepunkter for dette, så antar jeg at det også er sunnere for hud og slimhinner. 

Anonymkode: dcb5d...1fa

Noen kvinner trenger glidemiddel, det har ikke noe med at man ikke blir kåt. Jeg syns vi bør normalisere bruken av glidemiddel også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Noen kvinner trenger glidemiddel, det har ikke noe med at man ikke blir kåt. Jeg syns vi bør normalisere bruken av glidemiddel også. 

Ja jeg skjønte det.

Jeg er stekt uenig. Særlig er jeg uenig i at det blir foreslått så raskt, uten noen som helst spørsmål eller forbehold.

I min verden er glidemiddel et steg i helt feil retning, mot man der man var for noen tiår siden, hvor kvinners seksualitet ikke fantes, og i alle fall ikke kvinners orgasme. Hvor kvinner kun var til for mannens lyst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og særlig betenkt blir jeg av at man tilsynelatende nærmest forsøker å få kvinner til å unngå å oppsøke lege/gynekolog.

Har jeg misforstått noe der, eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

To grunner;

Fordi det å ty til glidemiddel uten å undersøke underliggende faktorer, maskerer kvinners helseproblemer. 

Fordi det å ty til glidemiddel for å kunne ha sex, maskerer kvinners egentlige kåthet.

Jeg er nok mer enn gjennomsnittet opptatt av kvinners seksuelle helse. Jeg synes det er et sunnhetstegn at kvinner søker å finne det som gjør de naturlig våt. Den våtheten varer mye lengre, sexen er bedre, og uten at jeg har holdepunkter for dette, så antar jeg at det også er sunnere for hud og slimhinner. 

Er du mann? 😍 Dette du skriver er helt riktig 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hæ?

Klart det stemmer. Er du mann, eller?

Anonymkode: d345c...c0a

Nå må du gi deg. Du kan ikke snakke for alle kvinner. At du opplever å ikke være kåt/våt gjennom et sameie betyr ikke at dette gjelder alle kvinner. 

Selv har jeg aldri hatt det problemet. 

K34

Anonymkode: 675e8...345

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coronas skrev (3 minutter siden):

Er du mann? 😍 Dette du skriver er helt riktig 😃

Nei jeg er kvinne :) 

Skjønt, hadde digget det om en mann var tilsvarende interessert i kvinners kåthet, og holdt seg unna å knulle henne før hun var våt.

Ser ikke bort fra at hun kunne blitt våt bare av det...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå må du gi deg. Du kan ikke snakke for alle kvinner. At du opplever å ikke være kåt/våt gjennom et sameie betyr ikke at dette gjelder alle kvinner. 

Selv har jeg aldri hatt det problemet. 

K34

Anonymkode: 675e8...345

Gjennom et sameie :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, SlemUlv said:

Så.. Hva er alt annet? Og hvorfor er det så bastant nei, på å bruke glidemiddel? 

Sikkert mange gode grunner, både for kvinner og menn. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, som mann. Og jeg liker IKKE glidemiddel. For det første, så tolker jeg manglende våthet som et tegn på manglende tenning, og manglende sexlyst generelt. Og jeg har da virkelig ikke noe lyst å ha sex med ei som ikke har lyst. Min lyst forsvinner rimelig kjapt når jeg opplever damer som ikke tenner naturlig, og blir våte. For det andre føles det helt aldeles feil rent fysisk, når man bruker glidemiddel. Helt feil, og det bare stopper opp. Ekte vare, eller ingenting, sier nå jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei!

Ikke før ALT ANNET er prøvd!

Hvorfor det. Mange kvinner elsker bruk av glidemiddel uavhengig av egenproduksjon. Jo mere, jo bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg skjønte det.

Jeg er stekt uenig. Særlig er jeg uenig i at det blir foreslått så raskt, uten noen som helst spørsmål eller forbehold.

I min verden er glidemiddel et steg i helt feil retning, mot man der man var for noen tiår siden, hvor kvinners seksualitet ikke fantes, og i alle fall ikke kvinners orgasme. Hvor kvinner kun var til for mannens lyst. 

Glidemiddel er hovedsakelig for kvinnens nytelse. Har hatt flere partnere som alltid ønsket å bruke glidemiddel, uavhengig av hvor «våte» de ble av egenproduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uansett hvor kåt jeg er, eller hvor mye jeg tenner på samboeren blir ikke jeg våt. Slitt med egentlig siden midten av 20 årene. Ekstra ille ble det etter vi fikk siste barnet vårt. 

Til mer han tar på meg, og f.eks om han fingrer meg blir det tørrere og tørrere. Synst det begynner å bli både flaut og ubehagelig. Han tror jo at det er han som gjør noe feil..noen som har noen tips? Går ikke på prevensjon. 

Anonymkode: 53791...6fa

Ammer du?

Anonymkode: a0a64...79d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... hvis det alltid er knusktørt - selv når du er superlysten - ja, da tror jeg en gynekolog er en god ide!

Men, jeg er litt overrasket over motstanden mot glidemiddel. Hvis glidemiddelet brukes for å maskere manglende lyst og slikt, er det selvsagt ikke en god ide. Noen ganger tar det tid for meg å bli tent, og da liker jeg at vi tar den tiden i stedet for å bare dra frem glidemiddelet. Samtidig kjenner jeg overhodet ingen skam over å dra frem glidemiddelet. Det er mange grunner til å bruke glidemiddel. ☺️

Jeg følte lenge det som et nederlag når vi fant frem glidemiddelet. Men nå er det jeg som foreslår det. Stolt og uten å nøle. I mine øyne blir sexen bedre med et godt glidemiddel - også når jeg har fin «produksjon» selv. 🤗

Så, ja, finn ut av hva som er det underliggende problemet til at du er så tørr, men min anbefaling er å bruke glidemiddel i alle fall inntil du finner ut hva som foregår. 💜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 time siden):

Sikkert mange gode grunner, både for kvinner og menn. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, som mann. Og jeg liker IKKE glidemiddel. For det første, så tolker jeg manglende våthet som et tegn på manglende tenning, og manglende sexlyst generelt. Og jeg har da virkelig ikke noe lyst å ha sex med ei som ikke har lyst. Min lyst forsvinner rimelig kjapt når jeg opplever damer som ikke tenner naturlig, og blir våte. For det andre føles det helt aldeles feil rent fysisk, når man bruker glidemiddel. Helt feil, og det bare stopper opp. Ekte vare, eller ingenting, sier nå jeg.

Ja, jeg skjønner det kjempegodt.

Jeg har lest her inne, temmelig mange ganger, om kvinner som blir ekstremt skuffet dersom ikke mannen blir tilstrekkelig tent og hard, helst på et blunk, og at en sviktende ereksjon går på selvbildet til kvinnen løs.

Men jeg antar at det ikke gjelder noen av glidemiddel-brukerne.

De er sikkert veldig tålmodige med mennene sine, og gjerne har sex med mannen sin selv om han ikke er hard og sånt. Det er jo bare å finne på andre ting enn å knulle. Eller, de kan knulle mannen sin. Ingen unnskyldning nå som de har godt med glid :rolleyes:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ammer du?

Anonymkode: a0a64...79d

Det er faktisk et veldig relevant spørsmål. Både fødsel og amming kan føre til dropp i østrogen (og tilhørende problemer med å bli våt). Og skrev ikke TS at dette forverret seg etter siste fødsel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja jeg skjønte det.

Og likevel så finnes det kvinner som må bruke glidemiddel, samme hvor kåte dem er, og samme hvor tente de blir på sin partner. Som op skriver at hun blir. 

På meg virket det som om op ble tent oh kåt, men ikke våt. Da er glidemiddel fantastisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioden hvor jeg hadde sex med menn nesten daglig begynte jeg å bruke glidemiddel der nede før vi hadde sex (fordi jeg var ikke våt). Etterhvert ble kjeden vant til å være falsk-våt nesten daglig, at den begynte til slutt å produsere mer fuktighet av seg selv. Gikk ca. 6 mnd. Nå er jeg alltid våt😂

Anonymkode: 7e323...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, enkelte av dere gjør en innmari god jobb i å få oss "tørre kvinner" til å føle oss som tørrlagte, useksuelle vesener som bare burde forlate mann og barn etter full utredning hos gynekolog fordi det så klart må være forholdet det er noe galt. 

Skjerp dere. SKJERP DERE! Ja, man må gjerne ta problemet opp med lege, men det er faktisk bedre å bruke glidemiddel og NYTE sexen enn å først anta at noe er galt med enten kropp eller forhold. Fy faen, ser dere ikke hva dere skriver? 

Her bruker vi glidemiddel. Det tar en evighet å bli våt, ofte blir jeg ikke våt før etter orgasme, og da er jeg ferdig. Jeg er frisk som en fisk og er med en mann jeg elsker, men også her har det blitt tørrere med årene. Jeg elsker glidemiddel, det gjør at sexen blir deilig selv om vi tar oss en kjapp en (og med barn som våkner hele fuckings tida er kjappiser vår redning). Jeg kommer på få minutter. Noe mer problem ut av det gidder jeg ikke skape meg. 

Anonymkode: b8f07...1f4

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Og likevel så finnes det kvinner som må bruke glidemiddel, samme hvor kåte dem er, og samme hvor tente de blir på sin partner. Som op skriver at hun blir. 

På meg virket det som om op ble tent oh kåt, men ikke våt. Da er glidemiddel fantastisk! 

Dersom dette har med fødsel og amming å gjøre, og en dropp i østrogen, kan det hende at hun bør bruke lokaltvirkende østrogen en periode.

Er det noe annet som ligger bak, kan det være nødvendig med behandling av det.

Jeg reagerer igjen på at du konsekvent unngår temaet lege/gynekolog.

Min påstand er at ingen som tar kvinners helse på alvor, unngår det temaet, i alle fall ikke når de gjentatte ganger blir minnet på eller konfrontert med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, enkelte av dere gjør en innmari god jobb i å få oss "tørre kvinner" til å føle oss som tørrlagte, useksuelle vesener som bare burde forlate mann og barn etter full utredning hos gynekolog fordi det så klart må være forholdet det er noe galt. 

Skjerp dere. SKJERP DERE! Ja, man må gjerne ta problemet opp med lege, men det er faktisk bedre å bruke glidemiddel og NYTE sexen enn å først anta at noe er galt med enten kropp eller forhold. Fy faen, ser dere ikke hva dere skriver? 

Her bruker vi glidemiddel. Det tar en evighet å bli våt, ofte blir jeg ikke våt før etter orgasme, og da er jeg ferdig. Jeg er frisk som en fisk og er med en mann jeg elsker, men også her har det blitt tørrere med årene. Jeg elsker glidemiddel, det gjør at sexen blir deilig selv om vi tar oss en kjapp en (og med barn som våkner hele fuckings tida er kjappiser vår redning). Jeg kommer på få minutter. Noe mer problem ut av det gidder jeg ikke skape meg. 

Det er jo noe positivt ved å være tør, man er jo litt trangere da. Om man er våt så blir jo fitta mer «elastisk». 

Anonymkode: 7e323...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Fy faen, ser dere ikke hva dere skriver? 

Du kan virkelig tro jeg tenker det samme!

Ser de ikke hva det er de skriver?

De hopper bukk over alle betimelige spørsmål og stikker hodet i sanden, slik enkelte gjør med utro ektemenn og symptomer på kreft, fordi de innerst inne vet at svarene og vissheten gjør vondt.

Hvorfor frykter de lege og gynekolog? 

Er de vokst opp strengt religiøst og med et skamfullt syn på kropp?

Skyldes det overgrep? Internalisert kvinnehat? 

Og i så fall, hvorfor skal de spre denne holdningen til andre kvinner? 

Hvorfor er de i tråden hvis de ikke tåler å høre at andre blir våt? Det er da det mest naturlige i verden at man blir.

Eller at de ønsker å bli våt? Det er også det mest naturlige i verden at man ønsker.

Ville de hakket like hardt på en mann som ønsket en kraftig ereksjon? Eller de det kun kvinner som skal knebles?

Og så videre...

Så ja, du er ikke alene om å tenke ditt i denne tråden 😩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...