AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #21 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er helt vanlig å få slike kommentarer fra ens nærmeste som er 1-2 generasjoner eldre! Anonymkode: 18afb...289 Eh, nei, det er ikke normalt... Anonymkode: 5e519...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #22 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor høy og tung er du da? Anonymkode: 404bd...73d AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kanskje du ikke er normalvektig? Anonymkode: 76860...ff2 Skjerp dere! Anonymkode: 5e519...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #23 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): HI = Hovedinnlegg TS = Trådstarter Anonymkode: 0a9b8...3a3 HI betyr også hovedinnlegger på noen forum. Det var først når jeg kom til kvinneguiden at det plutselig het TS i stedet. Anonymkode: 5e519...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #24 Del Skrevet 2. april 2021 For å bli kvitt litt vekt må du kutte ut de gifte foreldrene dine. 100kg+ borte på et blunk! Anonymkode: 4e2d1...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #25 Del Skrevet 2. april 2021 Just now, AnonymBruker said: For å bli kvitt litt vekt må du kutte ut de gifte foreldrene dine. 100kg+ borte på et blunk! Anonymkode: 4e2d1...9b5 giftige* Anonymkode: 4e2d1...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #26 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): April snar.. Anonymkode: 399aa...4cc Det var det nok tenkt som, men jeg kjenner dessverre flere som har hatt sånn oppvekst. Anonymkode: 07411...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #27 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): 167 cm, 65 kg. Har slanket meg ned til 50 før. Anonymkode: 6ad99...2ce Det er ikke bra med 50 kg for deg, da er du undervektig. Du er flott som du er nå. Det foreldrene dine gjør er psykisk vold. Kanskje det kunne være en ide å snakke med legen din og få psykolog, dette har skapt traumer hos deg til den grad at du slanker deg syk, og det pågår fortsatt. En psykolog kan hjelpe deg med hvordan få en slutt på dette. "Eksempler på psykisk vold Nedvurdering og ydmykelse, Nedsettende eller sårende utsagn, Verbale beskyldninger, Kritikk av noens verdi" https://www.bufdir.no/vold/TryggEst/Overgrep/Psykisk_vold/ Anonymkode: 5e519...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #28 Del Skrevet 2. april 2021 Du er voksen. Dersom du faktisk ønsker råd for å gå ned i vekt, vet vel alle nå at det skjer ved å spise færre kalorier og evt bevege seg mer. Ellers høres foreldrene dine ganske kjipe ut. Du får si fra til dem eller kutte kraftig ned på samværet med dem. Anonymkode: 5384b...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 2. april 2021 #29 Del Skrevet 2. april 2021 Ville aldri gått ned i vekt fordi familien kommenterte og ønsket det. ALDRI! Jeg ville gitt de én sjans til å aldri kommentere min vekt eller kropp negativt igjen og hadde de ikke gjort det hadde jeg kvittet meg med dem. Slike kommentarer kan fort gi spiseforstyrrelser og uheldige tanker om seg selv. Noen takler det fint, andre ikke, det vet man ikke før det kanskje har gått for langt. Om Du ønsker å gå ned i vekt finnes det hundrevis av sider her inne med tips og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå