AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #1 Del Skrevet 1. april 2021 Har ikke EL på egenhånd -i såfall veldig sjelden. Har PCOS. Har begynt å få mensenlignende blødninger med ca 6 ukers mellomrom. Kan variere alt fra 4-8 uker i mellom. Brukt dobbel kur av pergotime for å bli gravid tidligere. Denne gangen har samme gynekolog satt meg på enkel letrozol kur. Er dag 15 etter siste mens, men ingen tegn til eggløsning. Har tidligere opplevd eggløsningsslim. Husker en god del stikninger på siden ved bruk av pergotime. Noen som har erfaringer med Letrozol? Blir EL vanligvis forsinket? Anonymkode: 651ad...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GBAA Skrevet 2. april 2021 #2 Del Skrevet 2. april 2021 Jeg fikk ikke EL på enkel dose Letrozol. Med dobbel dose fikk jeg EL syklusdag 18, så kan fortsatt skje for deg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 Ikke gi opp, mange med PCO får senere EL enn det, selv på enkel letrozol. Godt mulig du må over CD20 før eggløsning viser seg, og at du må ha dobbel dose før du får normaltidlig EL. Jeg måtte på metformin for å FÅ EL, og ha dobbel letrozol før den kom på et normalt tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #4 Del Skrevet 2. april 2021 Veldig vanlig med litt sen eggløsning på enkel dose letrozol. Jeg har pcos, og fikk normal eggløsning først på trippel. Da kom den som regel på dag 13. På enkel og dobbel rundt dag 20. Brukte metformin og myo-inositol i tillegg på noen av rundene. Anonymkode: 0523c...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå