AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #101 Del Skrevet 13. mai 2021 jukkapalme skrev (1 time siden): Så kjedelig. Skikkelig dritt når sånt skjer 😕 Jeg kjøpte et sett derfra for en stund siden med precleanse, special cleansing gel (tror jeg den heter) og en toner. Hørt mye bra om de produktene. Skal åpne det når jeg har brukt opp det jeg bruker nå. Håper det funker, skal være milde produkter, ihvertfall. Men for mange år siden (sikkert 15-20) da jeg var ung og hadde kviser og fet hud testet jeg en serie fra dermalogica mot kviser og uren hud og huden min klikka fullstendig, var altfor sterke produkter for meg. Følger Dr Dray på youtube, hun reagerer også på Dermologica-en dame med mye kunnskap og som jeg hører på. CeraVe og The ordinary er det jeg bruker nå, og huden har aldri vært bedre. ( Bruker også litt Avene ) og spf 50 hver dag. Anonymkode: 62235...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. mai 2021 #102 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Følger Dr Dray på youtube, hun reagerer også på Dermologica-en dame med mye kunnskap og som jeg hører på. CeraVe og The ordinary er det jeg bruker nå, og huden har aldri vært bedre. ( Bruker også litt Avene ) og spf 50 hver dag. Anonymkode: 62235...ae7 Jeg har også sett et par videoer av henne. Så bra huden din er blitt bra igjen. Jeg bruker også the ordinary og en del fra Paulas Choice pluss rens fra Ole Henriksen. Og Niactil fra Elixir. Jeg bruker også spf 50 hver dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 13. mai 2021 #103 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vær obs på. At det bare er 15ml, mange andre til et par hundre mer er 30 ml, så denne blir jo veldig dyr i forhold. Anonymkode: 948e3...4f7 Godt observert, det la jeg faktisk ikke merke til🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #104 Del Skrevet 13. mai 2021 Har tørr hud i ansiktet og har prøvd «alt». Weleda skin food, massert inn hver kveld er den eneste som fukter min hud. Av «alt» jeg har prøvd er Clinique det verste merket. Huden min har nærmest røytet i tørrhet av absolutt alt som visstnok skulle hjelpe. Anonymkode: 48f4e...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #105 Del Skrevet 13. mai 2021 jukkapalme skrev (13 minutter siden): Jeg har også sett et par videoer av henne. Så bra huden din er blitt bra igjen. Jeg bruker også the ordinary og en del fra Paulas Choice pluss rens fra Ole Henriksen. Og Niactil fra Elixir. Jeg bruker også spf 50 hver dag. Niactil var en skuffelse for meg. Anonymkode: 12c9a...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #106 Del Skrevet 13. mai 2021 Murad, retinol produktene, altså den grønne serien. Jeg føler at de har hatt null effekt. Har prøvd å finne ut hvilken mengde retinol de inneholder men det har jeg ikke klart.. Anonymkode: 98e4a...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #107 Del Skrevet 13. mai 2021 jukkapalme skrev (29 minutter siden): Jeg har også sett et par videoer av henne. Så bra huden din er blitt bra igjen. Jeg bruker også the ordinary og en del fra Paulas Choice pluss rens fra Ole Henriksen. Og Niactil fra Elixir. Jeg bruker også spf 50 hver dag. Høres veldig bra ut, liker ikke Ole Henriksen da, selv bruker jeg rens fra CeraVe. Takk for svar🌸 Anonymkode: 62235...ae7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #108 Del Skrevet 14. mai 2021 Elizabeth Arden visible differense. Sjekket ingrediensene, bare tull og lukta gammel dame parfyme. Er til ansiktet, fikk utbrudd med så mye parfyme. Ikke har den noe aktivt som gir synlige forskjeller heller. Anonymkode: 948e3...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. mai 2021 #109 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har du tips til en 0,3% retinol som ikke koster nesten 700 kr slik PC gjør. Har i 1% fr PC men flasser når jeg bruker den i hele ansiktet selv om jeg bruker den sjelden og over nattkrem. Anonymkode: ba039...52e Jeg bestilte på Deciem sine nettsider. 0,3% altså. Ikke testet den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #110 Del Skrevet 14. mai 2021 Etter å ha siklet på denne i mange år, tok jeg meg endelig råd til den i fjor sommer. Kjøpte den på Gimle Parfymeri til den nette sum av 1.345,-: Sisley Black Rose Cream mask. Resultat: ikke en dritt. INGEN forskjell. Ingen resultat. Kunne like gjerne tatt på meg Nivea fuktighetskrem i ansiktet. 😑 Anonymkode: 3610e...1ff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #111 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Etter å ha siklet på denne i mange år, tok jeg meg endelig råd til den i fjor sommer. Kjøpte den på Gimle Parfymeri til den nette sum av 1.345,-: Sisley Black Rose Cream mask. Resultat: ikke en dritt. INGEN forskjell. Ingen resultat. Kunne like gjerne tatt på meg Nivea fuktighetskrem i ansiktet. 😑 Anonymkode: 3610e...1ff TAKK for at du skriver dette. Jeg har drømt om den såååå lenge, men nå.... Anonymkode: 12c9a...fc7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #112 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter å ha siklet på denne i mange år, tok jeg meg endelig råd til den i fjor sommer. Kjøpte den på Gimle Parfymeri til den nette sum av 1.345,-: Sisley Black Rose Cream mask. Resultat: ikke en dritt. INGEN forskjell. Ingen resultat. Kunne like gjerne tatt på meg Nivea fuktighetskrem i ansiktet. 😑 Anonymkode: 3610e...1ff Like greit at den er dårlig når den tester på dyr. Men fy faen, så kjedelig å tape så mye penger 😕 Anonymkode: a1fb1...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #113 Del Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 22.02): Elisabeth Arden "Eight Hour Cream" Hand Treatment. Får kløe og eksem av den. Og den lukter heslig. Anonymkode: 10300...d22 Vet! Den lukter silo! Eller fjøs i det minste! Anonymkode: 9c122...f0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #114 Del Skrevet 15. mai 2021 Kanskje ikke populær, men jeg kjøpte dr obagi på hudpleierklinikk og huden min svidde og ble rød av de. Ble ganske skuffa for jeg har problemhud og jeg forventet at produkter anbefalt fra en klinikk skulle være ordentlige (vet selvbsagt at de tjener penger på de, men de burde være bra i tillegg). Men jeg må gjøre research selv og finne det som fungerer. Noe jeg ikke syntes er så morsomt. Anonymkode: 6242a...794 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 23. mai 2021 #115 Del Skrevet 23. mai 2021 Er veldig glad i Vichy sine produkter, og har brukt Liftactive-serien lenge. Nå skulle jeg kjøpe ny nattkrem,og kjøpte den røde krukken i stedet for den blå siden den er mer "anti age". Og den røde krukken lukter helt grusomt - den lukter selvbruning(!) Så det spørs om jeg orker å bruke den eller om jeg må kjøpe meg enda en ny en (da blir det den gode, gamle blå krukken...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korres Skrevet 23. mai 2021 #116 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 1.4.2021 den 21.00): Niactil her og... fikk først masse kviser og tenkte at det var en utrensing, men så gikk huden bare tilbake til slik den var før. Funka ikke for meg. Mario Budesco. Generelt ikke veldig imponert. Anonymkode: 3169a...6e8 Her og.. 2 mnd, trodde det var nytt på huden og utsensning- men neiga det 3 mnd. 1000kr ut vinduet der altså. Har hatt pauser flere ganger og prøvd igjen. Alltid det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korres Skrevet 23. mai 2021 #117 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 5.35): Elizabeth Arden visible differense. Sjekket ingrediensene, bare tull og lukta gammel dame parfyme. Er til ansiktet, fikk utbrudd med så mye parfyme. Ikke har den noe aktivt som gir synlige forskjeller heller. Anonymkode: 948e3...4f7 Gi produkt vertfall 1-1/2 mnd! Huden bil nesten alltid reagere på nye aktive produkter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #118 Del Skrevet 23. mai 2021 Kjøpte en hel del fra The Ordinary, huden min ble helt grusom! CeraVe ble redningen. Anonymkode: 84f8a...180 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Borealis Skrevet 27. mai 2021 #119 Del Skrevet 27. mai 2021 Khadira skrev (På 7.4.2021 den 1.59): Olaplex sjampo og balsam. Har også en slags type "leave in-kur" eller hva det heter, og den fungerer bra, men sjampoen og balsamen fra Olaplex var en gedigen skuffelse. Hadde kanskje høye forventninger, har jo hørt så mye bra om Olaplex i mange år. Holder meg til Head & Shoulders, jeg, selv om det visstnok skal være reine gifta for håret. Mitt blir mykt, rent og vokser bra, iallfall. Samme her. Brukte MYE penger på Olaplex shampo og balsam. Brukte det litt tid, men så ingen positiv effekt. Håret mitt ble skikkelig ekkelt og klissete av produktene. Skikkelig nedtur etter å ha lest så mye positivt om produktene og brukt så mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 27. mai 2021 #120 Del Skrevet 27. mai 2021 Har aldri sett nokon effekt av hudpleie i det heile. Får akkurat like gode resultat av Pattesalve og Spenol. Eg har slutta å bruke såpe til anna enn armholer og føter, og det ser absolutt ut til at huda og håret mitt har det betre av det. Eg slit framleis med at eg må vaske håret ganske ofte (med berre vatn), eg er ikkje av dei som har klart å få det til å tole fem dagar utan vask, men alt i alt står alt betre til. No etter 63 veker på heimekontor utan luftkondisjonering er jo huda mykje finare. Sove mykje, trene mykje og ete godt er det eg kjem tilbake til altså. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå