AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #121 Del Skrevet 27. mai 2021 Clarins tan drops tørker ut huden Løwengrip tørrsjampo er helt forferdelig. Seig og fæl, og lukter gammel mann Anonymkode: 5e9e6...7dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #122 Del Skrevet 27. mai 2021 Ser mange nevner ceraVe som bra. Har aldri testet, men ser de har snille priser. Hvilke produkter derfra er bra? Anonymkode: 0fcb5...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. mai 2021 #123 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ser mange nevner ceraVe som bra. Har aldri testet, men ser de har snille priser. Hvilke produkter derfra er bra? Anonymkode: 0fcb5...bd5 Produktene fra CeraVe er generelt bra, spesielt på fukt, men hvilke som er best for deg avhenger jo av hudtypen din 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #124 Del Skrevet 27. mai 2021 Roci skrev (27 minutter siden): Produktene fra CeraVe er generelt bra, spesielt på fukt, men hvilke som er best for deg avhenger jo av hudtypen din Kan jeg spørre om du er hudpleier? Du virker så kunnskapsrik og svarer alltid utfyllende når det kommer til hudpleie Anonymkode: 784fc...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 27. mai 2021 #125 Del Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan jeg spørre om du er hudpleier? Du virker så kunnskapsrik og svarer alltid utfyllende når det kommer til hudpleie Anonymkode: 784fc...b42 Nei, er ikke hudpleier, men en skikkelig hudpleienerd Er veldig interessert i hudpleie og synes det er spennede å sette meg inn kunnskap og forskning på ingredienser etc. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #126 Del Skrevet 27. mai 2021 Roci skrev (6 minutter siden): Nei, er ikke hudpleier, men en skikkelig hudpleienerd Er veldig interessert i hudpleie og synes det er spennede å sette meg inn kunnskap og forskning på ingredienser etc. Kult! Jeg er begynnende hudpleienerd. Fikk en voksende interesse etter å ha oppdaget K-beauty i 2019 og fikk ansiktshuden min totalt forandret 🤩. Syns også det er skikkelig spennende å lære nye ting om ingredienser og hva de kan gjøre for huden. Anonymkode: 784fc...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 27. mai 2021 #127 Del Skrevet 27. mai 2021 Alt av dyre sjampoer for fet hodebunn. Jeg har brukt MANGE penger! Hormonendringene i min alder gjør at jeg må vaske håret hver dag. Det er som å være i puberteten igjen, bare enda verre og at det går andre veien (nei, det hjelper ikke å vaske håret sjeldnere, det er prøvd, hormonene vinner). Men med sjampo mot fett hår kunne jeg seriøst ha vasket håret to ganger om dagen. Og det er selvfølgelig ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 28. mai 2021 #128 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg ser at flere her skriver at de kaster produktene når de reagerer på de (utslett/oppblomstring av akne eller kviser/flassing o.l.). Er det ikke lov å reklamere på produktene i Norge?, og da spesielt på de som faktisk forårsaker en betydelig forverring? De gangene jeg har opplevd en forverring av hudtilstanden min, har jeg returnert varen og det har aldri vært et problem. For å svare på trådens spørsmål: Phillip B Russian Amber-shampoo og balsam. Ja, håret lukter nydelig og blir aldri så mykt. Men effekten varer ikke engang en dag, og det hele blir raskt en ganske dyr affære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 28. mai 2021 #129 Del Skrevet 28. mai 2021 (endret) Ofte blitt skuffet over kvaliteten på dyr sminke typ Dior, Estee Lauder osv- den står ikke alltid til prisen. Nå holder jeg meg klokelig til merker som Max Factor og Isadora, orker ikke bruke så mye penger når jeg bruker lite sminke i hverdagene 😊 Hudpleieprodukter kjøpes konsekvent på apotek- mye bra til grei pris. Og Purelan brystvortekrem (billig på apotek) er et fabelaktig allroundprodukt som fikser tørre hender, tørre lepper, og tørre flekker i ansikt. Løp og kjøp. Endret 28. mai 2021 av missLynch 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #130 Del Skrevet 28. mai 2021 ID mineralpudder, det legger seg bare i flak på huden min (enda jeg ikke har spesielt tørr hud). Anonymkode: 1db8c...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #131 Del Skrevet 28. mai 2021 Toleriane fra La Roche Posay, faktisk. Dette skulle være vidunderlig for ekstremt sensitiv hud , men jeg fikk eksem likevel. Fuktighetskremen følte jeg la seg som en hinne utenpå huden. Som flere her sier, er heller ikke jeg begeistret for COSRX. Huden ble så fet at det så ut som jeg svettet i ansiktet konstant. Nå har jeg ingen illusjoner om å bli "pen" etter bruk av produkter. Det er dog greit å unngå blødende eksem eller kviser som væsker fordi det føles ganske smertefullt. Dermalogica ser jeg mange misliker, men det er den eneste produktserien min hud tåler. Rart at man er så forskjellige. Anonymkode: 9c259...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. mai 2021 #132 Del Skrevet 28. mai 2021 Physicians Formula The healthy foundation. Lukter helt jævlig og man kjenner lukten en stund etter man har påført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. mai 2021 #133 Del Skrevet 28. mai 2021 Elizabeth Arden Visible Difference Cream og Lancome Hydra Zen Moisturizer. Førstnevnte la seg som en hinne på huden og gjorde huden blank uten å gi fukt. Hydra Zen var bare meh, og begge luktet litt fjøsaktig på meg Skal sies at dette var gaver, jeg ville ikke ha kjøpt noen av disse selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #134 Del Skrevet 27. august 2024 Estee Lauder Advanced Night Repair. Hadde lest så mye bra om dette serumet, men det gjorde absolutt ingenting for huden min. Kevin Murphy-hårprodukter. Dyre og ubrukelige for mitt tykke lange hår... Anonymkode: 3d556...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 27. august 2024 #135 Del Skrevet 27. august 2024 Snegleserumet til Cosrx. Fekk berre raud hud og ei klistrete hinne på huden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. august 2024 #136 Del Skrevet 28. august 2024 Capazitet skrev (17 timer siden): Snegleserumet til Cosrx. Fekk berre raud hud og ei klistrete hinne på huden. Kremen er likedan, grusom. Som å ha lim i ansikter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 28. august 2024 #137 Del Skrevet 28. august 2024 Urban decay setting spray. Oljete som et uvær av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. august 2024 #138 Del Skrevet 28. august 2024 (endret) Hunter7 skrev (På 28.5.2021 den 3.03): Jeg ser at flere her skriver at de kaster produktene når de reagerer på de (utslett/oppblomstring av akne eller kviser/flassing o.l.). Er det ikke lov å reklamere på produktene i Norge?, og da spesielt på de som faktisk forårsaker en betydelig forverring? De gangene jeg har opplevd en forverring av hudtilstanden min, har jeg returnert varen og det har aldri vært et problem. For å svare på trådens spørsmål: Phillip B Russian Amber-shampoo og balsam. Ja, håret lukter nydelig og blir aldri så mykt. Men effekten varer ikke engang en dag, og det hele blir raskt en ganske dyr affære. Jeg mistenker at de som klager over rødflammethet, kviser, flassing osv enten har introdusert et produkt for brått og i for stor mengde, og/eller de har startet opp med flere produkter samtidig og ikke tenkt over at det bør gå minst 2-3 uker mellom hver gang man introduserer et nytt hudpleieprodukt i rutinen. Gradvis introduksjon 😇 Og viktig å sjekke konsentrasjonen på hva man kjøper, man skal jo ikke starte med høy konsentrasjon f eks på retinol. Man må bygge opp huden over tid først. Jeg får ofte komplimenter for ansiktshuden min og jeg har gradvis bygget opp rutine med fukt- og c-vit serum om morgenen, samt niacinamide m/zink og retinolserum på kveld. @Roci har faktisk hjulpet meg når jeg har hatt spørsmål om produkter på KG, i tillegg til hudpleierne på Lyko 😇 Endret 28. august 2024 av Rastebenk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 28. august 2024 #139 Del Skrevet 28. august 2024 Capazitet skrev (19 timer siden): Snegleserumet til Cosrx. Fekk berre raud hud og ei klistrete hinne på huden. Snegleserumet bare forsvant inn i huden når jeg smurte det på. Følte at ansiktshuden var like tørr noen få minutter senere, det tilførte meg absolutt null fukt. Opplevde ingen hinne eller rødhet. Men jeg er 43 da, trenger mye fukt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #140 Del Skrevet 28. august 2024 Kerastase, joico, og noen clinique produkter. Men nye fra clinique jeg er veldig fornøyd med og Anonymkode: b3218...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå