Gå til innhold

Populære skjønnhetsprodukter som har skuffet deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 10.40):

Enig, den ble jeg og skikkelig skuffet over. Nå bruker jeg en krem til 100 kr som jeg synes er bedre😄

Anonymkode: e6203...d8c

Der forklarer du jo hvorfor du ble skuffet. 

Det er ikke en krem, men et serum. Kremen skal du ha oppå serumet. 

Night repair er en av mine store favoritter. Denne + fuktmaske over natten er en fantastisk kombinasjon om man vil at huden skal gløde dagen etter. 

Anonymkode: 9fc19...9ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes ingen kremer eller "serum" som gjør et gjennomsnittsmenneske vakkert.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
Chiubi skrev (2 timer siden):

Det finnes ingen kremer eller "serum" som gjør et gjennomsnittsmenneske vakkert.

Det er vel heller ikke grunnen til at man bruker hudpleieprodukter. Jeg har i hvert fall ingen illusjoner om at jeg skal våkne opp vakker etter å ha smurt på en krem på ansiktet, men har håpet at enkelte produkter skulle bedre huden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chiubi skrev (4 timer siden):

Det er vel ingen som har sagt det heller.

Anonymkode: 546bc...0af

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

-Ole Henriksen Nurture Me Moisturizing Creme og Ole Henriksen Nurturing Gel Mask. Jeg merket absolutt null effekt av disse produktene, men de luker utrolig godt da

-Garnier Banana Hair Food. Lukter igjen godt, men jeg ser ingen effekt av produktet selv om mange sverger til den

-The Ordinary Niacinamide 10 + Zinc 1. Føles bare klissete og gjør ingenting for huden min

-Eos Ultra Moisturizing Shave Cream. Likte den rett og slett ikke, men har funnet ut at jeg foretrekker gjennomsiktig gel istedenfor krem med farge

-Diverse produkter fra REN Skincare til normal og tørr hud. Jeg får lik effekt fra billig fuktighetskremer og rens kjøpt i vanlig matbutikk 

-Maybelline Lash Sensational Mascara. Jeg skjønner ikke hypen med denne. Den var tung på vippene og jeg måtte bruke sminkefjerner for vannfast mascara for å få den av. Ikke en mascara jeg ville brukt til verken hverdags eller fest

Anonymkode: 027e5...160

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 4.4.2021 den 14.40):

Jeg har blitt skuffet av ZO skin health fra Obagi (med unntak av ZO exfoliation polish). Retinol skin brightener gjorde ingenting for min hud, bare etterlot den i overkant rød og irritert. Growth factor serumet gjorde heller ingenting, hadde en forferdelig lukt og konsistens, og la seg som et ekkelt lag oppå huden. Complexion reneweal pads ga meg utbrudd av kviser. I tillegg er disse produktene ekstremt dyre, og da forventer jeg å se en viss forbedring av pigmentflekker, linjer eller hudtekstur.

Har prøvd noen få produkter fra The Ordinary (Alpha Arbutin 2% og Squalane solution) men syns ikke disse ga særlig uttelling. 

Jeg har veldig god erfaring med reseptbelagte tretinoid-kremer og produkter fra MEline og noe fra Elixir. Leter nå etter et godt C-vit serum som ikke koster skjorta, og krem/serum med B3.

Anonymkode: 4a1ca...9a0

Jeg er nå i gang med å teste ZO skin health fra obagi. Jeg har fått merkbart mer fukt i huden (slet veldig med ekstrem tørrhet) og syns også huden ser sunnere ut, men Complexion renewal pads ga meg også irritert hud og en sviende følelse i ansiktet. Etter å ha brukt Complexion pads første uka måtte jeg kutte det helt ut da den sviende følelsen aldri ga seg. 

Hudpleier anbefaler å prøve padsene igjen etter at huden har fått hvilt, men da at jeg kun bruker pads 2-3 ganger i uken ved kveldstid.

Jeg får jeg se om jeg tør å bruke complexion renewal pads igjen.

Hvor lenge testet du ut serien?

Anonymkode: a3c1b...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er nå i gang med å teste ZO skin health fra obagi. Jeg har fått merkbart mer fukt i huden (slet veldig med ekstrem tørrhet) og syns også huden ser sunnere ut, men Complexion renewal pads ga meg også irritert hud og en sviende følelse i ansiktet. Etter å ha brukt Complexion pads første uka måtte jeg kutte det helt ut da den sviende følelsen aldri ga seg. 

Hudpleier anbefaler å prøve padsene igjen etter at huden har fått hvilt, men da at jeg kun bruker pads 2-3 ganger i uken ved kveldstid.

Jeg får jeg se om jeg tør å bruke complexion renewal pads igjen.

Hvor lenge testet du ut serien?

Må bare spørre - fikk du ikke beskjed om at du skulle ta en patch test/toleransetest og starte med padsene bare èn gang i uka til å begynne med, og så gradvis øke til annenhver dag? Da vil jeg nesten påstå at hudpleieren du gikk til, ikke har gjort jobben sin. De padsene er ganske heftige saker, og jeg trodde faktisk at det var allmenn kunnskap blant hudpleiere at huden må bygge opp toleransen for eksfolierende syrer gradvis, og at det sjelden er nødvendig å eksfoliere mer maks annen hver dag, når man kommer så langt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Chiubi skrev (7 timer siden):

Du er frekk! I den andre tråden også. Ta deg en bolle.

Anonymkode: af96c...066

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ole Henriksen. Fikk til og med allergisk reaksjon av det. Ansiktet mitt så helt forbrent ut.

Mye jeg har blitt skuffet av, men etter en hudtest på Skincity, endte jeg opp med Paulas Choice og huden min har aldri vært bedre!

Anonymkode: 9ac91...887

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olaplex shampoo og balsam. 

Håret mitt ble klissete og så umiddelbart fett ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Aurora Borealis skrev (21 minutter siden):

Olaplex shampoo og balsam. 

Håret mitt ble klissete og så umiddelbart fett ut. 

Oi....Hvorfor er de så dyre da?? 😯

Anonymkode: 12c9a...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Estee Lauder double wear, fy søren så kakete. 

The Ordinary Niacinamide

Snegle essence fra Cosrx

Generelt mye bomkjøp fra K-beauty

Holder meg helst til CeraVe, Avene Paulas Choice nå. Har gitt opp å prøve nye ting 🤷‍♀️

Anonymkode: 03271...533

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Roci skrev (1 time siden):

Må bare spørre - fikk du ikke beskjed om at du skulle ta en patch test/toleransetest og starte med padsene bare èn gang i uka til å begynne med, og så gradvis øke til annenhver dag? Da vil jeg nesten påstå at hudpleieren du gikk til, ikke har gjort jobben sin. De padsene er ganske heftige saker, og jeg trodde faktisk at det var allmenn kunnskap blant hudpleiere at huden må bygge opp toleransen for eksfolierende syrer gradvis, og at det sjelden er nødvendig å eksfoliere mer maks annen hver dag, når man kommer så langt.

Nei, det fikk jeg ikke beskjed om. Selv om jeg ikke la skjul på at dette er første gang jeg tester en hudpleieserie.  Så tusen takk Roci for god informasjon :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, det fikk jeg ikke beskjed om. Selv om jeg ikke la skjul på at dette er første gang jeg tester en hudpleieserie.  Så tusen takk Roci for god informasjon :)

Bare hyggelig🙂 Tror helt sikkert de padsene er bra, altså, bare om å gjøre å starte forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Estee Lauder double wear, fy søren så kakete. 

The Ordinary Niacinamide

Snegle essence fra Cosrx

Generelt mye bomkjøp fra K-beauty

Holder meg helst til CeraVe, Avene Paulas Choice nå. Har gitt opp å prøve nye ting 🤷‍♀️

Anonymkode: 03271...533

Har aldri hørt om Paulas Choice. Må sjekke ut 🙃

Anonymkode: 12c9a...fc7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Roci skrev (26 minutter siden):

Bare hyggelig🙂 Tror helt sikkert de padsene er bra, altså, bare om å gjøre å starte forsiktig.

Har du sett ingrediensene? Eller tror du de er bra basert på merket/at de er fra hudpleier? ☺

Anonymkode: 948e3...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 5.4.2021 den 12.11):

Ja den ja. 

Anonymkode: 0ee91...2b1

Jeg har derimot sett god forskjell med niacinamid fra the ordinary. Tenker nok at det er veldig individuelt hva som fungerer eller ikke, og med hudpleie må man finne det som passer sin hudtype, ikke for alle andre.

Anonymkode: fed45...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Paulas choice her. Jeg kjøpte ett serum med AHA syrer og det ødela huden min i lang tid. Huden ble rød, sår, ømfintlig og hadde røde kviselignende utslett i lang tid. Det eneste som hjalp var fuktighet og produkter for sensitiv hud, trur det tok rundt et år før huden ble normal igjen. 

Jeg er derimot veldig fornøyd med detmalogica og the ordinary. 

Anonymkode: fed45...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redken extreme..

Å herregud så tørt og flokete hår jeg fikk😭

Redken generelt er dårlige produkter til mitt hår.

Testet den brune serien også. Den gjorde ingenting for meg, fikk mere flokete hår.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...