Tonnis Skrevet 1. april 2021 #1 Del Skrevet 1. april 2021 Hei. Lurer på om noen andre har opplevd forsinket eggløsning etter Pfizer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonnis Skrevet 2. april 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 2. april 2021 Eller noen av de andre vaksinene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #3 Del Skrevet 2. april 2021 Det finnes en annen tråd her på prøverforumet om forsinket mens etter astrazeneca-vaksine. Hos meg var mensen ca 10 dager forsinket etter jeg tok astrazeneca-vaksinen. Jeg vet ikke når eggløsning var, men jeg tenker at den var vel 10 dager forsinket den også da. Anonymkode: 7f185...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 2. april 2021 #4 Del Skrevet 2. april 2021 Min var forsinket med 18-19 dager etter AZ-vaksinen. Og jeg pleier å ha ganske så regelmessig syklus. Ifølge gyn fikk jeg ikke EL denne måneden siden kroppen fikk en kraftig immunrespons på vaksinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå