Gjest O.G. Skrevet 3. april 2021 #21 Skrevet 3. april 2021 norw skrev (6 timer siden): Hva er det som gjør ham umoden? 😑 Modne folk holder ting som det der for seg selv.
norw Skrevet 3. april 2021 #22 Skrevet 3. april 2021 O.G. skrev (2 timer siden): Modne folk holder ting som det der for seg selv. Hva mener du med det?
Gjest O.G. Skrevet 3. april 2021 #23 Skrevet 3. april 2021 norw skrev (Akkurat nå): Hva mener du med det? Det jeg mener er at Ts sin elsker er en umoden fyr som ikke klarer å holde sine tanker for seg selv og at derfor burde ikke TS gi ham flere muligheter for pulings.
norw Skrevet 3. april 2021 #24 Skrevet 3. april 2021 O.G. skrev (1 time siden): Det jeg mener er at Ts sin elsker er en umoden fyr som ikke klarer å holde sine tanker for seg selv og at derfor burde ikke TS gi ham flere muligheter for pulings. Men jeg spør jo om hva som gjør ham umoden. Hva slags "tanker" er dette?
Gjest O.G. Skrevet 3. april 2021 #25 Skrevet 3. april 2021 norw skrev (14 minutter siden): Men jeg spør jo om hva som gjør ham umoden. Hva slags "tanker" er dette? Du har fått grunnen til at han er umoden. Ikke mitt problem at du ikke tar informasjon til deg.
Hippogriff Skrevet 3. april 2021 #26 Skrevet 3. april 2021 O.G. skrev (39 minutter siden): Du har fått grunnen til at han er umoden. Ikke mitt problem at du ikke tar informasjon til deg. Enig med O.G. Jeg forstår heller ikke hvorfor ts sin elsker absolutt må presisere dette hele tiden. De har avtalt at det kun er sex. Fyren må jo forstå at det ikke er noe hyggelig å høre det evinnelige «du er ikke kjærestemateriale for meg altså». Enig i at det er unødvendig og smått umodent. Ufølsomt, rett og slett. 1
norw Skrevet 3. april 2021 #27 Skrevet 3. april 2021 O.G. skrev (2 timer siden): Du har fått grunnen til at han er umoden. Ikke mitt problem at du ikke tar informasjon til deg. Nei, du skriver kort og vil ikke si hva du mener. Da får dette bare stå ubesvart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå