Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2002 #1 Del Skrevet 29. september 2002 Hei Ettersom jeg har blitt så flink til å trene, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli litt bevvist på kosthold også. for å se vilke resultater dette vi bringe.men jeg vil ikke lide heller. HAr noen tips til noen bra kokebøker med sunn , god mat og lavt fettinhold selfølgelig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. september 2002 #2 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg vet ikke om noen bøker, men du kan jo ta en titt på Grethe Roedes nettsider da. Bøkene er sikkert greie de også, men jeg har ikke prøvd dem. http://www.greteroede.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. september 2002 #3 Del Skrevet 29. september 2002 Har en oppskrift bok fra Grete Roede som heter Lett & Lettvint. Der er det mange supre oppskrifter! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2002 #4 Del Skrevet 29. september 2002 Har en oppskrift bok fra Grete Roede som heter Lett & Lettvint. Der er det mange supre oppskrifter! -x bra..:)jeg får nemlig til alt annet bortsett fra magen !..og det er kostholdet det ;/ *vinketilsjokoladerogdetsomer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 29. september 2002 #5 Del Skrevet 29. september 2002 "Familiens Store Kokebok" er en fin blanding av sunt og litt mindre sunt. Det står mange steder den samme maten/kaken osv to ganger, bare at den ene er "vanlig" oppskrift og den andre er Grete Roede- oppskrift. Lettere variant med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2002 #6 Del Skrevet 29. september 2002 jeg bestilte grete roedes bok og en annen som het lett mat ( jeg så i omtalen av boka at det var noen oppskrifter på lett dip og lett saus..halleluja ) så nå får vi se om det blir en stor kokk ( gourmet ) ut av meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå