AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #21 Del Skrevet 1. april 2021 Skal du bli player i den forstand jeg tenker det betyr. Så gjør jo du det samme som andre har gjort med deg. Ergo, du er da ikke noe bedre. Og som andre nevner her, det vil bare føre deg på en destruktiv og ulykkelig vei. Anonymkode: 7f105...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #22 Del Skrevet 1. april 2021 Kvinner kan ikke bli playere. Dere trenger ikke skills for å dra mange menn. Bare deilig kropp å utfordrende bilder på nett. Kvinner som har mange menn på en gang er noe helt annet enn player. Anonymkode: 9b7a8...807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #23 Del Skrevet 1. april 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner kan ikke bli playere. Dere trenger ikke skills for å dra mange menn. Bare deilig kropp å utfordrende bilder på nett. Kvinner som har mange menn på en gang er noe helt annet enn player. Anonymkode: 9b7a8...807 Hvorfor har jeg da blitt kalt player flere ganger av menn? Det kan vi tydeligvis Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #24 Del Skrevet 1. april 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Såra blir de faktisk, opplevd flere ganger etter jeg ble singel at menn kan bli skikkelig såret og vondbråtne av å bare få sex. Men jeg har ikke gjort det med vilje og liker ikke å såre folk. Så for min del trenger man ikke gjøre noenting for å bli en player, det skjer automatisk hvis man er litt deppa og redd for å bli såret. Anonymkode: 4f57b...70f 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor har jeg da blitt kalt player flere ganger av menn? Det kan vi tydeligvis Anonymkode: 4f57b...70f Hei femcel 70f. Å ligge med mer attraktive menn for så å ikke ønske forhold med dem er ikke noe de kommer til å bli lei seg for. Anonymkode: 78306...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #25 Del Skrevet 1. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hei femcel 70f. Å ligge med mer attraktive menn for så å ikke ønske forhold med dem er ikke noe de kommer til å bli lei seg for. Anonymkode: 78306...490 Nei, som du ser i første innlegg er det omvendt. Og det er faktisk et stort problem for meg. Jeg trekker meg unna menn jeg liker etter sex før de får sjansen til å unngå meg for å beholde kontroll, og de tolker det som at jeg er playeren, til tross for at jeg tenker de er playeren. Har hatt menn gråtende og/eller rasende på telefon, opplever femcels at menn ringer rasende fordi de ikke vil møtes igjen? Isåfall er ikke femcels akkurat upopulære blant menn som ønsker mer enn sex Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #26 Del Skrevet 1. april 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hei femcel 70f. Å ligge med mer attraktive menn for så å ikke ønske forhold med dem er ikke noe de kommer til å bli lei seg for. Anonymkode: 78306...490 Ikke er de mer attraktive enn meg heller, antar det er derfor de blir så oppslukt når jeg forsvinner Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #27 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, som du ser i første innlegg er det omvendt. Og det er faktisk et stort problem for meg. Jeg trekker meg unna menn jeg liker etter sex før de får sjansen til å unngå meg for å beholde kontroll, og de tolker det som at jeg er playeren, til tross for at jeg tenker de er playeren. Har hatt menn gråtende og/eller rasende på telefon, opplever femcels at menn ringer rasende fordi de ikke vil møtes igjen? Isåfall er ikke femcels akkurat upopulære blant menn som ønsker mer enn sex Anonymkode: 4f57b...70f Greit at mennene ser deg som noen som kom dem i forkjøpet, men så lenge du ikke føler at dette er bra, så er det jo ikke noe å hige etter. Ts var vel ute etter å ha en lett holdning til livet, og hvem hun møter? Anonymkode: b864f...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 1. april 2021 #28 Del Skrevet 1. april 2021 On 3/31/2021 at 2:26 PM, AnonymBruker said: Jeg har bestemt meg for å bli en kvinnelig player, etter å ha lidd meg gjennom dater som bare vil leve ungkarslivet og holde meg på is til de gidder møtes en gang hvert skuddår. Så hvordan bli en vellykket player? Jeg har lyst på masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer. Jeg gidder ikke fortelle menn at jeg vil ha noe casual eller at jeg møter flere, jeg skal ikke lyve direkte men prøve å underkommunisere. Andre gode tips? Anonymkode: dff98...d52 Hvorfor har du bestemt deg for dette? Hva er det du ønsker å oppnå som du tror vil skje med å bli "player"? Hva enn det nå er? Ønsker du at menn skal føle det som du har følt? En slags hevn? Eller ønsker du å finne mannen i ditt liv? Uansett hva, klarer jeg ikke se at du har valgt riktig strategi. Menn vil kunne føle seg playet like mye som kvinner hvis de har følelser og blir dumpet. Problemet er at dette er ikke de samme mennene som er playere. Disse er derfor uskyldig i det som de da straffes for.... samtidig som det er i denne gruppen du vil finne han som ønsker det samme som deg. Playerene kan bli forelsket, men da må du opp på swimsuit modell nivå. Jeg tviler også på at du egentlig vil ha en av disse. De kan også føle skuffelse når de treffer en luremus, men da må du også opp på det nivået for at de skal la seg lure særlig lenge. Skal du bare ha "masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer", så er det jo bare å skrive dette i profilen, så ordner det seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #29 Del Skrevet 1. april 2021 42 minutter siden, AnonymBruker said: Greit at mennene ser deg som noen som kom dem i forkjøpet, men så lenge du ikke føler at dette er bra, så er det jo ikke noe å hige etter. Ts var vel ute etter å ha en lett holdning til livet, og hvem hun møter? Anonymkode: b864f...f7b Jo, men hun lurte vel og på hvordan man blir en player? så da funker det enkelt og greit å kose seg med sex med menn man liker, og bli lukket etterpå. Da har du menn rundt deg som fluer etterpå som lurer på hvorfor du ikke vil se dem igjen. Så poenget mitt var bare at dette fungerer bedre enn spill og å tvinge seg til noe man ikke er. Deppa og redd for å bli såret = tiltrekker seg mange av motsatt kjønn Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 1. april 2021 #30 Del Skrevet 1. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, men hun lurte vel og på hvordan man blir en player? så da funker det enkelt og greit å kose seg med sex med menn man liker, og bli lukket etterpå. Da har du menn rundt deg som fluer etterpå som lurer på hvorfor du ikke vil se dem igjen. Så poenget mitt var bare at dette fungerer bedre enn spill og å tvinge seg til noe man ikke er. Deppa og redd for å bli såret = tiltrekker seg mange av motsatt kjønn Anonymkode: 4f57b...70f For at dette skal fungere så må nok attraktiviteten ligge ekstremt høyt. Siden dette er din erfaring med menn, gjetter jeg på at du har en over gjennomsnittet mengde matcher? Dette er jo ikke så veldig lett for TS å få til hvis hun ikke allerede er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #31 Del Skrevet 1. april 2021 2 minutter siden, Uredd said: For at dette skal fungere så må nok attraktiviteten ligge ekstremt høyt. Siden dette er din erfaring med menn, gjetter jeg på at du har en over gjennomsnittet mengde matcher? Dette er jo ikke så veldig lett for TS å få til hvis hun ikke allerede er der? Er ikke bare tinder jeg har møtt disse hvis du tenkte på matcher, er gjennom alle slags arena. Men tror det går mer på psykologi enn attraktivitet, det er mistenkelig at jeg ble mer populær etter jeg ble nedstemt og redd for å bli lurt. En som virkelig er attraktiv trenger vel ikke det for å bli populær? Mens jeg blir nedrent av meldinger og ja, også hatt gråtende menn på telefon. Venninnene mine syns det er sprøtt og litt som å følge med på en såpeopera med alle disse mennene som ringer og skriver. Og eneste jeg har gjort for å oppnå det er å være unnvikende etter sex eller ombestemme meg med å møte en fyr i tilfelle han er shady. Hadde jeg vært tilgjort og spilt hadde det nok blitt fanget opp, det er vel ikke å anbefale Anonymkode: 4f57b...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 2. april 2021 #32 Del Skrevet 2. april 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke bare tinder jeg har møtt disse hvis du tenkte på matcher, er gjennom alle slags arena. Men tror det går mer på psykologi enn attraktivitet, det er mistenkelig at jeg ble mer populær etter jeg ble nedstemt og redd for å bli lurt. En som virkelig er attraktiv trenger vel ikke det for å bli populær? Mens jeg blir nedrent av meldinger og ja, også hatt gråtende menn på telefon. Venninnene mine syns det er sprøtt og litt som å følge med på en såpeopera med alle disse mennene som ringer og skriver. Og eneste jeg har gjort for å oppnå det er å være unnvikende etter sex eller ombestemme meg med å møte en fyr i tilfelle han er shady. Hadde jeg vært tilgjort og spilt hadde det nok blitt fanget opp, det er vel ikke å anbefale Anonymkode: 4f57b...70f Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hva det er du har gjort som du mener er grunnen til at de du har datet har ønsket mer enn deg? At noen som ønsker å gå videre blir skuffet når den ikke vil, er jo veldig forståelig. Dette kan skyldes veldig mange ting og skje både før og etter sex, men det snakkes høyest om kvinner som "føler seg lurt" etter at de har nådd så langt at sex har blitt inkludert. Det at den ene vil mer enn den andre må nødvendigvis bety at denne også er tiltrukket i større grad. Tiltrekning er jo uansett basert på hvordan attraktiviteten i sum oppfattes, så om dette er basert på utseende, personlighet eller psykologi som du sier, er vel uvesentlig. Det blir uansett en del av den pakken som kan kalles attraktivitet. Det er jo også her en av de store kjønnsforskjellene ligger. Kvinner vurderer i større grad hele pakken og analyserer før hun velger, mens menn i starten ofte bruker pulbar/ikke pulbar som sorteringskriterie... Ikke lite flåsete og spissformulert, men det er allikevel et poeng som illustreres. Hans kriterier for en partner kommer lenger ned i løypa, gjerne etter at man har sex, før han konkluderer med om hun er verdt å inngå et forhold med eller ikke, mens kvinner har ofte allerede bestemt seg lenge før de kom dit. Effekten av dette kjenner vi som 80/20... Der 80% prosent av kvinnene går etter 20% av mennene. Disse ettertraktede mennene blir utskjemt og høye på seg selv av dette og de resterende får ingenting. Disse utskjemte mennene er allikevel menn og ønsker egentlig en livspartner, men siden de har draget, vasser de i tilbud, og benytter seg av det til å ha sex, booste ego og selvtillit, og generlt bare kose seg. Helt til den de møter er den de faller for og ønsker å gå videre med. Dette er jo da naturlig nok den som akkurat han finner mest attraktiv, og siden dette er en bortskjemt en, blir et nederlag ikke forventet og nedturen blir desto høyere. Ny situasjon for ham som han dermed ikke har verktøy til å håndtere. Når du da er den kvinnen som sier nei takk etter en stund, kan min konklusjon bare bli at du er i toppen på attraktivitets-skalaen, og har plukket blant det tilsvarende av hankjønn... Korrigèr meg gjerne hvis jeg tar feil. Det er derfor jeg innledningsvis argumenterte med at hvis TS ikke allerede er der oppe, er det lite hun kan gjøre med det. I noen grad kan hun endre oppførsel og innstilling, som jeg vil tro er det du kaller psykologi, men utseende og personlighet er ikke noe som lett lar seg endre. Ikke skjønner jeg hvorfor man skulle heller da... Vi trenger alle bare èn (som regel). Det er derfor mye bedre å finne denne ene, som finner akkurat deg mest attraktiv. Bruk energien på å lete atter denne, uten å føle det som et nederlag at alle de andre forsvinner. Eller kos deg med som du kan få av oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #33 Del Skrevet 2. april 2021 22 minutter siden, Uredd said: Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hva det er du har gjort som du mener er grunnen til at de du har datet har ønsket mer enn deg? At noen som ønsker å gå videre blir skuffet når den ikke vil, er jo veldig forståelig. Dette kan skyldes veldig mange ting og skje både før og etter sex, men det snakkes høyest om kvinner som "føler seg lurt" etter at de har nådd så langt at sex har blitt inkludert. Det at den ene vil mer enn den andre må nødvendigvis bety at denne også er tiltrukket i større grad. Tiltrekning er jo uansett basert på hvordan attraktiviteten i sum oppfattes, så om dette er basert på utseende, personlighet eller psykologi som du sier, er vel uvesentlig. Det blir uansett en del av den pakken som kan kalles attraktivitet. Det er jo også her en av de store kjønnsforskjellene ligger. Kvinner vurderer i større grad hele pakken og analyserer før hun velger, mens menn i starten ofte bruker pulbar/ikke pulbar som sorteringskriterie... Ikke lite flåsete og spissformulert, men det er allikevel et poeng som illustreres. Hans kriterier for en partner kommer lenger ned i løypa, gjerne etter at man har sex, før han konkluderer med om hun er verdt å inngå et forhold med eller ikke, mens kvinner har ofte allerede bestemt seg lenge før de kom dit. Effekten av dette kjenner vi som 80/20... Der 80% prosent av kvinnene går etter 20% av mennene. Disse ettertraktede mennene blir utskjemt og høye på seg selv av dette og de resterende får ingenting. Disse utskjemte mennene er allikevel menn og ønsker egentlig en livspartner, men siden de har draget, vasser de i tilbud, og benytter seg av det til å ha sex, booste ego og selvtillit, og generlt bare kose seg. Helt til den de møter er den de faller for og ønsker å gå videre med. Dette er jo da naturlig nok den som akkurat han finner mest attraktiv, og siden dette er en bortskjemt en, blir et nederlag ikke forventet og nedturen blir desto høyere. Ny situasjon for ham som han dermed ikke har verktøy til å håndtere. Når du da er den kvinnen som sier nei takk etter en stund, kan min konklusjon bare bli at du er i toppen på attraktivitets-skalaen, og har plukket blant det tilsvarende av hankjønn... Korrigèr meg gjerne hvis jeg tar feil. Det er derfor jeg innledningsvis argumenterte med at hvis TS ikke allerede er der oppe, er det lite hun kan gjøre med det. I noen grad kan hun endre oppførsel og innstilling, som jeg vil tro er det du kaller psykologi, men utseende og personlighet er ikke noe som lett lar seg endre. Ikke skjønner jeg hvorfor man skulle heller da... Vi trenger alle bare èn (som regel). Det er derfor mye bedre å finne denne ene, som finner akkurat deg mest attraktiv. Bruk energien på å lete atter denne, uten å føle det som et nederlag at alle de andre forsvinner. Eller kos deg med som du kan få av oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer i mellomtiden. Skjønner hva du mener, du er god på å forklare grundig! Jeg tenker ikke på meg selv som spesielt attraktiv så er nok derfor jeg har tatt utgangspunkt i at dette vil fungere for alle. Selv om jeg som sagt ikke gjør det med hensikt om å såre og få oppmerksomhet, det bare føles tryggere ut at jeg er den som beholder kontrollen. De er nok blant de 20% ja, og derfor jeg stoler enda mindre på dem når jeg leser at de ligger med alle og ikke ønsker forhold av den grunn. Så når de likevel blir stressa/masete, noen såret og vil møtes igjen etter sex har jeg tenkt at eneste grunnen til det er at det er basert på psykologi, at de ikke nødvendigvis liker meg, men reagerer på hot and cold som enkelte kynisk bruker med vilje for å få folk hekta. Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 2. april 2021 #34 Del Skrevet 2. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner hva du mener, du er god på å forklare grundig! Jeg tenker ikke på meg selv som spesielt attraktiv så er nok derfor jeg har tatt utgangspunkt i at dette vil fungere for alle. Selv om jeg som sagt ikke gjør det med hensikt om å såre og få oppmerksomhet, det bare føles tryggere ut at jeg er den som beholder kontrollen. De er nok blant de 20% ja, og derfor jeg stoler enda mindre på dem når jeg leser at de ligger med alle og ikke ønsker forhold av den grunn. Så når de likevel blir stressa/masete, noen såret og vil møtes igjen etter sex har jeg tenkt at eneste grunnen til det er at det er basert på psykologi, at de ikke nødvendigvis liker meg, men reagerer på hot and cold som enkelte kynisk bruker med vilje for å få folk hekta. Anonymkode: 4f57b...70f Det er klart at det føles tryggere, men samtidig vil det stoppe deg fra å slippe noen innpå deg. Er det det du vil? Disse mennene hadde ikke blitt hekta hvis det ikke lå en interesse bak. Jeg er slett ikke sikker på at hekta er et bra ord å bruke uansett. Det finnes uansett et tiltrekning hos ham her. Enten du ønsker å inrømme det eller ikke, men alt det du er og gjør er jo det som er DEG, og det er tydeligvis dette han har falt for. Hardt nok til å vise seg sårbar ovenfor deg. Tør du gjøre det samme? Har du tenkt tanken at han her var i grunnen en kjekk og hyggelig kar, og kanskje skulle du har fortsatt litt og se hvilken retning det vil ta? Eller bare kutter du ut for å beholde kontrollen? Å ikke være klar eller interessert i forhold, men allikevel kunne kose deg med intimitet, sex og oppmerksomhet er helt greitt det også. Jeg har bare ikke inntrykk av at det er der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #35 Del Skrevet 2. april 2021 8 hours ago, Uredd said: Det er klart at det føles tryggere, men samtidig vil det stoppe deg fra å slippe noen innpå deg. Er det det du vil? Disse mennene hadde ikke blitt hekta hvis det ikke lå en interesse bak. Jeg er slett ikke sikker på at hekta er et bra ord å bruke uansett. Det finnes uansett et tiltrekning hos ham her. Enten du ønsker å inrømme det eller ikke, men alt det du er og gjør er jo det som er DEG, og det er tydeligvis dette han har falt for. Hardt nok til å vise seg sårbar ovenfor deg. Tør du gjøre det samme? Har du tenkt tanken at han her var i grunnen en kjekk og hyggelig kar, og kanskje skulle du har fortsatt litt og se hvilken retning det vil ta? Eller bare kutter du ut for å beholde kontrollen? Å ikke være klar eller interessert i forhold, men allikevel kunne kose deg med intimitet, sex og oppmerksomhet er helt greitt det også. Jeg har bare ikke inntrykk av at det er der du er. Tenker det uansett er for sent for meg som er over 25. Men setter pris på reflektert og klokt innlegg fra deg, og skulle ønske fler menn tenkte som deg 🙂 du er en fin fyr! Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #36 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 14.26): Jeg har bestemt meg for å bli en kvinnelig player, etter å ha lidd meg gjennom dater som bare vil leve ungkarslivet og holde meg på is til de gidder møtes en gang hvert skuddår. Så hvordan bli en vellykket player? Jeg har lyst på masse oppmerksomhet, trivelige dater, intimitet og morsomme erfaringer. Jeg gidder ikke fortelle menn at jeg vil ha noe casual eller at jeg møter flere, jeg skal ikke lyve direkte men prøve å underkommunisere. Andre gode tips? Anonymkode: dff98...d52 Jeg har opplevd det samme som deg! Jeg er dritt lei av playere. Menn har en fordel der. De kan faktisk playe. Hvis vi damer player så blir menn bare fornøyde. De får da i både pose og sekk. Og om ikke i sekk, i hvertfall i pose. Det jeg prøver å si er at mange menn er fornøyd om de bare får sex, selv om de blir «brukt». Da går de bare til neste dame hvis de plutselig ønsker forhold.. Anonymkode: de5f4...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 2. april 2021 #37 Del Skrevet 2. april 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker det uansett er for sent for meg som er over 25. Men setter pris på reflektert og klokt innlegg fra deg, og skulle ønske fler menn tenkte som deg 🙂 du er en fin fyr! Anonymkode: 4f57b...70f Tusen takk for fine ord, og jeg vil tro at det nok finnes flere. Til og med en for deg også. Du gir absolutt inntrykk av å være en fin person du også, men hvorfor tror du at noe er for sent etter 25? Og hva er det du tror er for sent? Det er ingenting av det du har skrevet så langt som tilsier at du ikke kan få det du ønsker deg i livet. Jeg har sett og opplevd mye. Kanskje mye mer enn de fleste, og jeg ennå tilgode å se at noe er for seint her i livet. Her er det viktig at du er klar over at alt er mulig, og det du vil angre på senere er bare sjanser du ikke tok. Det er ingen som ser tilbake på livet sitt, som angrer på ting de gjorde. Selv om noe viste seg å være feil. Man lærer mye av feil også. Jeg aner en tristhet bak her. Ikke vær redd for å prate med noen om det. Jeg tåler også en PM hvis du tror Jeg Kan hjelpe. Ønsker deg alt godt. Lykken er til for alle som tør å satse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #38 Del Skrevet 2. april 2021 On 4/1/2021 at 6:29 PM, AnonymBruker said: Man kan ikke bli en player, det er noe man er. Kan ikke skru av følelser, selv om du ønsker det. Anonymkode: e4e93...717 Alle er playere, så lenge de føler de har overtaket, hehe. Anonymkode: 3ace0...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #39 Del Skrevet 3. april 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har opplevd det samme som deg! Jeg er dritt lei av playere. Menn har en fordel der. De kan faktisk playe. Hvis vi damer player så blir menn bare fornøyde. De får da i både pose og sekk. Og om ikke i sekk, i hvertfall i pose. Det jeg prøver å si er at mange menn er fornøyd om de bare får sex, selv om de blir «brukt». Da går de bare til neste dame hvis de plutselig ønsker forhold.. Anonymkode: de5f4...9be Det er nok rett at damer stort sett ikke kan playe menn. Men det er et annet aspekt og, nemlig attraktivitet. Menn som player ligger stort sett med damer som er mindre attraktive enn seg selv. Så de blir ikke så tiltrukket, mens damene blir veldig tiltrukket. Hvis damer lå rundt med menn som var mindre attraktive enn seg selv ville de kanskje kunne playet menn. Men å ligge med de mest attraktive mennene for så å stikke av gjør ikke at disse mennene blir lei seg akkurat. Kvinner er veldig kresne, samtidig som de ekstremt lett kan få sex av så godt som alle. Da skjer det ikke at kvinner ligger rundt med menn som er like attraktive eller mindre attraktive. Anonymkode: 78306...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #40 Del Skrevet 3. april 2021 16 hours ago, Uredd said: Tusen takk for fine ord, og jeg vil tro at det nok finnes flere. Til og med en for deg også. Du gir absolutt inntrykk av å være en fin person du også, men hvorfor tror du at noe er for sent etter 25? Og hva er det du tror er for sent? Det er ingenting av det du har skrevet så langt som tilsier at du ikke kan få det du ønsker deg i livet. Jeg har sett og opplevd mye. Kanskje mye mer enn de fleste, og jeg ennå tilgode å se at noe er for seint her i livet. Her er det viktig at du er klar over at alt er mulig, og det du vil angre på senere er bare sjanser du ikke tok. Det er ingen som ser tilbake på livet sitt, som angrer på ting de gjorde. Selv om noe viste seg å være feil. Man lærer mye av feil også. Jeg aner en tristhet bak her. Ikke vær redd for å prate med noen om det. Jeg tåler også en PM hvis du tror Jeg Kan hjelpe. Ønsker deg alt godt. Lykken er til for alle som tør å satse. Tusen takk 🌹🌹 Anonymkode: 4f57b...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå