AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #101 Del Skrevet 1. april 2021 Kaiminator skrev (11 timer siden): Hvorfor kan du bare gå på gymmen med lave eller høye og tynne menn? 😂 Vil gå på gymmen med tynne menn fordi jeg liker å bygge muskler selv ! Anonymkode: 0c57b...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. april 2021 #102 Del Skrevet 1. april 2021 Kaiminator skrev (11 timer siden): 27 snart 28 er desverre ikke "ung" lenger 😂😜 Ikke ung lenger? Jada, jeg vet det er første april i dag. Hilsen en ung mann , som har vært ung minst dobbelt så mange år som deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 1. april 2021 #103 Del Skrevet 1. april 2021 1 minutt siden, I Grosny said: Ikke ung lenger? Jada, jeg vet det er første april i dag. Hilsen en ung mann , som har vært ung minst dobbelt så mange år som deg. Å jeg har vært gammel minst halvparten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 1. april 2021 #104 Del Skrevet 1. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vil gå på gymmen med tynne menn fordi jeg liker å bygge muskler selv ! Anonymkode: 0c57b...b3d Forklar? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #105 Del Skrevet 1. april 2021 Kaiminator skrev (2 minutter siden): Å jeg har vært gammel minst halvparten! Kaiminator skrev (Akkurat nå): Forklar? 😂 Kan du lage en egen tråd? Lei av avsporing Anonymkode: c13f9...810 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. april 2021 #106 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Kaiminator skrev (8 minutter siden): Å jeg har vært gammel minst halvparten! Alder er ikke bare fysiske år, det handler også om livssituasjon. Ungdommen er en oppbyggingsfase. man bygger fysikk, relasjoner, komptanse.... Den fysiske biten bremses selvfølgelig etter hvert, men moro, mosjon og vedlikehold holder ganske lenge på ungdommen allikevel. Den mentale biten, nysgjerrighet, relasjonsbygging og utdanning kan vedlikeholdes og jobbes med i 100 år. Filosofen Arne Næss var en som vedlikeholdt ungdommen i seg selv til godt oppi 90-åra. Endret 1. april 2021 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 1. april 2021 #107 Del Skrevet 1. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan du lage en egen tråd? Lei av avsporing Anonymkode: c13f9...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. april 2021 #108 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du lage en egen tråd? Lei av avsporing Anonymkode: c13f9...810 Feil, tråden handlet om ungdom/alder og skjønnhet. Du trenger forresten ikke lese sidesporene dersom det blir forvirrende for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 1. april 2021 #109 Del Skrevet 1. april 2021 Beeblebrox skrev (14 timer siden): Interessante ordvalg i denne sammenhengen😅 Hun er vel godt over 50? 🤔 Tror du misforsto. Jeg mente Angelina Jolie på den tiden hun var 35-37 år, hun er vel fremdeles vakker da selv om hun er 45-46 nå😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. april 2021 #110 Del Skrevet 1. april 2021 Blyana skrev (5 minutter siden): Tror du misforsto. Jeg mente Angelina Jolie på den tiden hun var 35-37 år, hun er vel fremdeles vakker da selv om hun er 45-46 nå😁 Jeg forsto hva du mente. 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 1. april 2021 #111 Del Skrevet 1. april 2021 Så ei på 27 er ikke ung? Wow, litt av noen holdninger enkelte har. Lurer på hva jeg er da om ei som er ca 10 år yngre ikke er ung. Jeg er vel pensjonist jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 1. april 2021 #112 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De aller fleste menn tiltrekkes jo enormt av unge kvinner, og er mye mindre tiltrukket av "eldre" kvinner, altså 40+. Sånn er biologien til menn, enkelt og greit. For de fleste menn er en ung kvinne synonymt med attraktivt, det programmert i menns biologi. Så lenge hun er ung og slank så vil hun nesten uansett være attraktiv for menn flest. "Alle" menn i 20-30-40årene (og ofte også enda eldre) ønsker kvinner i 20-årene (altså rent utseendemessig), tallene er veldig tydelige der. Men siden konkurransen er såpass høy så må mange menn ta til takke med eldre kvinner. Mitt svar blir en ung kvinne, så lenge hun ikke har en forferdelig dårlig helse (sykelig overvekt etc). Anonymkode: f535c...2e1 TS ga valget mellom en ung person som ikke var fin, eller noen eldre som var pen. Slik jeg tolker deg så hadde du valgt den yngre så lenge hun var tynn, men ikke fantes pen på noen måte. Enig i at pene jenter og gutter i 20-årene er attraktive, men her er det snakk om noen som ikke er attraktiv. Jeg hadde ikke valgt en kvisete slaskete gutt på 20 som ikke fantes kjekk foran en kjekk mann i 30 årene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 1. april 2021 #113 Del Skrevet 1. april 2021 TheCatLady skrev (4 minutter siden): Så ei på 27 er ikke ung? Wow, litt av noen holdninger enkelte har. Lurer på hva jeg er da om ei som er ca 10 år yngre ikke er ung. Jeg er vel pensjonist jeg da. Tipper de som sier ei på 27 år ikke er ung må være 20-22 år maks selv😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. april 2021 #114 Del Skrevet 1. april 2021 Nicole Kidman 20 vs. 35. Valget er lett for min del. Eldre. Mange kvinner blir vakrere med alderen, og dessuten trygge på seg selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 1. april 2021 #115 Del Skrevet 1. april 2021 Blyana skrev (24 minutter siden): Tipper de som sier ei på 27 år ikke er ung må være 20-22 år maks selv😁 Det tror ikke jeg nødvendigvis. Tror det er mange menn som er eldre enn 27 som har slike holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 1. april 2021 #116 Del Skrevet 1. april 2021 TheCatLady skrev (23 minutter siden): Det tror ikke jeg nødvendigvis. Tror det er mange menn som er eldre enn 27 som har slike holdninger. Det må være menn som Leonardo Dicaprio som kun finner seg 22 åringer og må bytte ut kjæreste annethvert år fordi hun blir for gammel😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #117 Del Skrevet 1. april 2021 CorvusCorax skrev (46 minutter siden): Nicole Kidman 20 vs. 35. Valget er lett for min del. Eldre. Mange kvinner blir vakrere med alderen, og dessuten trygge på seg selv. Men hvis du er kvinne, så passer det helt inn med forventningene. Menn velger i stor grad yngre, kvinner i stor grad eldre. Bare se på lesbene. Anonymkode: b2d76...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 1. april 2021 #118 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvis du er kvinne, så passer det helt inn med forventningene. Menn velger i stor grad yngre, kvinner i stor grad eldre. Bare se på lesbene. Anonymkode: b2d76...621 Nei. Tror du ikke jeg har friere lenger fordi jeg ikke er en 22 åring? Ha ha. Selv om DU vil ha en ung og stygg kvinne. Er det mange menn som foretrekker en litt eldre pen kvinne. Det er det som er spørsmålet i HI. Forhold deg til det. Jeg synes uansett det er et tåpelig spørsmål. For det er så mye mer en "ung" og "pen" som avgjør attraksjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #119 Del Skrevet 1. april 2021 CorvusCorax skrev (51 minutter siden): Nicole Kidman 20 vs. 35. Valget er lett for min del. Eldre. Mange kvinner blir vakrere med alderen, og dessuten trygge på seg selv. Ja, 35 er flott, men nå ser hun ut som.... Anonymkode: c13f9...810 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #120 Del Skrevet 1. april 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): Nei. Tror du ikke jeg har friere lenger fordi jeg ikke er en 22 åring? Ha ha. Selv om DU vil ha en ung og stygg kvinne. Er det mange menn som foretrekker en litt eldre pen kvinne. Det er det som er spørsmålet i HI. Forhold deg til det. Jeg synes uansett det er et tåpelig spørsmål. For det er så mye mer en "ung" og "pen" som avgjør attraksjon. ? Spørsmålet er til menn. Forhold deg til det. Anonymkode: b2d76...621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå