Gå til innhold

Menn, hva er viktigere: at hun er pen eller at hun er ung?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Anonymus Notarius skrev (5 timer siden):

Det må vel komme veldig an på hvor gammel denne mannen er selv, hva som er "ung", hvor gammel den pene dama er etc. Vil tro en mann på 20 år foretrekker en jevnaldrende, men ikke så pen dame fremfor ei pen dame på 75 :P Mens en mann på 45 helt sikkert foretrekker en pen 40-åring fremfor en mindre pen 20-åring.

Kommer an på om det er sex eller seriøst.  Er det sex, trumfer sexappeal og erotisk utstråling både pen og ung.

Anonymkode: 5de59...2f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NoDiablo

At hun er bra først og fremst. Men måtte valget stå mellom de oppgitte opsjonene, ville jeg gått for pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er verken ung eller pen.. Har jeg sjans hos noen?

Anonymkode: 0c57b...b3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
RehabilitertIncel skrev (5 timer siden):

Det viktigste for meg er å se hele personen. Det indre betyr mer enn det ytre. Som rehabilitert incel innser jeg at damer er mer enn bare en fin kropp å tømme seg i. De kan være smarte og omsorgsfulle også! 

Så jeg svarer ikke pen eller ung, jeg svarer villig. En som er villig til å føle full intensitet av min kjærlighet ❤️ Jeg har nylig også oppdaget hvor fantastisk det er å gråte mens man har sex så det blir mye av det

Rehabilitert incel 🤣🤣🤣 flott å høre at du har fått så god kontakt med følelsene dine 💙

Anonymkode: 60cc5...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er du snill? ☺️

Anonymkode: c13f9...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan godt være sexy for det skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kaiminator skrev (8 timer siden):

Jeg tar en på 35ish og pen takk. Når kan jeg forvente levering?

Kaiminator skrev (8 timer siden):

Ja ok da, men må være pen. 😂😂😂

Og du er tilsvarende kjekk?😉

Anonymkode: 92d3a...b02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan få lave menn. Eller tynne menn. Eller menn med et lite maskulint ansikt. Eller uføre menn. Eller arbeidsledige menn. Er det bra nok?

Anonymkode: 58024...222

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde nok valgt ung, så hun holder seg lenger. Liker også energien til unge mennesker. Og i tillegg er jeg selv barnslig av meg. Kona mi er 11 år yngre, og jeg føler ofte at det er jeg som er den umodne i forholdet.

Anonymkode: 3c072...977

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan få lave menn. Eller tynne menn. Eller menn med et lite maskulint ansikt. Eller uføre menn. Eller arbeidsledige menn. Er det bra nok?

For noe jævla sprøyt, hev deg over sånt pisspreik.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som at du er en (eller flere) av disse, og bruker det som unnskyldning for at du ikke får deg dame. Patetisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 41 og samboer er 32 og jeg er dame. Ikke noe vi tenker over og ingen ser aldersforskjellene mellom oss. Jeg valgte ikke han for verken alder eller kun utseende🥱😅

Anonymkode: 413a5...0f7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

TS her. Jeg liker lave og tynne menn. Poenget ditt var..? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De aller fleste menn tiltrekkes jo enormt av unge kvinner, og er mye mindre tiltrukket av "eldre" kvinner, altså 40+. Sånn er biologien til menn, enkelt og greit. For de fleste menn er en ung kvinne synonymt med attraktivt, det programmert i menns biologi. Så lenge hun er ung og slank så vil hun nesten uansett være attraktiv for menn flest. "Alle" menn i 20-30-40årene (og ofte også enda eldre) ønsker kvinner i 20-årene (altså rent utseendemessig), tallene er veldig tydelige der. Men siden konkurransen er såpass høy så må mange menn ta til takke med eldre kvinner. Mitt svar blir en ung kvinne, så lenge hun ikke har en forferdelig dårlig helse (sykelig overvekt etc).

Anonymkode: f535c...2e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde nok valgt ung, så hun holder seg lenger. Liker også energien til unge mennesker. Og i tillegg er jeg selv barnslig av meg. Kona mi er 11 år yngre, og jeg føler ofte at det er jeg som er den umodne i forholdet.

Og du er...hvor gammel?

Anonymkode: 8fade...783

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De aller fleste menn tiltrekkes jo enormt av unge kvinner, og er mye mindre tiltrukket av "eldre" kvinner, altså 40+. Sånn er biologien til menn, enkelt og greit. For de fleste menn er en ung kvinne synonymt med attraktivt, det programmert i menns biologi. Så lenge hun er ung og slank så vil hun nesten uansett være attraktiv for menn flest. "Alle" menn i 20-30-40årene (og ofte også enda eldre) ønsker kvinner i 20-årene (altså rent utseendemessig), tallene er veldig tydelige der. Men siden konkurransen er såpass høy så må mange menn ta til takke med eldre kvinner. Mitt svar blir en ung kvinne, så lenge hun ikke har en forferdelig dårlig helse (sykelig overvekt etc).

Jeg er enig med deg og derfor ble jeg overrasket over svarene her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 781d6...5ae

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blyana skrev (1 time siden):

Hvem ville ikke valgt Angelina Jolie(eller en annen hot person) som 35-37 år enn ei grå mus på 20-25. Da må man ha en fetish med alder i såfall.. 

Interessante ordvalg i denne sammenhengen😅 Hun er vel godt over 50? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker lave eller høye tynne menn  . For da kan vi gå på gymmen sammen ..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...