Gå til innhold

Menn, hva er viktigere: at hun er pen eller at hun er ung?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Går for 27 år og ikke så pen. Det er viktigere at hun er ung enn å være pen. Det er fordi skjønnhet kan vi endre, men ikke alder.

Anonymkode: 7c233...306

Hvor gammel er du selv?

Anonymkode: 8fade...783

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Går for 27 år og ikke så pen. Det er viktigere at hun er ung enn å være pen. Det er fordi skjønnhet kan vi endre, men ikke alder.

Vel, alderen har en tendens til å endre seg selv.

Anonymkode: b2d76...621

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Milf, tar deg anyday 

Anonymkode: a03aa...76b

Milf er ikke ålreit begrep...

Anonymkode: c13f9...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

En ung kvinne ville jeg valgt for ungdommen, nysgjerrigheten og energien, ikke for utseende. Mer voksne kvinner ville jeg valgt for trygghet, utstråling, og det at de fremdeles er hotte, med en liten tanke tilbake på hvor hotte de var da de var 25. Tullete svar, på et tullete spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke det tråden handler om. 

Jo, det er det vel. Poenget er at noen menn har mulighet til å velge pene damer og andre har det ikke. En lite attraktiv og overvektig mann på 45, kan ikke velge den pene kvinnen på 37. 

Anonymkode: 29098...791

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En 27 år gammel uattraktiv, tjukk dame kommer ikke til å endre seg etter at hun har gått inn i et forhold med en eldre, lite attraktiv mann. Og gjør hun det, så kommer hun til å droppe deg så snart hun skjønner at hun har sjans på bedre. Det er haken ved å være i et forhold med en som slanker seg veldig o.l. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Merkelig nok var dette en interessant tråd jeg lærte noe nytt av :ler:

Jeg trodde pen var helt bankers. 

Anonymkode: 0e3a2...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så rart!
For meg er det mest naturlig at mannen er en del yngre enn meg. De er deiligst da!

Anonymkode: 614ec...bb9

Amen !

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel

Det viktigste for meg er å se hele personen. Det indre betyr mer enn det ytre. Som rehabilitert incel innser jeg at damer er mer enn bare en fin kropp å tømme seg i. De kan være smarte og omsorgsfulle også! 

Så jeg svarer ikke pen eller ung, jeg svarer villig. En som er villig til å føle full intensitet av min kjærlighet ❤️ Jeg har nylig også oppdaget hvor fantastisk det er å gråte mens man har sex så det blir mye av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, RehabilitertIncel said:

Det viktigste for meg er å se hele personen. Det indre betyr mer enn det ytre. Som rehabilitert incel innser jeg at damer er mer enn bare en fin kropp å tømme seg i. De kan være smarte og omsorgsfulle også! 

Så jeg svarer ikke pen eller ung, jeg svarer villig. En som er villig til å føle full intensitet av min kjærlighet ❤️ Jeg har nylig også oppdaget hvor fantastisk det er å gråte mens man har sex så det blir mye av det

Hvorfor gråter du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RehabilitertIncel
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor gråter du?

Akkurat da så var det fordi vi hadde diskutert hvor undertrykte kvinner var, og så tenkte jeg på hvor fæl jeg selv hadde blitt, så jeg gråt og så hadde vi sex og jeg gråt da også. Var godt å endelig gjøre opp for sin fortid med inceltanker og komme seg videre

jeg er nå rehabilitert. Lettere overvektig, men rehabilitert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det viktigste er jo at hun er snill? 

Anonymkode: 30b38...565

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tåpelig tråd. Er man forelska blir personen fin i egne øyne, er man ikke forelsket er det ikke noe poeng i å gå inn i et forhold uansett. Da er det bedre å bare la være med begge. 

Jeg ditchet ung og pen etter en objektiv standard for en gammel og ikke pen i objektiv standard. Og kunne ikke vært lykkeligere. Og mannen min er selvfølgelig verdens fineste for meg. Vi hører bare sammen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Det må vel komme veldig an på hvor gammel denne mannen er selv, hva som er "ung", hvor gammel den pene dama er etc. Vil tro en mann på 20 år foretrekker en jevnaldrende, men ikke så pen dame fremfor ei pen dame på 75 :P Mens en mann på 45 helt sikkert foretrekker en pen 40-åring fremfor en mindre pen 20-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts, er du så ung og stygg at du blir usikker? 

Anonymkode: d0c16...ef0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Vil heller gjette at TS er «gammel» og pen (og usikker).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Min mening: Pen vil alltid trumfe ung. Alltid.

Anonymkode: 7a4bd...903

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gammel og pen 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymus Notarius skrev (4 timer siden):

Det må vel komme veldig an på hvor gammel denne mannen er selv, hva som er "ung", hvor gammel den pene dama er etc. Vil tro en mann på 20 år foretrekker en jevnaldrende, men ikke så pen dame fremfor ei pen dame på 75 :P Mens en mann på 45 helt sikkert foretrekker en pen 40-åring fremfor en mindre pen 20-åring.

Mannen er 30-32, for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ville ikke valgt Angelina Jolie(eller en annen hot person) som 35-37 år enn ei grå mus på 20-25. Da må man ha en fetish med alder i såfall.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...