Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #81 Del Skrevet 31. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Og du er tilsvarende kjekk?😉 Anonymkode: 92d3a...b02 En 7er/8er sier de fleste som "driver med sånt" dvs, noen vil synes det, andre ikke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #82 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) 7 hours ago, Anonymus Notarius said: ...Mens en mann på 45 helt sikkert foretrekker en pen og erfaren 40-åring fremfor en mindre pen og uerfaren 20-åring. Fixed! Endret 31. mars 2021 av Kaiminator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #83 Del Skrevet 31. mars 2021 Hva med ei på 27, snart 28 som også er veldig pen? Single and ready to mingle 😉Trenger vel ikke være enten eller 🤷🏼♀️ Anonymkode: ec5f4...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #84 Del Skrevet 31. mars 2021 40 minutter siden, AnonymBruker said: Liker lave eller høye tynne menn . For da kan vi gå på gymmen sammen .. Anonymkode: 0c57b...b3d Hvorfor kan du bare gå på gymmen med lave eller høye og tynne menn? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 31. mars 2021 #85 Del Skrevet 31. mars 2021 (endret) Hjelpe og trøste.... det er så mye som går på alder og utseende...Stakkars, stakkars dere ❤️ jeg faller nok igjennom på begge punkter, men jeg er ikke på jakt. Jeg er den jeg er. Ihuga naturist er jeg også, med alle mine kilo - jeg er meg. Mine fantastiske naturistvenner har det på samme måte. Da min kjære ektefelle levde kunne vi ikke ønske oss noen bedre tilværelse. Nå er jeg alene, men ikke alene. det er lov å bli misunnelig. men altså... jeg kan ikke svare ut fra sjekking osv. det har jeg ikke noe behov for. Ønsker alle GODE TING Endret 31. mars 2021 av Hvemsomhelst Har så mye mer på hjertet, ønsker at alle skal ha det godt, virkelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #86 Del Skrevet 31. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med ei på 27, snart 28 som også er veldig pen? Single and ready to mingle 😉Trenger vel ikke være enten eller 🤷🏼♀️ Anonymkode: ec5f4...13b 27 snart 28 er desverre ikke "ung" lenger 😂😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #87 Del Skrevet 31. mars 2021 Kaiminator skrev (1 minutt siden): 27 snart 28 er desverre ikke "ung" lenger 😂😜 Auch! Ganske fast i fisken og barnløs enda så tror ikke det står så ille til her i gården enda. Rynkefri er jeg og, men men 😂🤷🏼♀️ Anonymkode: ec5f4...13b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #88 Del Skrevet 31. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Auch! Ganske fast i fisken og barnløs enda så tror ikke det står så ille til her i gården enda. Rynkefri er jeg og, men men 😂🤷🏼♀️ Anonymkode: ec5f4...13b Tenk 2 år til kommer 30års krisa 😂 Men pen er viktigere enn ung alikevel så klarer deg 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #89 Del Skrevet 31. mars 2021 Kaiminator skrev (3 minutter siden): Tenk 2 år til kommer 30års krisa 😂 Men pen er viktigere enn ung alikevel så klarer deg 😜 Trengte ikke den påminnelsen, skal vise deg 30 års krisa jeg 🙈😂 Men neida - jeg klarer meg nok. Har nok av valgmuligheter - må bare prioritere å finne noen 🤷🏼♀️😅 Anonymkode: ec5f4...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #90 Del Skrevet 31. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trengte ikke den påminnelsen, skal vise deg 30 års krisa jeg 🙈😂 Men neida - jeg klarer meg nok. Har nok av valgmuligheter - må bare prioritere å finne noen 🤷🏼♀️😅 Anonymkode: ec5f4...13b Om du har valgmuligheter er det bare å sile ut den beste matchen, da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #91 Del Skrevet 31. mars 2021 Kaiminator skrev (5 minutter siden): Om du har valgmuligheter er det bare å sile ut den beste matchen, da 😂 Litt ork når du matcher med alt du liker - null spenning .. (tror jeg hadde over 50 000 likes på tinder sist jeg var der inne med 7 års aldersspenn). Sliter litt med å finne en fornuftig måte å angripe dating-livet på 😂🤷🏼♀️ Men får vel fart på meg når 30 års krisa inntreffer.. Anonymkode: ec5f4...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #92 Del Skrevet 31. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Litt ork når du matcher med alt du liker - null spenning .. (tror jeg hadde over 50 000 likes på tinder sist jeg var der inne med 7 års aldersspenn). Sliter litt med å finne en fornuftig måte å angripe dating-livet på 😂🤷🏼♀️ Men får vel fart på meg når 30 års krisa inntreffer.. Anonymkode: ec5f4...13b Ja jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg fikk match på hver eneste jeg sveipa på, med samtidig meldinger haglende inn 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #93 Del Skrevet 31. mars 2021 Kaiminator skrev (9 minutter siden): Ja jeg vet ikke hva jeg skulle gjort om jeg fikk match på hver eneste jeg sveipa på, med samtidig meldinger haglende inn 😂 Nei - akkurat det er utfordringer min og så legger det på hylla inntil videre 😅 Anonymkode: ec5f4...13b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #94 Del Skrevet 31. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei - akkurat det er utfordringer min og så legger det på hylla inntil videre 😅 Anonymkode: ec5f4...13b Ja er'em så store skjønner jeg alle matchene 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #95 Del Skrevet 31. mars 2021 Kaiminator skrev (5 minutter siden): Ja er'em så store skjønner jeg alle matchene 😂 Dødde faktisk litt nå 😂 Men litt for intern 😂 Anonymkode: ec5f4...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 31. mars 2021 #96 Del Skrevet 31. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dødde faktisk litt nå 😂 Men litt for intern 😂 Anonymkode: ec5f4...13b Ja internt er vel inn er det ikke? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #97 Del Skrevet 31. mars 2021 Ungt er bra. Med alder kommer ofte kyniskhet og satte meninger. Unge jenter er mer optimistiske, blidere, har mer energi. Anonymkode: f9333...2ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #98 Del Skrevet 1. april 2021 Kaiminator skrev (11 timer siden): 27 snart 28 er desverre ikke "ung" lenger 😂😜 Bedre med en som ikke er ung enn med den som skriver «desverre» 😏 Anonymkode: c13f9...810 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 1. april 2021 #99 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): En ung, men ikke så pen kvinne eller pen, men ikke ung? Hvis dere må velge 😁 Anonymkode: c13f9...810 Lagfølelse, samhold og samtrivsel er enda viktigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaiminator Skrevet 1. april 2021 #100 Del Skrevet 1. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bedre med en som ikke er ung enn med den som skriver «desverre» 😏 Anonymkode: c13f9...810 Ja du har helt rett, dessverre. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå