Gå til innhold

Menn, hva er viktigere: at hun er pen eller at hun er ung?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En ung, men ikke så pen kvinne eller pen, men ikke ung? Hvis dere må velge 😁 

Anonymkode: c13f9...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det var de eneste kriteriene, så ville det vært et vanskelig valg. Men generelt synes jeg at alder er mer enn bare et tall, spesielt når man ikke er en ungdom. Må medgi at det føles naturlig at dama er yngre, på samme måte som det føles naturlig at dama er lavere

Anonymkode: 58024...222

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det var de eneste kriteriene, så ville det vært et vanskelig valg. Men generelt synes jeg at alder er mer enn bare et tall, spesielt når man ikke er en ungdom. Må medgi at det føles naturlig at dama er yngre, på samme måte som det føles naturlig at dama er lavere

Så rart!
For meg er det mest naturlig at mannen er en del yngre enn meg. De er deiligst da!

Anonymkode: 614ec...bb9

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For eksempel: 

27 år og ikke så pen 

37 år og pen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt klart en pen dame om det kun var disse to valgene :)

Anonymkode: 1c4a4...162

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For eksempel: 

27 år og ikke så pen 

37 år og pen 

I dette eksemplet utgår penhet for meg, for 27 år er ikke "ung". Klart, hvis 27åringen lider av fedme, så velger jeg ikke henne. Men jeg tenker at penheten blir veid opp mot personlighet og utstråling når man snakker om en 27 åring og en 37 åring. Aldersforskjellen er ikke såå stor, spesielt for meg som ligger midt i mellom. 

Får jeg valget mellom 21 år og ikke så pen mot 37 år og pen, så velger jeg 37 år og pen. 

Anonymkode: 9ea2e...2a2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I dette eksemplet utgår penhet for meg, for 27 år er ikke "ung". Klart, hvis 27åringen lider av fedme, så velger jeg ikke henne. Men jeg tenker at penheten blir veid opp mot personlighet og utstråling når man snakker om en 27 åring og en 37 åring. Aldersforskjellen er ikke såå stor, spesielt for meg som ligger midt i mellom. 

Får jeg valget mellom 21 år og ikke så pen mot 37 år og pen, så velger jeg 37 år og pen. 

Aha, skjønner. Men hvis du planlegger barn og familie...Fortsatt 37 og pen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da tenker jeg på hva faren min sa en gang. At da han var ung var det pene jenter og mindre pene jenter, men nå var alle unge jenter pene.

Anonymkode: a4188...a09

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trenger ikke være billedskjønn og iallefall ikke ung, alt under 35 føles som barnerov. Hun må vite hvem hun er og ha glimt i øyet. Klarer hun i tillegg å skrive ett par lengre setninger uten fullt av og/å feil og annet dumt synes jeg trolig hun er griselekker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Litt vanskelig siden ens egen alder ikke er tatt med. En er hun jevnaldrende og pen og alderen ikke har gått hardt ut over henne. Er det kanskje å foretrekke ung og mindre pen, for den mindre pene blir jo ikke noe penere. 

Anonymkode: b1ea0...652

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Aha, skjønner. Men hvis du planlegger barn og familie...Fortsatt 37 og pen? 

Nå ønsker jeg ikke barn, så det slipper jeg å tenke på. ;) 

Men altså, det er jo en helhetsprofil her. Ikke kun utseende. Vi snakker om personlighet, sjarm, væremåte, kjemi, følelser, utstråling, modenhet, visjoner, ambisjoner, kommunikasjon osv osv. Skulle jeg stiftet familie med en av dem så må jeg jo ha datet dem begge slik at jeg kunne vurdert dem opp mot hverandre. Og så ville jeg valgt den kvinnen som tikket av på flest bokser her hvis jeg skulle stifte en familie. Men skulle jeg valgt 37-åringen så måtte jo barn skjedd innenfor rimelighetens tid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da tenker jeg på hva faren min sa en gang. At da han var ung var det pene jenter og mindre pene jenter, men nå var alle unge jenter pene.

Anonymkode: a4188...a09

Det er jo langt ifra sant, da. 

Anonymkode: a2bf7...2ac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
ABM skrev (1 minutt siden):

Hun trenger ikke være billedskjønn og iallefall ikke ung, alt under 35 føles som barnerov. Hun må vite hvem hun er og ha glimt i øyet. Klarer hun i tillegg å skrive ett par lengre setninger uten fullt av og/å feil og annet dumt synes jeg trolig hun er griselekker :)

😁😁 Herlig! Min venn 🥰

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😁😁 Herlig! Min venn 🥰

Du kunne ikke ha svart med en lengre setning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, ABM said:

*et

Anonymkode: 8fade...783

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

*et

Ha,ha,ha, jo men jeg snakket om kvinnen...har vi plutselig likestilling nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (2 minutter siden):

Dessuten er "ett" riktig så lenge det betegner par og ikke en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

*et

ABM skrev (34 minutter siden):

🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...