AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #21 Del Skrevet 22. april 2021 Synne-Marie skrev (12 timer siden): Syns Iselin og Kristoffer passet kjempegodt sammen 😍😍 Anonymkode: 1cb4c...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #22 Del Skrevet 22. april 2021 Ja, jeg synes de navnene er samme type navn. Tenker også at de to andre jentenavnene går sammen med Kristoffer. Kristoffer er jo et ganske «nøytralt» navn som passer med de meste. Får litt 80-tallsnostalgi av navnene - både Kristoffer, Iselin og Susanne er navn jeg vokste opp med (jeg er født på slutten av 70-tallet, så dette er bare gode vibber). Anonymkode: 80b41...222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2021 #23 Del Skrevet 22. april 2021 Ville valgt Kristoffer og Rebekka Eller Christoffer og Rebecca Anonymkode: bceff...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #24 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ville valgt Kristoffer og Rebekka Eller Christoffer og Rebecca Anonymkode: bceff...48b Men det ble Kristoffer og Iselin😍 Anonymkode: 1cb4c...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 23. april 2021 #25 Del Skrevet 23. april 2021 De passer fint sammen og om du bytter ut Iselin så er Rebecca også fint 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå