Gå til innhold

Blandingskatt til 10.000

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om den kom ferdig kastrert, chippet og fått årets vaksinasjon, var godt sosialisert med fremmede, hunder, andre katter og barn,  var blitt gjort vant til bilkjøring, støvsuger og andre skumle ting og jeg kunne sett begge foreldrene(og de er friske med godt gemytt) og de hadde sagt at mor og far skal bli kastrerte etter dette kullet, hadde jeg kunnet vurdere det ja :) 

Anonymkode: 33cf1...8a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 21.33):

Jeg ville ikke vurdert det nei. Pris er jo altfor høy for blandingskatt, mennikke så relevant - hvorfor du ønsker denne spesielle blandingen? Hva godt skal liksom den 1/4 perser tilføre, det er jo en særdeles usunn rase. Og ved blandingsavl er det nok ikke benyttet helsesjekka dyr fra seriøst oppdrett. Det er mye grums i blandingsavl både på katt og hund. Ulovlig importerte dyr, avl på syke dyr osv. 

Sjekk ut seriøse oppdrettere av British Shorthair eller Scottish Straight/Fold I stedet :) Ikke gå på finn.no.

Anonymkode: 1b514...2da

Blir matt over hvor lite informerte folk er... Katten er absolutt ikke verdt 10 000. Du får ikke med en stamtavle engang. Sjekk ut seriøse oppdrettere!

Anonymkode: 42baa...96d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...