AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #41 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det var fint😍 Amanda Sofie, Amanda Novalie, Amanda Elida, Amanda Leonore. Anonymkode: 0a1f1...59f Amanda Leonore likte jeg godt! Novalie var også nydelig, men første gang jeg har hørt! Så må tygge litt på den 😁 Sofie er jo en klassiker som mellomnavn 💜men dessverre litt for mye brukt i vår familie 😁 Anonymkode: 6fad7...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #42 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Amanda Marie Anonymkode: 8cd5d...1f7 Enig Det klinger veldig bra. Anonymkode: 4a1a5...d17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 1. april 2021 #43 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) Amanda Sophie Amanda Levie Amanda Otilie Amanda Leonie Amanda Teoline Amanda Alvhilde Amanda Regine Endret 1. april 2021 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #44 Del Skrevet 2. april 2021 Amanda Cassandra Anonymkode: 7d070...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 2. april 2021 #45 Del Skrevet 2. april 2021 Amanda Celine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #46 Del Skrevet 2. april 2021 Amanda er et latinsk navn, og jeg ville holdet meg i den sjangeren. Så det ikke blir et blodharry sammensatt opplegg, a la Amanda Frøya. Synes det klinger bra når dobbeltnavn starter med samme bokstav. Foreslår: Amanda Aurora Anonymkode: 61e56...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 2. april 2021 #47 Del Skrevet 2. april 2021 synes det er fint å ha et mellomnavn som betyr noe fint. F.eks Amanda Vida, Amanda sommer, Hva enn som betyr noe vakkert. Det gir en veldig fin energi til barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #48 Del Skrevet 2. april 2021 Amanda Helene Amanda Josefine Amanda Viktoria Amanda Nikoline Amanda Fredrikke Anonymkode: 4faf0...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #49 Del Skrevet 2. april 2021 Amanda Lovise Anonymkode: 6f5f9...4bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #50 Del Skrevet 3. april 2021 Årolilja skrev (På 1.4.2021 den 15.02): Amanda Sophie Amanda Levie Amanda Otilie Amanda Leonie Amanda Teoline Amanda Alvhilde Amanda Regine Amanda Regine er notert! Veldig fint 🤗 Anonymkode: 6fad7...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #51 Del Skrevet 3. april 2021 Amanda Helene Anonymkode: 521e2...490 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #52 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Amanda er et latinsk navn, og jeg ville holdet meg i den sjangeren. Så det ikke blir et blodharry sammensatt opplegg, a la Amanda Frøya. Synes det klinger bra når dobbeltnavn starter med samme bokstav. Foreslår: Amanda Aurora Anonymkode: 61e56...294 Enig i det, det blir nok ikke Amanda Lykke eller noe i den duren. Samtidig syntes jeg Amanda + gammelt norsk navn kan fungere, selvom sistnevnte ikke nødvendigvis er latinsk. Anonymkode: 6fad7...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #53 Del Skrevet 3. april 2021 Amanda Susanne Amanda Justine Amanda Eline Anonymkode: 55913...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #54 Del Skrevet 3. april 2021 indigob skrev (23 timer siden): synes det er fint å ha et mellomnavn som betyr noe fint. F.eks Amanda Vida, Amanda sommer, Hva enn som betyr noe vakkert. Det gir en veldig fin energi til barnet. Det er absolutt noe vi tar i betraktningen - navnets betydning altså 🙂 jeg er ikke helt bergtatt av direkte navn med betydning som Perle/Lykke/Vår etc (selvom det er pent på andres barn!), men syntes f.eks Amanda har en fin betydning («verd å elske»), som spiller inn på hvorfor vi valgte akkurat det. 💜 Anonymkode: 6fad7...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #55 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Amanda Cassandra Anonymkode: 7d070...da1 Det blir på rim, men artig vri 🙂 Anonymkode: 6fad7...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #56 Del Skrevet 3. april 2021 Hvorfor må navn "klinge"? Kjør på noe uforventet heller, og et litt eldre navn, og som kanskje binder opp etternavnet. Som for eksempel: Amanda Ruth Hansen Man vet liksom ikke helt om Ruth er mellomnavn eller en del av etternavnet. Kult egentlig. Amanda har 3 stavelser i seg, noe som er mye på et fornavn. Det er en risiko for at hun havner opp med et kallenavn. Skal dere ha et mellomnavn også, så anbefaler jeg 1 eller 2 stavelser på mellomnavnet. Hvis ikke så føles det så inni hampen langt. Amanda Elise f.eks har 6 stavelser i seg. Anonymkode: ce56c...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #57 Del Skrevet 3. april 2021 Milky skrev (23 timer siden): Amanda Celine Det kan absolutt fungere, men er redd navnet blir litt for «voksent» - om det gir mening? Anonymkode: 6fad7...591 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 3. april 2021 #58 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er absolutt noe vi tar i betraktningen - navnets betydning altså 🙂 jeg er ikke helt bergtatt av direkte navn med betydning som Perle/Lykke/Vår etc (selvom det er pent på andres barn!), men syntes f.eks Amanda har en fin betydning («verd å elske»), som spiller inn på hvorfor vi valgte akkurat det. 💜 Anonymkode: 6fad7...591 Det var veldig fint ☺️ Et annet navn som hat en veldig fint betydning er Vesna. det betyr en gave ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #59 Del Skrevet 3. april 2021 Helene Anonymkode: abd5a...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Årolilja Skrevet 3. april 2021 #60 Del Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Amanda Regine er notert! Veldig fint 🤗 Anonymkode: 6fad7...591 Enig! PS: Regine har også latinsk opprinnelse (som var viktig for en annen bruker her), og betyr "dronning" 👑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå