Gå til innhold

Visste dere at Rasputin hadde en kjepp på 30 cm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor lærte vi ikke dette på skolen? Dette er jo særdeles viktig lærdom. Og det som er litt interessant er at på den tiden han levde, å hadde de ikke snap/facebook og sånt så ryktene om hans store kjepp gikk fra munn til munn over hele Russland. Boney M har til og med laget en sang om han :) Og i St. Petersburg er penisen hans stilt ut på sexmuseet der:

https://www.local-life.com/st-petersburg/articles/rasputins-penis 

 

Boney M. - Rasputin (Lyrics) "There lived a certain man in Russia long ago" [TikTok Song] - YouTube 

Anonymkode: 182a2...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor lærte vi ikke dette på skolen? Dette er jo særdeles viktig lærdom. Og det som er litt interessant er at på den tiden han levde, å hadde de ikke snap/facebook og sånt så ryktene om hans store kjepp gikk fra munn til munn over hele Russland.

Anonymkode: 182a2...bd6

Det er kjipt når du må leie inn en kunstmaler til å lage dickpicksene dine for deg, og så må den fraktes rundt på tundraen med budstikke. 

Anonymkode: e46aa...9fd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange myter om den fyren ja.

Anonymkode: 6c658...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er kjipt når du må leie inn en kunstmaler til å lage dickpicksene dine for deg, og så må den fraktes rundt på tundraen med budstikke. 

Anonymkode: e46aa...9fd

Nå lo jeg godt 😄 Jeg hørte på Historiepodden at andre menn var så misunnelig på Rasputin siden han fikk så mange damer, så de fikk han dømt for kjetteri og voldtekt. Han var visst helt utslitt pga alle samleiene. Men han var jo ikke akkurat kjekk.. Ikke at jeg vet hvordan standarden var på de tider, men han luktet visst fælt også. Og likevel fikk han seg noe hele tiden. 

Anonymkode: 182a2...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå lo jeg godt 😄 Jeg hørte på Historiepodden at andre menn var så misunnelig på Rasputin siden han fikk så mange damer, så de fikk han dømt for kjetteri og voldtekt. Han var visst helt utslitt pga alle samleiene. Men han var jo ikke akkurat kjekk.. Ikke at jeg vet hvordan standarden var på de tider, men han luktet visst fælt også. Og likevel fikk han seg noe hele tiden. 

Anonymkode: 182a2...bd6

Fikk eller tok?

Anonymkode: ba716...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk. Tar heller en helt normal en på 19-20 cm 🙂

Anonymkode: 06dc9...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå lo jeg godt 😄 Jeg hørte på Historiepodden at andre menn var så misunnelig på Rasputin siden han fikk så mange damer, så de fikk han dømt for kjetteri og voldtekt. Han var visst helt utslitt pga alle samleiene. Men han var jo ikke akkurat kjekk.. Ikke at jeg vet hvordan standarden var på de tider, men han luktet visst fælt også. Og likevel fikk han seg noe hele tiden. 

Anonymkode: 182a2...bd6

Syns han var ganske kjekk jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei takk. Tar heller en helt normal en på 19-20 cm 🙂

Anonymkode: 06dc9...f9e

19-20 høres halvslapt ut 😉.

John Rasputin kan søkes opp som Vlad på xvideos.com. En hvit Mandingo. Sizequeens have more fun.

 

Anonymkode: e0b7f...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor lærte vi ikke dette på skolen? Dette er jo særdeles viktig lærdom. Og det som er litt interessant er at på den tiden han levde, å hadde de ikke snap/facebook og sånt så ryktene om hans store kjepp gikk fra munn til munn over hele Russland. Boney M har til og med laget en sang om han :) Og i St. Petersburg er penisen hans stilt ut på sexmuseet der:

https://www.local-life.com/st-petersburg/articles/rasputins-penis 

 

Boney M. - Rasputin (Lyrics) "There lived a certain man in Russia long ago" [TikTok Song] - YouTube 

Anonymkode: 182a2...bd6

Rart at front figuren til Boney M døde samme dato og samme by som Rasputin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...