Uredd Skrevet 30. mars 2021 #41 Skrevet 30. mars 2021 On 3/30/2021 at 12:54 AM, Cleo88 said: Hehe. Er egentlig betatt av han ene som ikke viser så mye engasjement tilbake 💔🙊🙉 Jo da. Det er virkelig bra folk på gang her men sååå mye å holde styr på. Hadde dates torsdag, lørdag i kveld og i morgen. Er ikke typen til å hoppe til sengs med noen med det første men skulle gjerne samlet dem alle i en god gjeng og blitt kjent 😅😄 haha. Trenger et fuckings utvelgelsessystem 🙊 Kan du ikke bare arangere et sånn Bachelorette opplegg da? Samle alle på et hotell en weekend eller noe? Da vil nok konkurransen sette fart i sakene tenker jeg... Ellers må du også regne med at din perfekte partner fort kan gjemme seg blant de som gir middels førsteinntrykk. De som vet hva som skal til for å ta deg med storm, sier de rette tingene og får følelsene dine opp fort, er de som har mye trening i akkurat det... ikke sikkert at det er blant dem du skal lete lengst. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #42 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres ut som du trenger å bli spyttet på en stund. Damer gjør ofte det etter at de har vært i et forhold lenge, av en eller annen uforståelig grunn. Å bli behandlet som dritt er tydeligvis attraktivt - helt inntil det ikke er det lengre. Da velges den snille fyren. Da kommer den kjedelige vaniljesexen. Og sånn går dansen. Om og om igjen. Noen ganger misliker jeg damer. Anonymkode: b1f12...bb3 Da tror jeg du trenger å snu tankegangen din litt. Kan det hende du tar feil? Det finnes alltid mennesker som blir behandlet dårlig, både menn og kvinner. Hvis du leter, kan du finne noe faktisk bevis eller forsking som viser til påstanden din? Det finnes mennesker som finner seg i dårlig oppførsel gjerne fordi de har blitt behandlet dårlig selv i oppveksten feks, så da føles det på en forvridd måte "trygt" å bli behandlet av partner. Eller de har sirlig selvbildet og tror ikke de fortjener bedre. Men ofte er partner veldig snill i starten, så når man har blitt forelsket, så endrer partneren atferd. De fleste ønsker seg egentlig en god partner og bli elsket. Beklager avsporingen, men blir bare så frustrert når jeg leser ting som dette. Da må kunnskapsnivået opp - selv om det sikkert er en form for hersketeknikk av meg å skrive det, det er ikke ment slik. Men kanskje den som skriver det innlegget kan få det litt bedre, håper det. Anonymkode: 51e34...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #43 Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 0.36): Om jeg får vite at hun jeg dater snakker med mage andre samtidig så mister jeg interessen. Anonymkode: 8a534...de1 Det er det ingen grunn til å gjøre. Vi kvinner har rankinglister - som i fotball. Det er alltid en prins øverst på rankingklista. Han trenger bare å ikke te seg som en idiot, ikke være utro og få oss til å tenne, så er han sikret en kjæreste om han vil. Så er det en del halvveis aktuelle om prinsen ikke lar seg sjarmere i senk. De kan bli kjærester om nøden er stor nok, og gjerne fuck friends slik som prinsen kan bli. De egner seg nesten bedre, fordi vi greier å holde følelsene i sjakk. Og noe listefyll som har en eller to kvaliteter vi trenger i perioder. God lytter, god humor, snill, pen men dum osv. De siste blir aldri kjærester men kan tas med på byen, vi kan betro oss til dem og putte dem i friends zone. Anonymkode: 97f42...ee1 1
Majer Skrevet 1. april 2021 #45 Skrevet 1. april 2021 Tror du bør droppe tinder. Lettere å møte noen man faktisk går bra sammen med og da slipper man å satse på feil person
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå