Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder bare på med en av gangen. Skulle jeg sjonglert flere blir det bare rør. Ikke er det spesielt respektfullt heller om kontaken er mer enn "hei, hvem er du?". 

Alle damer jeg får følelsen av spiller på flere hester samtidig, går rett i søplebøtta her. 

Hilsen attraktiv mann med maaange matcher som er på jakt etter en kjæreste og ikke bare ørten ligg med navneløse skrukker. 

Anonymkode: 60414...b0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fin oppskrift for å forbli singel resten av livet.

Anonymkode: 8a534...de1

Aldri datet en som ikke ville fortsette å date meg videre - så det tror jeg ikke er noe problem om jeg bestemmer meg for å slå meg til ro med en. Har et åtte årig forhold bak meg og føler jeg trenger å møte flere - finne ut hva jeg vil ha og ikke til jeg er klar for noe seriøst igjen. 

Anonymkode: 7b1ee...e37

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (3 minutter siden):t

Det er korrekt. Jeg er litt høflig... Kan ikke bare slette dem liksom 🙊

Jo - det kan du. Tinder er kynisk. Si du har møtt en annen du liker godt - ikke skummelt. Har dere chatta lite er det helt ok å bare fjerne matchen/snappen. Har dere møttes i person bruker jeg å si i fra på en skikkelig måte. Er skummelt og ekkelt å avvise - men det må til. Ikke bra for verken deg eller han å være høflig om det ikke blir noe? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri datet en som ikke ville fortsette å date meg videre - så det tror jeg ikke er noe problem om jeg bestemmer meg for å slå meg til ro med en. Har et åtte årig forhold bak meg og føler jeg trenger å møte flere - finne ut hva jeg vil ha og ikke til jeg er klar for noe seriøst igjen. 

Men du kommer bare til å fortsette å sile gjennom alle du møter. For du kan alltid bytte til noen bedre, ikke sant?

AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (14 minutter siden):

Hehe. Er egentlig betatt av han ene som ikke viser så mye engasjement tilbake 💔🙊🙉

Jo da. Det er virkelig bra folk på gang her men sååå mye å holde styr på. Hadde dates torsdag, lørdag i kveld og i morgen. Er ikke typen til å hoppe til sengs med noen med det første men skulle gjerne samlet dem alle i en god gjeng og blitt kjent 😅😄 haha. Trenger et fuckings utvelgelsessystem 🙊

Da har du vel snart brukt opp nærkontaktene dine for en stund?

Anonymkode: e92dd...531

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men du kommer bare til å fortsette å sile gjennom alle du møter. For du kan alltid bytte til noen bedre, ikke sant?

Nei? Overhodet ikke. Finner jeg en jeg liker veldig godt er jeg lojal. Jeg tiltrekkes av personlighet - og er den bra og jeg blir forelsket ser jeg ikke på noen andre i det heletatt. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (4 minutter siden):

Nei. Vil ikke si det. Gåtur ute med god avstand telles vel ikke? 🤔 Har vært nær en mann og ville foretrukket å fortsette med ham. 

Hvis dere er nærmere hverandre enn to meter i mer enn 15 minutter så regnes man som nærkontakt. 2 meter er ganske langt.

For øvrig håper jeg du opplyser de du møter om at du møter mange flere. Jeg hadde droppet deg av to årsaker. At du møter mange på kort tid under en pandemi og at du møter og snakker med mange samtidig. Unødvendig å møte mange forskjellige, selv om dere bare går tur ute, når ting er som de er for tiden.

Anonymkode: e92dd...531

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet
sandweather skrev (5 timer siden):

Haha! Det gjorde ikke jeg heller. Hadde hatt mange hyggelige samtaler på tinder, og når vi la til hverandre på snapchat husket jeg ikke hvem som var hvem eller hvem jeg hadde snakket med hva om 😂

Men hvis du ikke husker hva noen heter, så regner jeg med du egentlig ikke er så interessert i dem :)

relaterbart🤣 når Eivind heter bamsemums93 og anders heter fiskeslo87 på snap er det ikke lett å holde orden i rekkene. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Seriedatere er ikke tiltrekkende. Oppdager jeg at hun har samtaler gående med en haug andre og fortsetter svipingen så er den saken avsluttet, uansett hvordan kjemien er.

At du vil ha den som ikke er spesielt interessert er vel ikke noe nytt. Antar han er et eller to nivå over deg på "skalaen". Sannsynligvis holder han på med det samme som deg, og har flere damer som svermer rundt han.

Anonymkode: 72239...ed0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det er helt i starten, man bare har utvekslet noen enkle samtaler og/eller datet en gang syntes jeg det egentlig er innenfor å date flere på Tinder. Det er jo ikke noe rart i det når man egentlig ikke kjenner noen ennå. Men når det blir dypere samtaler over tid og/eller 2. date eller senere, så syntes jeg man bør holde seg til en, det gjelder både menn og kvinner (er mann selv). 

Anonymkode: 93f81...89c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg snakker bare med én om gangen. Jeg klarer ikke være tilstede i flere samtaler og ville garanter! blandet sammen og fornærmet noen om jeg hadde forsøkt å sjonglere flere på en gang. 

Anonymkode: 19b1e...775

Enig. Det er så stress.

Ulempen er om han plutselig ghoster, da må man starte på nytt. Men hvis alternativet er p sjonglere flere å blande navn osv 🤣 så er det bedre.

Anonymkode: 7ed1a...9ee

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (18 timer siden):

Må bare konstatere at det finnes så sykt mange bra menn der ute. Er på Tinder og har nå forholdsvis mange matcher som jeg holder kontakten med på Snap. Har også møtt et par stykker forn en hyggelig prat. 

Hvordan skal man velge hvem kan går videre med? Føler meg litt bitchy som møter og holder kontakt med flere på en gang. Er bare så vanskelig å vite... 

Råd? Tanker? Kritikk? 

Du er heldig, hvordan får du det til? Jeg har ikke sett noen bra menn på Tinder, bare folk som er rare og spør om jeg liker rimming på første date og sånn :( Og jeg er katolikk, det står i profilen min. Er de utenlandske de du møter? Og er du sånn insane pen? Føler at jeg må være sjøstygg som blir behandlet så dårlig :( 

Anonymkode: ba20e...b11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cleo88 skrev (2 timer siden):

Helomvending i dag.. Avlyste kveldens date og slettet Tinder 😅 Orker ikke mer. Skal bare la han jeg er betatt av få smadre meg, om det er slik det blir. 

Høres ut som du trenger å bli spyttet på en stund. Damer gjør ofte det etter at de har vært i et forhold lenge, av en eller annen uforståelig grunn. Å bli behandlet som dritt er tydeligvis attraktivt - helt inntil det ikke er det lengre. Da velges den snille fyren. Da kommer den kjedelige vaniljesexen. Og sånn går dansen. Om og om igjen. 

Noen ganger misliker jeg damer. 

Anonymkode: b1f12...bb3

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...