AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #61 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 1. gang ikke planlagt men gikk ikke på prevensjon 2. gang satt det på første syklus Anonymkode: 0951c...961 24 år Anonymkode: 0951c...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #62 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har prøvd i 6 mnd med et opphold på 1 mnd og enda ikke hatt en positiv test.. Føler seg ubrukelig. Er 24 år gammel. Anonymkode: 9df89...eb0 Føler med deg.. Jeg har prøvd i 7 mnd og absolutt ingen positiv test... 💔 Mens ALLE blandt familie og venner har baby eller er gravide nå.. Føles så innmari urettferdig!!! 😔💔 Anonymkode: db377...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #63 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler med deg.. Jeg har prøvd i 7 mnd og absolutt ingen positiv test... 💔 Mens ALLE blandt familie og venner har baby eller er gravide nå.. Føles så innmari urettferdig!!! 😔💔 Anonymkode: db377...175 Ah så kjedelig😩 Føler med deg tilbake! synes jeg bare hører om de som får det til på første forsøk.. Vi får håpe det blir vår tur snart!🥺 Masse lykke til! Anonymkode: 9df89...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #64 Del Skrevet 31. mars 2021 Husker ikke antall pp. Prøvde i ca. et år, men da ikke så mange pp pga jeg ikke bodde med barnefar, det kræsjet med jobb osv. Tror kanskje 5-6pp totalt. Er 11 uker gravid nå så krysser fingrene for at det ikke ender i MA/spontanabort. 24 år gammel. Anonymkode: ea531...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #65 Del Skrevet 1. april 2021 Første graviditet: 3 pp (38 år) Andre graviditet: 2 pp (42 år) Endte med MA i uke 8 Tredje graviditet: 1 pp (42 år) Anonymkode: 781fc...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 1. april 2021 #66 Del Skrevet 1. april 2021 Første tok i overkant av et år, etter veldig prøving. Nr 2 kom helt uplanlagt, to år etter. prøvde ikke bevisst men brukte heller ikke prevensjon. Ammet de to årene og hadde sjelden mens / eggløsning og igrunn sjeldent sex pga mye nattevåk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #67 Del Skrevet 1. april 2021 1 pp. Mistet. Ble gravid igjen, rett etter sa. 36 år☺️ Anonymkode: 549d0...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #68 Del Skrevet 1. april 2021 Gravid pp1, tidlig SA. Gravid pp6, endte i MA. Gravid pp2 etter MA, er idag 22 uker 😊 Tok totalt ca 10 mnd før en spire ville sitte. 24 år om det er relevant. Anonymkode: 7544c...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 1. april 2021 #69 Del Skrevet 1. april 2021 (endret) jeg har blitt gravid 2 ganger uten å prøve. Første gangen mistet jeg. Nå prøver jeg og jeg blir ikke gravid! Lurer på om eggløsningstester er pålitelige og mår skal man ha sex ? Er det når smilyen kommer eller før ? Endret 1. april 2021 av indigob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #70 Del Skrevet 1. april 2021 To og et halvt år, sju mnd normalprøving, tre inseminasjoner og to innsett av egg med ivf før det gikk det tredje innsettet. Ei jeg kjenner er i sin pp 10 nå med vanlig prøving. Anonymkode: 68410...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #71 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 8.12): JA! Synes det er merkelig at man er på et prøver-forum når det går så fort? Jeg oppsøkte ikke dette forumet før etter en stund med prøving.. 😁 Eller kanskje de bruker lengre tid denne graviditeten, og det derfor blir et unyansert bilde. Anonymkode: 32059...803 Finnes det et annet forum som passer bedre for oss som ikke har prøvd lenge? Trodde prøvere var for alle sammen som har mistanke om å være gravid, vil bli gravid eller finner ut at man er det. Hvis det finnes noe som er ganske likt med det forumet her til oss som kanskje har misforstått litt så går jeg dit. 😅 Jeg har teknisk sett ikke prøvd å bli gravid, men går ikke på prevensjon heller. Så da er det vell halvveis prøving? Jeg er litt nervøs for å aktivt prøve fordi jeg er ung, selvom jeg har hatt lyst på barn i 3 år nå. Det er mindre stressende å ta ting som det kommer. Jeg synes forum på kvinneguiden er utrolig hjelpsomt, har ikke noen å prate med dette om i virkeligheten, hvis jeg blir gravid så må jeg være mellom 11-14 uker før jeg er klar til å dele det. Er usikker på hvordan det hadde blitt tatt imot av mine nærmeste. 🙈 Anonymkode: ee2e3...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #72 Del Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finnes det et annet forum som passer bedre for oss som ikke har prøvd lenge? Trodde prøvere var for alle sammen som har mistanke om å være gravid, vil bli gravid eller finner ut at man er det. Hvis det finnes noe som er ganske likt med det forumet her til oss som kanskje har misforstått litt så går jeg dit. 😅 Jeg har teknisk sett ikke prøvd å bli gravid, men går ikke på prevensjon heller. Så da er det vell halvveis prøving? Jeg er litt nervøs for å aktivt prøve fordi jeg er ung, selvom jeg har hatt lyst på barn i 3 år nå. Det er mindre stressende å ta ting som det kommer. Jeg synes forum på kvinneguiden er utrolig hjelpsomt, har ikke noen å prate med dette om i virkeligheten, hvis jeg blir gravid så må jeg være mellom 11-14 uker før jeg er klar til å dele det. Er usikker på hvordan det hadde blitt tatt imot av mine nærmeste. 🙈 Anonymkode: ee2e3...f0a Jeg er litt i samme situasjon som deg, og har ikke følt meg annet enn velkommen inne på prøver-forumet! Der er det kvinner i alle situasjoner er mitt inntrykk, så man trenger ikke å ha prøvd lenge for å være her:-) Anonymkode: 55250...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2021 #73 Del Skrevet 4. april 2021 33 år: PP1. 36 år: PP1, endte i tidlig SA. 36 år: PP7. 39 år: PP1. 42 år: PP7, endte i tidlig SA. 43 år: PP13. 46 år: PP5. Anonymkode: a4916...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lull Skrevet 4. april 2021 #74 Del Skrevet 4. april 2021 Med første prøvde vi i 3 mnd, de to første bare uten noen "plan", tredje mnd med temping osv, og da ble vi gravide 😊 Nettopp fått positiv test nå, det er PP3 denne gangen også. Var 28 med første, er 31 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå