Gå til innhold

Inspirert. Forskjell på kjekk mann og mann med normalt utseende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ligger regelmessig med to kjekke, deilige menn som jeg syns er helt pyton i personligheten. Løper nærmest hjem etter sex med en dårlig unnskyldning når de foreslår om jeg vil overnatte. Nekter å tro det er uvanlig for single kvinner med behov for sex 😛 virker nesten litt gammeldags å tro at kvinner bryr seg mer om ressurser og status enn utseende. Men er han en egoistisk tulling hjelper det ikke å se bra ut. Og en pen personlighet kan gjøre en normalt kjekk mann mye kjekkere. 

Anonymkode: 22e89...843

Kanskje de også synes du har en pyton personlighet, er mindre pen og rar? At de skjemmes over deg, sikkert derfor du bare får sex eller har ff s. Jeg har aldri hatt ff selv, ingen menn vil kun ha sex med meg, har bare hatt kjærester og rene kompiser uten sex og dating med sex. Har heller aldri hatt sex i fylla.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette må være en forskjell mellom menn og kvinner. Alle menn jeg kjenner mister all tenning om personligheten til en kvinne er dårlig. Blant kvinner synes det å være nesten motsatt, at man tenner til tross for all verdens røde flagg. Menn er liksom de som tenker med kjønnsorganet, men jeg oppfatter at kvinner i større grad bruker det istedenfor hodet ved valg av sexpartnere.

Anonymkode: 9d6c7...3d1

Jeg har motsatt erfaring. Alle menn jeg vet om blir mer interesserte om dama har dårlig personlighet og oppførsel. Sånn som kona til onkel, skjønner ikke hva han ser i det nazimonsteret der🤮 og disse paradise/EOTB damene, mangler hjerne, skam og personlighet helt, de får hodestupse menn etter seg som vil elske de og få barn med de🙈 hadde ei svigerinne som utnyttet en barnefar i seks år som hun aldri hadde følelser for, hun har også en grusom personlighet, men han var helt på knærne etter henne. Triana Iglesias er kjempe pen, men mangler noe i hodet og personligheten. At hun får barn og jobber på PH i en alder av 40 og kjæresten hennes reiser rundt på turneer og bor i et annet land, ungen får jo ikke det den trenger av foreldrene, da far er langt borte, blitt arrestert for å kjøre i rusa tilstand etc nylig. Hun etterlater ungen inni den lille traileren med personalet mens hun spiller inn et søppelprogram som hun er så stolt av. The list goes on!

synes begge kjønn velger de med mest pyton personlighet jeg til langvarig forhold, folk med ræva verdier og som forsømmer barna sine som er uskyldige og små. Ikke så rart at mange eller de fleste barn har en fæl oppvekst, når man ser hvem som velger å få barn med hverandre.

menn snakker om at de er så kresne på dama de skal velge, at ikke hvem som helst skal være mor til barna deres etc. Hvorfor i svartens velger dere hele tiden bort de som er snille, gode og trygge? Men velger hele tiden slemme og kalde damer som lager drama? Dere velger også de som er tattovert ihjel, de som er operert i huet og ræva, dere velger også de feite og stygge damene. De peneste og naturlige damene liker dere ikke. 
 

de mennene som du kjenner, må være unntaket og må være svært oppegående og bevisste menn med god selvtillit og selvinnsikt, som skyr damer med dårlig personlighet. De fleste menn gjør motsatt og gifter seg med se istedet. Og mishandler og utnytter og behandler bra damer dårlig og spytter de ut som tyggis.

Anonymkode: 50f62...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antlers skrev (7 timer siden):

Jeg lurer på om menn og kvinner rangerer ganske ulikt her? Hvis vi tenker 1-10 så er en femmer for meg en helt grei hverdagskjekk mann. Han har kanskje noen kilo ekstra, eller noen kilo for lite. Kanskje er han under gjennomsnittet høy, eller litt grå mus i hårfarge/øyenbryn/skjegg? Det er ikke noe som stikker seg ut som objektivt stygt, og heller ikke noe som umiddelbart stikker seg ut som spesielt vakkert. Det negative er at han kan se litt kjedelig ut. Det positive er at han antageligvis har forbedringspotensiale uten at det krever voldsomme endringer. Går vi over på en sekser så vil denne personen ha minst én ting som stikker seg ut som attraktivt, og gjør det lettere å legge merke til ham i mengden. Niere og tiere er sjeldne, og ofte er de så glatte og fremstår som så forelsket i eget speilbilde at det automatisk gjør dem helt uinteressante, selv om de er aldri så objektivt pene. 

Å være en femmer er ikke negativt i mine øyne, men jeg tror kanskje menns kvinnelige femmere heller mer mot mindre tiltrekkende enn kvinners femmere gjør. Det kan jo hende at noen av svarene i denne tråden går mer på hvor subjektivt kjekke de er, og da er det ingen gale svar, for det er jo fullt mulig at disse mennene har trekk/farger/whatever som får enkelte til å tenke æsj, samme hvor de ligger på en objektiv skala. Tenk også på at mange kvinner vurderer etter ansiktspenhet, ikke kropp. For meg er en utrent, naturlig bredskuldret mann mye mer tiltrekkende enn en som har trent på seg tyrenakke og runde deltamuskler. Men smak og behag - noen kvinner foretrekker sistnevnte også. Menn bryr seg sikkert veldig lite om andre menns øyenbryn, men det kan være et trekk som enten rammer inn ansiktet på en vakker måte, eller noe som gir et rart uttrykk (dette er forresten en av tingene som trekker litt ned for mann #1 i første innlegg her).

Du har helt rett i at det finnes kvinner som ville gjort det meste for en natt med en Hollywood-kjekkas, og for noen av dem er det nok også hovedsaklig basert på utseendet. Men: husk på at mange faller for disse mennene nettopp fordi man får sett personligheten deres - enten man da faller for vedkommendes karakter i en film/serie, eller om man først blir interessert pga. utseendet for så å søke opp intervjuer og videosnutter og forelsker seg i den "ekte" personligheten. Mange fantasier dreier seg nok om å være kjæresten til en av disse, inkludert sex, mer enn bare sex for sexens skyld. Jeg tror mange av disse mennene ikke ville vekket like mye interesse dersom man kun fikk se et bilde av dem og ikke visste noe om personlighet.

Er godt og utfyllende svar ☺️
 

Gjør meg absolutt klokere på hvordan noen av dere tenker 😊

Anonymkode: fc6a6...c6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje de også synes du har en pyton personlighet, er mindre pen og rar? At de skjemmes over deg, sikkert derfor du bare får sex eller har ff s. Jeg har aldri hatt ff selv, ingen menn vil kun ha sex med meg, har bare hatt kjærester og rene kompiser uten sex og dating med sex. Har heller aldri hatt sex i fylla.

Jeg har motsatt erfaring. Alle menn jeg vet om blir mer interesserte om dama har dårlig personlighet og oppførsel. Sånn som kona til onkel, skjønner ikke hva han ser i det nazimonsteret der🤮 og disse paradise/EOTB damene, mangler hjerne, skam og personlighet helt, de får hodestupse menn etter seg som vil elske de og få barn med de🙈 hadde ei svigerinne som utnyttet en barnefar i seks år som hun aldri hadde følelser for, hun har også en grusom personlighet, men han var helt på knærne etter henne. Triana Iglesias er kjempe pen, men mangler noe i hodet og personligheten. At hun får barn og jobber på PH i en alder av 40 og kjæresten hennes reiser rundt på turneer og bor i et annet land, ungen får jo ikke det den trenger av foreldrene, da far er langt borte, blitt arrestert for å kjøre i rusa tilstand etc nylig. Hun etterlater ungen inni den lille traileren med personalet mens hun spiller inn et søppelprogram som hun er så stolt av. The list goes on!

synes begge kjønn velger de med mest pyton personlighet jeg til langvarig forhold, folk med ræva verdier og som forsømmer barna sine som er uskyldige og små. Ikke så rart at mange eller de fleste barn har en fæl oppvekst, når man ser hvem som velger å få barn med hverandre.

menn snakker om at de er så kresne på dama de skal velge, at ikke hvem som helst skal være mor til barna deres etc. Hvorfor i svartens velger dere hele tiden bort de som er snille, gode og trygge? Men velger hele tiden slemme og kalde damer som lager drama? Dere velger også de som er tattovert ihjel, de som er operert i huet og ræva, dere velger også de feite og stygge damene. De peneste og naturlige damene liker dere ikke. 
 

de mennene som du kjenner, må være unntaket og må være svært oppegående og bevisste menn med god selvtillit og selvinnsikt, som skyr damer med dårlig personlighet. De fleste menn gjør motsatt og gifter seg med se istedet. Og mishandler og utnytter og behandler bra damer dårlig og spytter de ut som tyggis.

Anonymkode: 50f62...c8e

Nei, når jeg skriver pyton mener jeg at de rett og slett ikke er noe snille, er arrogante, frekke og de snakker mye stygt om andre etc som jeg ser på som et dårlig trekk. Får meg mer enn bare sex, men ønsker selvsagt ikke mer med de to. 

Anonymkode: 22e89...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2021 at 3:04 AM, norw said:

Alle disse er over gjennomsnittlig kjekke. Dette kommer fra en mann, men likevel 😄

Tenker det samme. Disse er et par hakk over gjennomsnittet og ville for eksempel kunne fått en ok mengde matcher på tinder. 

Anonymkode: 028da...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Alle utenom nr. 1 synes jeg var kjekke, men mulig kun fordi jeg personlig ikke synes han (nr. 1)var kjekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse er jo veldig kjekke. Nr 3 er mest min type da jeg har en ting for brune øyne. Men alle er kjekke. Så typisk at flere damer bare "ingen er kjekke" likevel 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kjedelige ! Gjesp! Ingen særpreg, bare glatte og vanlige. Jeg liker helt andre typer og ingen mann er kjekk uten en god personlighet. Jeg er for gammel og har for mye livsvisdom til å falle for bare et utseende 

Anonymkode: 48076...502

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er uattraktive, og de er bitre incels

Anonymkode: 5be4a...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KoopaTroopa skrev (2 timer siden):

Disse er jo veldig kjekke. Nr 3 er mest min type da jeg har en ting for brune øyne. Men alle er kjekke. Så typisk at flere damer bare "ingen er kjekke" likevel 🙄

Ingen sa at de er stygge, bare at ikke alle er utprega kjekke basert på bildet. Hvis du synes disse mennene er skikkelig hotties blir det lett å finne seg mann ihvertfall, for mange norske menn ser ut som dette. 

Anonymkode: 9d71f...1c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? No homo her, men hvis dette er den nye "gjennomsnittligheten", lurer jeg veldig på hvor jeg selv ligger 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (32 minutter siden):

Seriøst? No homo her, men hvis dette er den nye "gjennomsnittligheten", lurer jeg veldig på hvor jeg selv ligger 😁

Vel for å prøve å trøste litt, så tror jeg at hvis kvinner hadde møtt og sett disse mannfolka i virkeligheten tror jeg at det er høyere sannsynlighet for at de ville kastet et ekstra blikk og tenkt "kjekk". 

Men jeg tror også at jo eldre og mer erfarne kvinner blir, jo mindre interessant blir utseende og mer interessant blir alt annet. Uansett, er jo ingen tvil om at alle disse fire mannfolka ser bra ut og vel så det. Godt over gjennomsnittet. Ja det er mange andre menn som ser like bra ut, men det er ikke sånn at jeg ser de overalt selv.

Anonymkode: d5995...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (41 minutter siden):

Seriøst? No homo her, men hvis dette er den nye "gjennomsnittligheten", lurer jeg veldig på hvor jeg selv ligger 😁

 Mange norske menn er mer breiskuldra enn disse.

Anonymkode: 9d71f...1c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel for å prøve å trøste litt, så tror jeg at hvis kvinner hadde møtt og sett disse mannfolka i virkeligheten tror jeg at det er høyere sannsynlighet for at de ville kastet et ekstra blikk og tenkt "kjekk". 

Men jeg tror også at jo eldre og mer erfarne kvinner blir, jo mindre interessant blir utseende og mer interessant blir alt annet. Uansett, er jo ingen tvil om at alle disse fire mannfolka ser bra ut og vel så det. Godt over gjennomsnittet. Ja det er mange andre menn som ser like bra ut, men det er ikke sånn at jeg ser de overalt selv.

Anonymkode: d5995...77c

 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 Mange norske menn er mer breiskuldra enn disse.

Anonymkode: 9d71f...1c7

Men det er ikke noe galt med dem, det ser ut som de høye, sunne, har hår og til og med veltrente. Jeg ser ikke noe galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei, synes han var under gjennomsnittet faktisk

2. Ser ut som en amerikansk kristen "suburban dad" på telttur.. ikke min type akkurat 

3. Synes absolutt han var kjekkest. Litt uheldig bilde da.. 

4. Helt gjennomsnittlig, liksom. Har allerede glemt hvordan han så ut

Anonymkode: b29e0...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (6 timer siden):

 

Men det er ikke noe galt med dem, det ser ut som de høye, sunne, har hår og til og med veltrente. Jeg ser ikke noe galt. 

Jeg sa ikke at det er noe "galt" med dem, jeg liker tom ofte bedre mer slender menn.

Men mange damer ser etter sterke menn, og kan synes en småtjukk, sterk mann er kjekkere enn en tynn og slank en.

Anonymkode: 9d71f...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sa ikke at det er noe "galt" med dem, jeg liker tom ofte bedre mer slender menn.

Men mange damer ser etter sterke menn, og kan synes en småtjukk, sterk mann er kjekkere enn en tynn og slank en.

Anonymkode: 9d71f...1c7

Trodde at feminister er sterke nok til å ikke trenge en mann som er sterk ;) det å være tjukk (småtjukk) er alltid et ulempe

Endret av someone_here
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 time siden):

Trodde at feminister er sterke nok til å ikke trenge en mann som er sterk ;) det å være tjukk (småtjukk) er alltid et ulempe

Jeg forteller deg hva mange synes er pent på menn, det kan du tro på eller ikke. Mange damer liker en mann som er sterkere enn dem eller ser sånn ut.

Det er jo det samme med menn, bare motsatt, mange vil ha ei dame som er lavere og spinklere enn dem. Selv incels. 

Anonymkode: 9d71f...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nummer 2 hadde noe fint i blikket, kjekk! han første hadde et irriterende smil og ser sånn irriterende positiv ut. Ihvertfall på bildet der. De andre var jo kjekke nok, men ikke noen jeg ville snudd meg etter.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de er helt min type, men jeg kan da se at de alle er kjekke menn (selv om jeg personlig ikke finner de spesielt attraktive). 

Anonymkode: 85777...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...