Krakilsk Skrevet 28. mars 2021 #1 Del Skrevet 28. mars 2021 Noen som har kjøpt bunad på wish Og vil fortelle om hvordan den ser ut? Blir ekstra glad for å få se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #2 Del Skrevet 29. mars 2021 Kjøp ordentlig da, seriøst. Finn.no i det minste Anonymkode: 2792f...66e 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabanana Skrevet 29. mars 2021 #3 Del Skrevet 29. mars 2021 Følger denne 😂 Har vært inne på tanken å spørre her om det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #4 Del Skrevet 30. mars 2021 Bilde? Link? Anonymkode: f4e2d...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #5 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Bilde? Link? Anonymkode: f4e2d...f45 Søk bunad på Wish. De koster kr 355 og ser nok helt forjævlig ut. Anonymkode: 0b540...1c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #6 Del Skrevet 30. mars 2021 De er nok som alt det andre på Wish, helt jævlig! Anonymkode: b73f3...1e2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #7 Del Skrevet 30. mars 2021 Verd å prøve. Har sett på selv. Men tviler på at stoffet er ull, sikkert bomull, men like greit. Ull er jo fryktelig varmt. Anonymkode: bbeae...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 30. mars 2021 #8 Del Skrevet 30. mars 2021 Nei.....nei.🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 30. mars 2021 #9 Del Skrevet 30. mars 2021 En venninne kjøpte bunad fra sin landsdel på Wish. Den er rent søppel. Hun har brukt nesten like mye som en ekte bunad koster på å fikse den nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 30. mars 2021 #10 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verd å prøve. Har sett på selv. Men tviler på at stoffet er ull, sikkert bomull, men like greit. Ull er jo fryktelig varmt. Anonymkode: bbeae...458 Ull er varmt i kulda og kjølig i varmen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 30. mars 2021 #11 Del Skrevet 30. mars 2021 Wish er trash.. de klarer ikke å levere en hårstrikk i god kvalitet engang. Glem bunad derfra 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #12 Del Skrevet 30. mars 2021 Det sier seg vel selv at dette er søppel. De er jo billigere enn simple festdrakter, som de på Sparkjøp. Anonymkode: ea7c9...8e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. mars 2021 #13 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier seg vel selv at dette er søppel. De er jo billigere enn simple festdrakter, som de på Sparkjøp. Anonymkode: ea7c9...8e8 De ser som alt annet fra Wish greit ut på bilder men nok som søppel i virkeligheten, hadde heller brukt noen tusenlapper på en festdrakt hvis en absolutt skal ha noe som ligner en bunad. https://pascalwear.no/produkt/festdrakter-dame/festdrakter-damer/gra-pascal-festdrakt-vareprove?gclid=Cj0KCQjwmIuDBhDXARIsAFITC_6tAeISdqFyb3LRbOA__Wu2PSveDR6elgAXoM9iXuly-CktoL3MREAaAkvxEALw_wcB https://vallandfestdrakt.no/fjellvaken-damedrakt-hvit-lilla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #14 Del Skrevet 30. mars 2021 Synes folk det er greit å kjøpe søppel fra Wish og da spesielt klær der det er stor sjanse for at de er laget av barn?, det får være grenser for hva man gjør for å spare noen kroner. Anonymkode: 79022...3a0 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #15 Del Skrevet 30. mars 2021 Greia er at stoffet kommer til å være tynn og merkelig syntetisk stoff, som likner ingenting på ullstoff som egentlig skal brukes i bunad, og det kommer ikke til å falle pent. Dårlig stoff er gjenganger på Wish. Så ideén om Wish ville jeg slått fra meg. men, ingenting er i veien om å ønske seg billig festdrakt, som ikke ser helt ræva ut! Sparkjøp har flere festdrakter - https://www.sparkjop.no/dame/dame-klaer/dame-klaer-festdrakter-og-tilbehor?size=36 Om man har symaskin og litt sy-lyst (men ikke mye, og dårlig med tid), så tipset fra meg er å kjøpe billig festdrakt, type Sparkjøp, eller festdrakt som dukker opp på Fretex, eller finn.no. Også kjøpe vevde bånd på Stoff og still (eller til og med Husflid, men da dyrere) - slike som denne https://www.stoffogstil.no/sytilbehoer/baand/baand-jacquard-25mm-nordisk-3m og pynte festdrakten mer! Det er tross at noe slik det ble gjort i "gamle dager", bare at kvinner vevde båndene og pyntet sin drakt litt etter litt. Dette har jeg gjort med bunader/festdrakter til mine barn, billige og godt brukte, ble fine og "nye". Om man har mer tid nå i Korona, og enda mer sylyst, så selger stoff og stil også mønster til nasjonaldrakt - https://www.stoffogstil.no/moenster/nasjonaldrakt/nasjonaldrakt-34-1 Man kan gjøre det så enkelt eller så vanskelig som man vil, man kan også ta det helt ut og bruke brukte tekstiler og slå kreativiteten løs - https://www.kk.no/mote/disse-jentene-lagde-sine-egne-festdrakter/72432453 jeg har selv sydd festdrakt til meg selv etter den stoff og stil mønster, sydde bare i svart for å ha enklest mulig. Pyntet med bånd nederst, tenker jeg må fikse flere bånd i år. Dette er en stund siden men tror det kom på litt over tusen kroner med stoff og mønster for festdrakten min. Kjøpte skjorte og sko på sparkjøp. Anonymkode: 7a98d...948 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mars 2021 #16 Del Skrevet 30. mars 2021 Herregud. En kjøper ikke slikt på Wish/Ebay. Da får en heller gå uten bunad. Du vil ikke få det du tror. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 30. mars 2021 #17 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det sier seg vel selv at dette er søppel. De er jo billigere enn simple festdrakter, som de på Sparkjøp. Anonymkode: ea7c9...8e8 Bildet er også stjålet fra et firma her i Norge. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #18 Del Skrevet 30. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det sier seg vel selv at dette er søppel. De er jo billigere enn simple festdrakter, som de på Sparkjøp. Anonymkode: ea7c9...8e8 Jeg kjenner hun som er modell helt til venstre! 🤣 dette bildet er stjålet fra nettsiden til Bunadsrosa/husfliden. Tviler på at produktet er bra, når hun ikke engang har anelse om at hun er modell på wish! 😆😆😆 Anonymkode: b9ff5...e59 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 30. mars 2021 #19 Del Skrevet 30. mars 2021 Åååh, kjenner at jeg har veldig lyst til å se hvordan denne ser ut i virkeligheten 😅 Kan ikke noen ta en for laget og kjøpe en, så vi får se? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #20 Del Skrevet 30. mars 2021 2 minutter siden, Catnip said: Åååh, kjenner at jeg har veldig lyst til å se hvordan denne ser ut i virkeligheten 😅 Kan ikke noen ta en for laget og kjøpe en, så vi får se? Hvis alle i tråden vippser meg 20 kroner så kjører jeg på. Anonymkode: e4723...68f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå