Gå til innhold

Kunne du ha giftet deg med indisk mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig kunne jeg det 🥰. Og det hadde bare vært en berikelse om du var litt praktiserende religiøs også. Jeg er religiøs selv og synes feiringer og ritualer gjennom året er viktig. Det gir livet et dypere perspektiv og mer mening.

Hvis vi ellers hadde forholdsvis like personligheter, god kjemi, noen felles interesser og felles verdier, så hadde det at du var inder bare vært noe positivt ❤️❤️❤️.

Anonymkode: c2986...00c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette tror jeg ikke noe på. Godt forsøk på trolling.

Anonymkode: cadfb...13f

Jeg troller ikke. Trenger du min fulle ID og personnummer, samt å snakke med meg face to face for å tro meg, kan du sikkert få det. Makan... 

Disse to var fra forskjellige steder Nord-India, ikke Punjab, og hadde ingen tilknytning til Norge. 
Derimot kjenner jeg en norsk-inder, punjabi, som får gifte seg med hvem han vil, og mora er verdens snilleste. Sånn, hvis du ville ha litt balanse i uttalelsen min. 

Anonymkode: 719ed...d2a

• Nyttig 1
Gjest hortensiabusk
Skrevet

Ingen problem,men ville vært et problem om du var aktiv religiøs og ikke ville følge de kristne tradisjonene.

AnonymBruker
Skrevet

Hell Yes!!! Mange indere er så rolige, vakre og vant til å tenke kollektivt heller enn individ. 

Anonymkode: e0514...8f8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en idiotisk tråd. Har du virkelig så dårlig selvtillit at du trenger bekreftelse fra anonyme kg brukere ???

Anonymkode: 0e6ff...55c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde 100% norske verdier ift. kvinnesyn og barneoppdragelse, så. Jeg hadde ikke funnet meg i at mannen «bestemmer» i huset eller en autoritær barneoppdragelse. 

Anonymkode: 117b7...88e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du trenger bekreftelse på at noen fra kg ville gifte seg med deg? Gå ut IRL og du finner sikkert mange som vil akseptere deg akkurat slik du er. 

Anonymkode: 5e071...81d

Skrevet

Det går ånn uten om å bli kritisert  får å ha dårlig selv bilde,  osv  det er faktisk noen som er nysgjerrig- da er det lov til å spørre. Man trenger ikke å være frekk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har vært sammen med en utlending fra et annet Vest-Europeisk land, og selv det ble for mye kulturkræsj. 

Anonymkode: b246f...c21

AnonymBruker
Skrevet

Altså, ikke deg, såfremt jeg ikke møtte deg og likte deg, men regner med du lurer på om noen av de tingene du nevner i HI er dealbreakers. Det er det på ingen måte. Jeg har ikke hatt så mange kjærester (har to lange forhold bak meg), men jeg har datet folk med ulike nasjonaliteter. Det bryr jeg meg ingenting om. Ei heller religion. Det som har noe å si er kjemien oss i mellom og hvordan jeg blir behandlet.

Anonymkode: 1bb27...d22

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 15.04):

Jeg er en mann på 32 år og er opprinnelig fra India. Født og oppvokst i Norge. Vi er hinduer, men ikke praktiserende. Jobber i IT-bransjen.

Kunne du ha giftet deg med meg?

Trolig Nei

Ikke fordet du har indiske aner (om du er født og oppvokst i Norge så er du ikke opprinnelig Indisk men norsk), ikke fordet du er hindu eller jobben din men fordet du trolig har trekk som jeg ikke finner tiltrekkende. 

Endret av Fru Uperfekt
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 15.11):

Er det forskjeller i kulturen i India og Pakistan? Hva er den største forskjellen? 

Anonymkode: 02d6d...9a7

Tuller du?

India og Pakistan er i krig 

Anonymkode: 1958d...0b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette tror jeg ikke noe på. Godt forsøk på trolling.

Hvorfor ikke? Min svigermor oppførte seg sånn noenlunde på dette viset (bortsett fra trusler om selvmord), og hun var norsk. Vi fikk riktignok allernådigst lov til å gifte oss, men hun dominerte ham fullstendig så lenge han levde, og gjennom ham, dominerte hun meg. Et manipulerende, forferdelig kvinnemenneske som omgir seg med flyvende aper. Jeg tviler ikke et eneste sekund på at det finnes lignende trollkjerringer i andre land også. 

Anonymkode: cac65...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 15.17):

Hva er problemet med jeg er hindu, men ikke praktiserende? Ønsker å få mer forståelse for dette.

Enten er en troende eller ikke.

F.eks jeg er katolikk, om jeg ikke går i kirken hver dag så er jeg likevel katolikk.

Anonymkode: 1958d...0b5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke? Min svigermor oppførte seg sånn noenlunde på dette viset (bortsett fra trusler om selvmord), og hun var norsk. Vi fikk riktignok allernådigst lov til å gifte oss, men hun dominerte ham fullstendig så lenge hun levde, og gjennom ham, dominerte hun meg. Et manipulerende, forferdelig kvinnemenneske som omgir seg med flyvende aper. Jeg tviler ikke et eneste sekund på at det finnes lignende trollkjerringer i andre land også. 

AnonymBruker
Skrevet
On 3/28/2021 at 3:04 PM, AnonymBruker said:

Jeg er en mann på 32 år og er opprinnelig fra India. Født og oppvokst i Norge. Vi er hinduer, men ikke praktiserende. Jobber i IT-bransjen.

Kunne du ha giftet deg med meg?

NEI

Anonymkode: 41d20...30d

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert, men hadde ikke ønsket et stort bryllup som jeg har forstått er tradisjonelt :)

For meg er det viktigste personligheten til en person, ikke hvor han kommer fra. Det er også viktig for meg at han ikke er veldig religiøs, siden jeg ikke er det. 

Anonymkode: 16ca0...76d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 15.11):

Er det forskjeller i kulturen i India og Pakistan? Hva er den største forskjellen? 

Anonymkode: 02d6d...9a7

Den største forskjellen er religion. Flere hinduer i India og flere muslimer i Pakistan. 

Anonymkode: 6037a...08b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvis vi hadde samme verdier. 

Anonymkode: 6037a...08b

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...