Gå til innhold

Glattbarbert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

K40. Har beholdt trekanten, fjerner rundt den og under. 

Anonymkode: 12bda...015

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

K 68. Glatt.

Anonymkode: 74fe1...025

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

K35. Liten trekant, ellers glatt. Vokser i salong.

Anonymkode: 1dd89...31b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
blaffen skrev (På 27.3.2021 den 21.52):

M40+

Glatt skaft en gang i blant, full-monkey på resten av kroppen.

Ugh. Elsker full-monkey, mindre begeistret for glatt. Hadde du latt være å barbere deg nedentil om dama du var med syns det var mest sexy? 

K26, trimmer håret nedentil kort og barberer bikinilinjen. Barberer meg bak om jeg har planer om at mannen skal tilbringe tid der, men er ikke så mye hår der i utgangspunktet. 

Anonymkode: 3e50f...8a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ugh. Elsker full-monkey, mindre begeistret for glatt. Hadde du latt være å barbere deg nedentil om dama du var med syns det var mest sexy? 

K26, trimmer håret nedentil kort og barberer bikinilinjen. Barberer meg bak om jeg har planer om at mannen skal tilbringe tid der, men er ikke så mye hår der i utgangspunktet. 

Jeg hadde latt vær å barbere meg nedentil om hun ønska det, men hadde trimmet og stelt den da. Men skaftet kan være hårfri. 

Anonymkode: 9894b...547

• Liker 1
Skrevet

Liten stripe ellers glatt

K39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

M55. Helt glatt!  

Anonymkode: a024f...2f9

• Liker 2
Skrevet

Er selv glatt  og foretrekker at kvinne er det og

Syns det er best og deiligst.

M@ster

• Liker 2
Skrevet

Faktisk sulten på ei glatt vill ei .....

Ellerno..

skratter

M@ster

• Liker 2
Skrevet (endret)

Barberer bare noen ganger i året, når det blir litt vell mye der nede. 
Samboer foretrekker det slik også. 

Endret av Rexton
  • Liker 1
Skrevet

Selvsagt gjør en ddet som behager partneren behager pertenern best

Viktigst er at alle er HAPPY

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Om dama hadde hatt sterke preferanser på mitt kroppshår så hadde hun nok fått viljen sin. Spesielt om det betød fler avsuginger på meg. ;)

Jeg har prøvd litt forskjellig men siden jeg er såpass hårete ellers synes jeg det ser teit ut å være glatt i skrittet. Glatt skaft er maks av hva jeg kan tillate meg uten at det ser rart ut og heller ikke det gjør jeg hele tiden.

Skrevet
Moden dame skrev (På 29.3.2021 den 10.10):

K50+ helvokset 

Høres helt fortreffelig ut!👌👍😍

• Liker 1
Skrevet

Trimmet litt når jeg og partner var seksuelt aktive. Etter vi sluttet å ha sex så gidder jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 11.08):

K40. Har beholdt trekanten, fjerner rundt den og under. 

Anonymkode: 12bda...015

Min favoritt.🥰

Anonymkode: 5cfe1...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (9 timer siden):

Trimmet litt når jeg og partner var seksuelt aktive. Etter vi sluttet å ha sex så gidder jeg ikke. 

Sluttet med sex? 

Anonymkode: 39797...282

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (9 timer siden):

Pga Alder? Sykdom? Platonsk forhold?

Siste setning virker litt bitter, og det at du er på KG sier noe om et savn, eller?

Savner du sex? Du oppleves å ha noen tanker rundt det. Kanskje hvis du barberte deg så ville din partner våkne opp og lure på hvorfor, slik at dere kan ta samtalen og finne de gode løsningene. 

De finnes.

Anonymkode: af804...26c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Pga Alder? Sykdom? Platonsk forhold?

Siste setning virker litt bitter, og det at du er på KG sier noe om et savn, eller?

Savner du sex? Du oppleves å ha noen tanker rundt det. Kanskje hvis du barberte deg så ville din partner våkne opp og lure på hvorfor, slik at dere kan ta samtalen og finne de gode løsningene. 

De finnes.

Sluttet pga flere ting. Sammensatt 😊

Bitter? Nei. Jeg ønsker ikke sex. Hadde jeg eller samboer ønsket sex, så hadde vi hatt sex. 
KG er et artig tidsfordriv 😊.

savner ikke sex. Har masse tanker rundt det. Syntes sex er et morsomt og spennende tema. Har sågar noen studiepoeng innen feltet.

at vi ikke har sex, Har ingen ting med hårtrimming å gjøre 🤣

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Sluttet med sex? 

Anonymkode: 39797...282

Ja?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (37 minutter siden):

Sluttet pga flere ting. Sammensatt 😊

Bitter? Nei. Jeg ønsker ikke sex. Hadde jeg eller samboer ønsket sex, så hadde vi hatt sex. 
KG er et artig tidsfordriv 😊.

savner ikke sex. Har masse tanker rundt det. Syntes sex er et morsomt og spennende tema. Har sågar noen studiepoeng innen feltet.

at vi ikke har sex, Har ingen ting med hårtrimming å gjøre 🤣

De studiepoengene hjalp vist lite for egen del. Skrudd helt av? Selv er jeg like aktiv som for 30 år siden, og min samboer uttaler at sex nå er all time best. Så her skrur vi på, et liv uten deilig sex er for flatt, når kropp og sinn er full av overskudd. Bøker, fysisk aktivitet, spennende jobb, ny kunnskap, vennskap, familie, masse gode sanseinntrykk og et aktivt sexliv gir energi. 

Livsnyter på 50.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...