Gå til innhold

Glattbarbert


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Basert på en annen tråd her inne, er det bare unge under 25 som er glattbarbert her inne? 

Kjønn og alder 

Glatt K 42 her

Anonymkode: 39797...282

  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

K23 alltid glatt

  • Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

M50+. Glatt skaft, pung og skritt.

Skrevet

M50+

Glatt skaft og pung.

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

K35, vokser på salong men beholder en liten trekant

Anonymkode: 1dd89...31b

  • Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

K35, vokser på salong men beholder en liten trekant

Anonymkode: 1dd89...31b

må bare spørre, er ikke det jævlig vondt? jeg har alltid brukt høvel, vurdert voksing men tørr ikke😂

AnonymBruker
Skrevet

M61- Glatt

Anonymkode: a80be...c9f

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

K36 glatt

Anonymkode: 21d92...f55

  • Liker 4
Skrevet

M over 25. Fra glatt til stripe. Bruker alltid voks, og gjør det selv

  • Liker 1
Skrevet

M40+

Glatt skaft en gang i blant, full-monkey på resten av kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

M40.

Stusser ned til 5 mm.

Anonymkode: fec97...92a

AnonymBruker
Skrevet

Full busk, K36

Anonymkode: 5b52b...966

  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (1 time siden):

må bare spørre, er ikke det jævlig vondt? jeg har alltid brukt høvel, vurdert voksing men tørr ikke😂

Godt er det ikke, men overlever😅😜

Anonymkode: 1dd89...31b

AnonymBruker
Skrevet

K31. Barberer alt bortsett fra venusberget. Det stusses.

Anonymkode: 6a8ec...afe

  • Liker 4
Skrevet (endret)

Unge under 25? Glatt har vel vært en trend i 20 år snart? Personlig synes jeg kanskje det hat gått litt langt. Jeg liker st jenter har litt hår. Barbert kan fort bli ubehagelig også, men voks og laser er greit. Personlig kjører jeg glatt pung og skaft, og trimmer resten. M39

Endret av Jdz
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

M27, lar håret være.

Ser jo fullstendig teit ut med hår på kroppen og veiviseren, men plutselig raket når man kommer ned til pikken.

Nei, ekte mannfolk lar håret være der nede. Er ikke så usikker på leg selv at jeg må rake det bort :P 

Anonymkode: ff6b7...4f8

  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Laserglatt K 37 👌👌

Anonymkode: 81fe7...df9

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stort sett lasyshave som gjør det veldig glatt og smooth. Bedre enn høvel mtp resultatet etter uten røde prikker osv. Eller jeg kan vokse (alt) i perioder - men det er VONDT, men hva gjør man ikke for skjønnheten. Om jeg ikke har noen planer om at noen skal ned der på en stund kan jeg bare trimme det ned til noen mm. K27. Uansett setting og situasjon aldri over 5 mm.

Anonymkode: f1027...2ca

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

M27, lar håret være.

Ser jo fullstendig teit ut med hår på kroppen og veiviseren, men plutselig raket når man kommer ned til pikken.

Nei, ekte mannfolk lar håret være der nede. Er ikke så usikker på leg selv at jeg må rake det bort :P 

Anonymkode: ff6b7...4f8

Det er nok mange andre egenskaper som er langt mer avgjørende om du en «ekte mann» enn hårsveisen :)

Anonymkode: 18926...b7a

  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...