Gå til innhold

Jeg betalte for daten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mannen betalt mens kvinnen var på toalettet hadde det ikke vært en diskusjon. Ham er bare rar.

Anonymkode: ff652...af9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da håper jeg du befinner deg på høyresiden politisk, for det er kvalmt med kvinner som sier de er feminister/venstrevridde men likevel forventer å bli spandert på. Ingen liker hyklere.

Anonymkode: 9b790...e5d

Ingen hykler og heller ingen dogjenger 😎 1.date bør en gentleman kunne avse og spandere! Senere kan man veksle.  Men å gå på dass når regninga er på vei, er bare ekkelt! 

Anonymkode: 4a5fd...31f

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

For en liten stund siden gikk jeg (kvinne) på tinderdate. Jeg er usikker på hvem som inviterte, men jeg tror jeg foreslo sted. Jeg var litt sen (kom rett fra jobb) som i og for seg ikke er et godt førsteinntrykk. Det var hyggelig, men jeg kjente veldig tidlig at vi ikke kom til å bli noe mer enn venner, og jeg forstod det slik at han var enig i det.

Etter at vi hadde spist gikk han på toalettet, og jeg fikk inntrykk av at det var dags for å avslutte for kvelden. Mens han var på toalettet betalte jeg regningen. Det var ikke noe jeg tenkte over, fordi jeg på sett og vis følte at jeg hadde bedt han ut føltes det riktig å bare ta retningen fremfor å vente på at han skulle komme tilbake (og stirre ut i luften).

I ettertid har han uttalt at han synes det var merkelig at jeg betalte. Først og fremst tenker jeg at det i seg selv er grunn for meg til å ikke ta en date nummer to. Jeg kan ikke være sammen med en mann som ikke tåler at jeg betaler. Men jeg har tenkt mye på det, og - er det egentlig så rart? Jeg har gjort det før, og kommer absolutt til å gjøre det igjen. Jeg synes pinlige forvekslinger og delinger av regningen er unødvendige og jeg kjøper meg gjerne ut av den ubehageligheten. Men bør jeg, på første date, heller avvente å se om han vil betale/dele regningen?

Driter jeg meg ut, liksom?

dere menn, hvordan hadde dere reagert?

Anonymkode: 32d34...0aa

Så bra du hadde betalt for ham! Tror at kvinner må akseptere det som regel, ikke som unntak.

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da håper jeg du befinner deg på høyresiden politisk, for det er kvalmt med kvinner som sier de er feminister/venstrevridde men likevel forventer å bli spandert på. Ingen liker hyklere.

Anonymkode: 9b790...e5d

Hæ?

Anonymkode: 1ee7e...9cb

Skrevet

Jeg hadde blitt irritert om folk driver å betale for maten min.

Jeg er voksen og klarer og betale for min egen mat uten at andre skal betale for meg.

Skjønner at tanken din er godt, men spør før du gjør det. Det er mange som ikke liker å bli betalt for, for da får man en ekkel følelse av å skylde noen penger.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...