Gå til innhold

Er rumpehullet veldig synlig når man har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er veldig synlig. Så lenge man ikke har det berømte «brunøyet» så er det et flott syn. Brunøyet kan du fint fjerne med en enkel analbleking. 

Anonymkode: db915...d75

For noe tull. Ingen bleker rompa, slett ikke nødvendig!

Anonymkode: 9eedf...344

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er synlig, men ikke turn off, ikke for meg i hvert fall. 
Men nå liker jeg analsex, rimming osv.. 

Anonymkode: b1f7c...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Lurer på hvor mye mannen ser av rumpehullet til kvinnen under sex. Kan se for meg at det er veldig synlig under doggy og reverse cowgirl. Har ikke et spesielt stygt rumpehull (tror jeg 😅), men det er jo veldig privat og ikke noe jeg ønsker at kjæresten skal se. Hvordan"skjuler" du det på best mulig måte? Er det turn off for menn å se rumpehull?

Anonymkode: fa3c9...d88

Mannen tenner på rumpehullet mitt og sprer bak i doggie for å se det bedre noen ganger.Da går det fort. Liker analsex så tenner han ekstra med tanke på å kjøre den inn der.Ikke vær flau.Kjæresten din tenker ikke på det.Eller så blir hab ekstra kåt :)

Anonymkode: 3f660...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tranma

Det er en kroppsdel vi fleste har så jeg ser ikke på det som noe værre at han ser det i doggy enn at han ser navlen i misjonær.. Bare kos deg og ikke tenk på det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig mest nysgjerrig på hva TS mener om hun begynner å tenke grundig igjennom stillingen "69" jeg.. 

Anonymkode: 0097f...408

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig så har jeg aldri brydd meg om det..... virker som menn elsker alt med rumpe😬 Har egentlig et veldig avslappet forhold til kropp. Men jeg kunne ikke tenke meg å ha analsex.

Det er 1 ting jeg syns er flaut: om det blir luft i fitta under sex og det høres ut som man prumper. Mange gutter skjønner ikke at det er fitta som er fylt opp av luft.

Anonymkode: 59faa...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. noen gutter stikker jo til og med fingrene inn i rumpa eller slikker(!!) damene i rumpa. For ikke å snakke om at de prøver å stappe hele snabelen inn der.

Så at hullet i det hele tatt er der tror jeg ikke kvinner trenger å bekymre seg for.....

Anonymkode: 59faa...001

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Smurfii said:

Hadde vært så sykt gøy å sett hvor mange som hadde turt å ikke vært anonymous etter å ha skrevet mange av desse kommentarene!!🤣 fredagsunderholdning!💁‍♀️ *skåler med breezeren*

Og der bekreftet du alderen din (og mine mistanker) 

Anonymkode: baa9e...4d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og der bekreftet du alderen din (og mine mistanker) 

Anonymkode: baa9e...4d6

Haha, duuu..selv om jeg irriterte deg grønn i en annen tråd så blir dette for dumt🤦‍♀️ Ta deg en sjokolade og smiiiil! Det er helg😬🥳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lurer på hvor mye mannen ser av rumpehullet til kvinnen under sex. Kan se for meg at det er veldig synlig under doggy og reverse cowgirl. Har ikke et spesielt stygt rumpehull (tror jeg 😅), men det er jo veldig privat og ikke noe jeg ønsker at kjæresten skal se. Hvordan"skjuler" du det på best mulig måte? Er det turn off for menn å se rumpehull?

Anonymkode: fa3c9...d88

Kommer an på om lyset er på eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alterego666 skrev (6 minutter siden):

Det er bare en stor bonus å kunne se kaviarkrysset.

Problemet er at det er en del av oss med litt levd liv som ikke akkurat har kaviarkryss lenger... :)

Anonymkode: 8b744...436

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett og seksualisert innhold, og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste menn enten ikke bryr seg eller tenner på utsikten. Så lenge du er ren tror jeg virkelig ikke det er sannsynlig at du treffer på en mann som syns rumpehullet ditt er turn off i doggy. Har opplevd at flere sprer rumpeballene for bedre utsikt, også de som ikke er fan av analsex, så det er tydeligvis noe interessant der bak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyeheler skrev (11 timer siden):

Du skaffer deg en passe stor parykk til rumpehullet ditt.

ha ha ha nå fikk du meg til å le... ha ha ha... parykk 

Er ikke rart en blir på kg for så mye som jeg ler av enkeltes hysteriske kommentarer er verdi nok for meg. .. lurer på hvor folk tar det fra.? ha ha ha

Endret av Bente1234
skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du nyte eller podere????

Dumme kvinnfolk. Nyt sexen og vær tilsredet, hvis ikke slutt med sex. Da er du ikke moden nok til å ha det om du bare tenker på hvordan du ser ut.

Anonymkode: 02197...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Posere......

Anonymkode: 02197...e92

ha ha ha ha... podere.. ha ha ha.. enda morsommere...takk jeg trenger å le litt idag.. så takk til alle som får til noe morsomt her inne. Er så positivt for min del.

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...