Gå til innhold

Skatte utbetalingene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer de hver torsdag eller løpende? Har sett folk sier begge deler, noen som vet? 

Anonymkode: 92128...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er løpende utbetalinger. 
Tipper det går ca 1 uke fra man leverer til man får. Fikk selv over 30000 igjen som kommer godt med nå så krysser fingrene for at de kommer inn snart 😊

Anonymkode: 9c21f...a72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror det er løpende utbetalinger. 
Tipper det går ca 1 uke fra man leverer til man får. Fikk selv over 30000 igjen som kommer godt med nå så krysser fingrene for at de kommer inn snart 😊

Anonymkode: 9c21f...a72

Okei takk for svar! ☺️ Krysser fingrene her selv 🤞🏻

Anonymkode: 92128...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det kommer skattepenger i påsken

Anonymkode: 6969c...610

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kommer de hver torsdag eller løpende? Har sett folk sier begge deler, noen som vet? 

Anonymkode: 92128...016

Løpende ja :) 

Anonymkode: dd21e...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke det kommer skattepenger i påsken

Anonymkode: 6969c...610

Det kan komme alle arbeidsdager :) så lenge banken har overføring vil man kunne motta skattepenger 

Anonymkode: dd21e...e42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det kan komme alle arbeidsdager :) så lenge banken har overføring vil man kunne motta skattepenger 

Anonymkode: dd21e...e42

Jeg leste en plass at det ikke ble utbetalt man-ons i påskeuken, men jeg finner det ikke igjen.

Anonymkode: 6969c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg leste en plass at det ikke ble utbetalt man-ons i påskeuken, men jeg finner det ikke igjen.

Anonymkode: 6969c...610

Jeg fikk høre at det var alle bankdager, men det kan så klart være feil 😛 

Anonymkode: dd21e...e42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg leste en plass at det ikke ble utbetalt man-ons i påskeuken, men jeg finner det ikke igjen.

Anonymkode: 6969c...610

I fjor utbetalte de man-ons i påsken, men aner ikke hva de skal gjøre i år. Jeg fikk pengene onsdag i påskeuken da. 

Anonymkode: 343bf...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med skattemeldingen, for oss som ikke har fått den enda? 😄

Kan den komme i helg/påske? Kveld, natt?

Anonymkode: 05eaa...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan er det med skattemeldingen, for oss som ikke har fått den enda? 😄

Kan den komme i helg/påske? Kveld, natt?

Anonymkode: 05eaa...97a

Dette lurer jeg også på.

Anonymkode: d3ad3...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 23.33):

Hvordan er det med skattemeldingen, for oss som ikke har fått den enda? 😄

Kan den komme i helg/påske? Kveld, natt?

Anonymkode: 05eaa...97a

Skatteetaten har skrevet på fb siden "skatten min" at de ikke sender ut skattemeldingen i helger og helligdager. De skriver imidlertid at de "ikke sender ut varsler" om natten, derfor vil man kunne anta at den kan komme om natten. Men det vanligste er nok at den kommer før. 

Anonymkode: 0eafc...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått idag, skattepenger eller skattemelding? I fjor sendte de ut hverdagene før påsken men usikker i år. 

Anonymkode: 343bf...6a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Noen som har fått idag, skattepenger eller skattemelding? I fjor sendte de ut hverdagene før påsken men usikker i år. 

Anonymkode: 343bf...6a3

De sender ut og utbetaler alle dager utenom helger og helligdager. Se fb deres siden skatten min.

Anonymkode: 0eafc...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ønsker jeg også å vite. Fikk meldingen 17 mars, og leverte 19. Trenger faktisk pengene nå, så skulle gjerne hatt dem i dag.

Anonymkode: 2f3b1...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De sender ut og utbetaler alle dager utenom helger og helligdager. Se fb deres siden skatten min.

Anonymkode: 0eafc...4e6

Fikk kontrabeskjed på Fb profilen deres «skatten min» i dag. De sender ikke ut noen flere skattemeldinger før påske nå. Siste mulighet blir da 6 eller 7 april. Helt håpløs informasjonsutveksling! Beskjeden frem til i dag var alle dager utenom helligdager og helger.

Anonymkode: 0eafc...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fikk kontrabeskjed på Fb profilen deres «skatten min» i dag. De sender ikke ut noen flere skattemeldinger før påske nå. Siste mulighet blir da 6 eller 7 april. Helt håpløs informasjonsutveksling! Beskjeden frem til i dag var alle dager utenom helligdager og helger.

Anonymkode: 0eafc...4e6

Hva med utbetalinger. Stoppes de også? 🙁

Anonymkode: 2f3b1...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke utbetalt skatteoppgjøret disse dagene før påske. Neste utbetaling bli tirsdag etter påske.

Anonymkode: 6969c...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det blir ikke utbetalt skatteoppgjøret disse dagene før påske. Neste utbetaling bli tirsdag etter påske.

Anonymkode: 6969c...610

Hvor har du fått beskjed om dette? 

Det var en person som spurte "har dere tenkt å sende ut skatteoppgjør før påske da?" på fb siden deres i dag.

Da svarte de "Etter at din skattemelding er levert, må Skatteetaten behandle den. Når skattemeldingen din er ferdig behandlet, lager vi et skatteoppgjør. Hvor lang tid dette tar, varierer. Vi varsler deg når skatteoppgjøret ditt er klart. Så slipper du å lete og lure. Vi kan dessverre ikke gi deg en konkret dato for når du får oppgjøret ditt, selv om du kontakter oss."

I samme kommentartråd som de sier at skattemeldingen ikke blir sendt ut i disse dagene før påske, svarer de altså ikke tilsvarende om skatteoppgjøret. Svaret er for øvrig like vagt og irriterende som forventet. De kunne feks ha sagt ja eller nei på om skatteoppgjør på generelt grunnlag sendes ut før påske.

Anonymkode: 0eafc...4e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir ikke utbetalt skatteoppgjøret disse dagene før påske. Neste utbetaling bli tirsdag etter påske.

Anonymkode: 6969c...610

Æsj.

Anonymkode: 2f3b1...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...