Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

Kosetosta skrev (1 minutt siden):

Hun sa jo på lørdagen at hun hadde sen utsjekk, kl 14, og skulle hjem til sykt barn.. nå var hun rundt og vasa å venta på at venninna skulle komme tilbake til Bergen, så tok de en natt til på hotell? Ikke rart man blir forvirret..

Det var på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tessa12 skrev (2 minutter siden):

Det var på fredag. 

Jaja fredag da. Poenget var uansett at hun hadde sen utsjekk fordi hun skulle hjem til sykt barn, sa hun da. Drt blir ikke nevnt nå, nå er det som at det var planlagt med flere netter.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (6 minutter siden):

Jaja fredag da. Poenget var uansett at hun hadde sen utsjekk fordi hun skulle hjem til sykt barn, sa hun da. Drt blir ikke nevnt nå, nå er det som at det var planlagt med flere netter.. 

Reagerte på det der jeg også.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Reagerte på det der jeg også.

Har hun glemt hun har sagt det, eller tror hun ikke andre husker hva hun sier..? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superbobla skrev (2 timer siden):

Hvordan du i heletatt kan kalle disse meldingene for drittslenging er for meg forunderlig. Du mener vel bare at hun skal kjøre på du da. Linn er tydelig helt ute av seg og burde søke ro, ikke være på sosiale medier. 

Så det å si at hun tydelig er helt ute av seg, mener du ikke er drittslenging? Vet du konkret hvor lite/mye ro hun får når hun ikke er på skjermen? 🤔 Hun har hele veien stått stødig for å vise livet på godt og vondt, men får beskjed om å logge av når hun viser seg sårbar? Logisk? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (54 minutter siden):

Så det å si at hun tydelig er helt ute av seg, mener du ikke er drittslenging? Vet du konkret hvor lite/mye ro hun får når hun ikke er på skjermen? 🤔 Hun har hele veien stått stødig for å vise livet på godt og vondt, men får beskjed om å logge av når hun viser seg sårbar? Logisk? 

Har du sett alt hun har lagt ut i det siste? Det er fint at mange nå deler personlige ting som psykisk helse og ikke bare viser sine sterke sider. Men hun har nå fremstått som nesten psykotisk og virkelighetsfjern flere ganger. Hun motsier seg selv og lyver stadig og hun snakker til de som følger henne på en svært nedlatende måte. Derfor er det så mange som anbefaler henne å trekke seg tilbake og fokusere på seg selv, barn og gode venner. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosetosta skrev (1 time siden):

Har hun glemt hun har sagt det, eller tror hun ikke andre husker hva hun sier..? 

Jeg aner ikke, hun virket ikke helt tilstede, så tipper det første.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (På 10.10.2021 den 19.22):

Noen som kan svare på hvorfor hun trenger å beskyttes fra seg selv som enkelte skriver lenger opp her? Eller hvorfor ting hun evt gjør feil er så mye å lage styr for? Gjør vi ikke alle små feil her og der hver dag? 🤔 Eller er dere alle helt perfekte her inne kanskje? 😅 Bare prøver å forstå logikken bak all denne drittslenginga? 

Nei ingen her er perfekte men et fåtall av oss deler de dårlige dagene til tusenvis av mennesker. Jeg for min del tror ikke Linn helt skjønner hvordan hun fremstår, det er derfor jeg mener hun må beskyttes. Hun utleverer seg selv fullstendig og i den slengen utleverer hun også barna sine. Ikke deres person, men som deres mamma. Jeg tror hun kan ha godt av å skru litt av, ta et steg tilbake å komme seg på bena igjen for sin egen del. Jeg sier ikke hun skal kneble seg selv på noen måte, men hun bør heller dele og prate med mennesker i omgangskretsen sin som faktisk kan hjelpe fremfor å dele med gud og hvermann som ikke har noen personlig tilknytning til henne og som derfor og ikke nødvendigvis alltid vil hennes beste. Dette er i mitt hode ganske logisk og jeg skjønner ikke at hun ikke ser det selv. Derav bør hun beskyttes. Jo mer hun deler nå, jo verre blir det både i hennes personlige relasjoner.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (7 timer siden):

Nei ingen her er perfekte men et fåtall av oss deler de dårlige dagene til tusenvis av mennesker. Jeg for min del tror ikke Linn helt skjønner hvordan hun fremstår, det er derfor jeg mener hun må beskyttes. Hun utleverer seg selv fullstendig og i den slengen utleverer hun også barna sine. Ikke deres person, men som deres mamma. Jeg tror hun kan ha godt av å skru litt av, ta et steg tilbake å komme seg på bena igjen for sin egen del. Jeg sier ikke hun skal kneble seg selv på noen måte, men hun bør heller dele og prate med mennesker i omgangskretsen sin som faktisk kan hjelpe fremfor å dele med gud og hvermann som ikke har noen personlig tilknytning til henne og som derfor og ikke nødvendigvis alltid vil hennes beste. Dette er i mitt hode ganske logisk og jeg skjønner ikke at hun ikke ser det selv. Derav bør hun beskyttes. Jo mer hun deler nå, jo verre blir det både i hennes personlige relasjoner.

Vel, jeg er ikke oppdatert på Discord, men jeg må vel inn der snart også skjønner jeg. Men… Jeg ER oppdatert på btb. Jeg VET det ikke er hverken psykose eller rus, men hennes usynlige sykdom som til tider kan bli litt synlig for de som kjenner henne godt eller følger henne ofte. Dette kan gjøre henne til tider bl.a litt surrete, snøvlete, glemsk osv… Kognitiv svikt kalles det. Google hjernetåke så står det svart på hvitt med årevis av forskning. Med hjernetåke blir man 100% naturlig- helt på trynet. Har det samme symptom på min sykdom selv. Hvis hun ikke hadde vært åpen og delt også denne siden av sykdommen, hadde ikke “vanlige” folk forstått noe. Som vi også ser veldig tydelig i komentarene over her. Hun er kronisk syk! Å be henne bli bra før hun vlogger blir for dumt. Vi med sånne sykdommer kan aldri vente til vi blir bra før vi kan gjøre noe vi vil. Hun blir deprimert av alle løgner som blir spredt nå, kan ikke folk ha LITT medfølelse? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (6 minutter siden):

Vel, jeg er ikke oppdatert på Discord, men jeg må vel inn der snart også skjønner jeg. Men… Jeg ER oppdatert på btb. Jeg VET det ikke er hverken psykose eller rus, men hennes usynlige sykdom som til tider kan bli litt synlig for de som kjenner henne godt eller følger henne ofte. Dette kan gjøre henne til tider bl.a litt surrete, snøvlete, glemsk osv… Kognitiv svikt kalles det. Google hjernetåke så står det svart på hvitt med årevis av forskning. Med hjernetåke blir man 100% naturlig- helt på trynet. Har det samme symptom på min sykdom selv. Hvis hun ikke hadde vært åpen og delt også denne siden av sykdommen, hadde ikke “vanlige” folk forstått noe. Som vi også ser veldig tydelig i komentarene over her. Hun er kronisk syk! Å be henne bli bra før hun vlogger blir for dumt. Vi med sånne sykdommer kan aldri vente til vi blir bra før vi kan gjøre noe vi vil. Hun blir deprimert av alle løgner som blir spredt nå, kan ikke folk ha LITT medfølelse? 

Hvis hun har kognitiv svikt og hjernetåke som medfører at hun blir surrete, glemsk og 100 % helt på trynet (?), så er det rart at hun får beholde førerkortet. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla81 skrev (29 minutter siden):

Trur jeg ikke noe på, jeg har hatt fibromyalgi i 20 år og kjenner mange som har det, aldri sett lingnende.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (27 minutter siden):

Hvis hun har kognitiv svikt og hjernetåke som medfører at hun blir surrete, glemsk og 100 % helt på trynet (?), så er det rart at hun får beholde førerkortet. 

Førerkortet har ingenting med det å gjøre. Man klarer fremdeles kjøre bil. Kanskje lese deg litt opp på det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (7 minutter siden):

Trur jeg ikke noe på, jeg har hatt fibromyalgi i 20 år og kjenner mange som har det, aldri sett lingnende.

Hun har også me, som jeg også har. Hjernetåke er veldig vanlig, og symptomene blir værre dersom mye skjer i livet..
men tro hva du vil, jeg kjenner både Linn og fakta. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vesla81 skrev (Akkurat nå):

Hun har også me, som jeg også har. Hjernetåke er veldig vanlig, og symptomene blir værre dersom mye skjer i livet..

Om det er lov og kjøre bil i en tilstand hvor du ikke klarer huske hva du sier fra dag til dag, ja da skal jeg ta buss heretter. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (Akkurat nå):

Selvføgelig trur jeg hva jeg vil. Jeg stiller og spørsmålstegn ved både jobb og bilkjøring, ville ikke møtt hu i bil i den tilstanden.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (3 minutter siden):

Da forstår jeg ikke hvorfor man bruker så mye tid og energi på mennesker som kommenterer på nett. Det begynner alltid med kritikk av produkt hun lager, også baller det på seg og til slutt blir det for mye. Hadde hun bare sett forbi kritikken, hadde hun spart seg for mye energi. Det at hun kommenterer kritikken og har disse rantene, gjør det bare verre! Forstår ikke hvorfor man absolutt skal være offentlig snapper, om man sliter så utrolig mye både fysisk og psykisk. Hvorfor ikke fokusere på det som gjør en bedre, for offentlig snapping viser seg gang på gang å ikke være noe for henne! Bare noen tanker over ting jeg ikke helt klarer å forstå. Hun får mye dritt, det er jeg enig i, men det får alle offentlige snappere/vloggere/influencere! I tillegg så heller hun bensin på bålet ved å selv ta det opp hele tiden, ljuge og legge ut snapper når hun absolutt burde fokusere på andre ting.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peak skrev (30 minutter siden):

Da forstår jeg ikke hvorfor man bruker så mye tid og energi på mennesker som kommenterer på nett. Det begynner alltid med kritikk av produkt hun lager, også baller det på seg og til slutt blir det for mye. Hadde hun bare sett forbi kritikken, hadde hun spart seg for mye energi. Det at hun kommenterer kritikken og har disse rantene, gjør det bare verre! Forstår ikke hvorfor man absolutt skal være offentlig snapper, om man sliter så utrolig mye både fysisk og psykisk. Hvorfor ikke fokusere på det som gjør en bedre, for offentlig snapping viser seg gang på gang å ikke være noe for henne! Bare noen tanker over ting jeg ikke helt klarer å forstå. Hun får mye dritt, det er jeg enig i, men det får alle offentlige snappere/vloggere/influencere! I tillegg så heller hun bensin på bålet ved å selv ta det opp hele tiden, ljuge og legge ut snapper når hun absolutt burde fokusere på andre ting.

Men er det en unnskyldning da -for å lage livet surt for en man allerede tenker sliter? Da bør man heller backe ut og gi henne rom og la henne slippe å ha anonyme folk som sitter å bevisst hauser opp??  Selvom man er vlogger så er det grenser for hvor mye man skal tåle. Tenker Linn egentlig har en positiv vlogg -som noen klarer å ødelegge fordi man vet hvilken knapper man skal trykke på for å få en reaksjon,  for igjen sitte å kritisere reaksjonen…

Endret av GulleGull
Lagt til tekst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...