Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

Audisnuppa skrev (3 minutter siden):

Jeg kjenner Linn å Hu  er verdens snillete og gode mot alle  å vil alle skal ha det bra  å Hu er veldig ærlig. Alle kan ha  problemer  å har hatt det men fortid er fortid å nå tid er nå tid . Dere får feie for dere egen dør før dere feier for andre .  Jeg syntes linn er ei tøff å sterk  dame.  Hu er der for andre selv om  Hu har hatt det tøff selv.   Jeg glad jeg har blid kjent med ei så god dame som linn.❤

Kanskje du heller da skal være en god venn og hjelpe henne til å komme seg ut av dette destruktive mønsteret hun nå er i…? Forsvarstale her inne tror jeg faktisk hjelper henne lite dessverre. 😕

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dustemor87 skrev (8 minutter siden):

Kanskje du heller da skal være en god venn og hjelpe henne til å komme seg ut av dette destruktive mønsteret hun nå er i…? Forsvarstale her inne tror jeg faktisk hjelper henne lite dessverre. 😕

Jeg har samtaler med linn vær dag . Alle har opp å ned turer jeg forsvare ikke men sier min mening det er lov.   Du vet vel ikke hva som hjelper henne eller ikke eller hva  Hu å jeg prater om pass  på deg selv du så passer jeg på  meg .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audisnuppa skrev (7 minutter siden):

Jeg har samtaler med linn vær dag . Alle har opp å ned turer jeg forsvare ikke men sier min mening det er lov.   Du vet vel ikke hva som hjelper henne eller ikke eller hva  Hu å jeg prater om pass  på deg selv du så passer jeg på  meg .

Det var da veldig da?? 

Om du er en så god venn så ser du vel også hvor mye dette preger henne, hun bør holde seg unna alt som heter Internett når hun er såpass langt nede som hun er nå, og da trenger hun noen som faktisk vil hjelpe henne til å se at hun ikke har godt av å grave seg ned i sosiale medier! 

Det hjelper ikke at venner da kommer inn å kaster enda mer mat på et brennende bål.. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (2 minutter siden):

Det var da veldig da?? 

Om du er en så god venn så ser du vel også hvor mye dette preger henne, hun bør holde seg unna alt som heter Internett når hun er såpass langt nede som hun er nå, og da trenger hun noen som faktisk vil hjelpe henne til å se at hun ikke har godt av å grave seg ned i sosiale medier! 

Det hjelper ikke at venner da kommer inn å kaster enda mer mat på et brennende .   Jeg sier bare det jeg mener .   Men du  vet hva linn tenker føler du da  du vet best ser jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audisnuppa skrev (1 minutt siden):

Så om noen  sier noe positivt  om noen skal andere få det å være dritt . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audisnuppa skrev (16 minutter siden):

Så flott at du er en god venn! 
Fortsett med det.

I mange av trådene her, inkludert mine, er det faktisk ytret bekymring for Linn. 
Vi betviler slettes ikke at hun er et godt menneske, en god mor eller en omsorgsfull person. 

Vi er bekymret for tilstanden hennes, noe du også burde være- som er hennes venn. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroligfortilet skrev (2 minutter siden):

Det var da veldig da?? 

Det hjelper ikke at venner da kommer inn å kaster enda mer mat på et brennende bål.. 

Om man tenker Linn ikke burde få mer oppmerksomhet og «ikke kaste mer bensin» på bålet, så bør man kanskje slutte å skrive spekulasjoner og spre rykter om henne her, på ett anonymt forum -det er ihverfall ikke oppbyggende på noen som helst måte…. Om man er bekymret som tydeligvis mange er her -så hjelper det ikke å gi «gode råd her» bak ett anonymt nick. Og hvordan vet flere at hun er så langt nede at hun må skjermes fra seg selv?! Hun er ei voksen fornuftig dame og jeg syntes ikke det er rart at hun slår hardt ned på rykter og usannheter av anonyme mennesker som bare kommer med halvsvada og spekulasjon -man må vel få lov å forsvare seg?! Så velger Linn å gjøre den på den måten i de forumene hvor hun blir snakket om, skjenner det så godt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (10 minutter siden):

Om man tenker Linn ikke burde få mer oppmerksomhet og «ikke kaste mer bensin» på bålet, så bør man kanskje slutte å skrive spekulasjoner og spre rykter om henne her, på ett anonymt forum -det er ihverfall ikke oppbyggende på noen som helst måte…. Om man er bekymret som tydeligvis mange er her -så hjelper det ikke å gi «gode råd her» bak ett anonymt nick. Og hvordan vet flere at hun er så langt nede at hun må skjermes fra seg selv?! Hun er ei voksen fornuftig dame og jeg syntes ikke det er rart at hun slår hardt ned på rykter og usannheter av anonyme mennesker som bare kommer med halvsvada og spekulasjon -man må vel få lov å forsvare seg?! Så velger Linn å gjøre den på den måten i de forumene hvor hun blir snakket om, skjenner det så godt!

Har du sett snappene hennes i det siste, og spesielt nå i helgen? De gir svar på hvorfor flere mener  det.

Endret av Lunabelle
Endret et ord.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (3 minutter siden):

Så flott at du er en god venn! 
Fortsett med det.

I mange av trådene her, inkludert mine, er det faktisk ytret bekymring for Linn. 
Vi betviler slettes ikke at hun er et godt menneske, en god mor eller en omsorgsfull person. 

Vi er bekymret for tilstanden hennes, noe du også burde være- som er hennes venn. 

Tilstand Hu er ikke noe  anderledes en Hu pleier å være .  Så sjønner ikke hva du prater om . Jeg bryr meg vennene  min . Men bestemmer ikke over  dem å vi er forskjellige  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audisnuppa skrev (2 minutter siden):

Tilstand Hu er ikke noe  anderledes en Hu pleier å være .  Så sjønner ikke hva du prater om . Jeg bryr meg vennene  min . Men bestemmer ikke over  dem å vi er forskjellige  

Jeg sier det mener jeg gidder ikke diskutere . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audisnuppa skrev (1 minutt siden):

Jeg sier det mener jeg gidder ikke diskutere . 

Hvorfor svarer du deg selv?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audisnuppa skrev (6 minutter siden):

Hvis du ikke så det på fredag, så mulig at du å jeg ikke så på samme snap. 

Har heller aldri sagt at du skal bestemme over Linn, sa det var flott at du var en god venn. 

Det er vel det hun behøver aller mest nå er gode venner og familie. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tulltulla skrev (23 minutter siden):

Hvis du ikke så det på fredag, så mulig at du å jeg ikke så på samme snap. 

Har heller aldri sagt at du skal bestemme over Linn, sa det var flott at du var en god venn. 

Det er vel det hun behøver aller mest nå er gode venner og familie. 

.så på snap på fredag hva var det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan svare på hvorfor hun trenger å beskyttes fra seg selv som enkelte skriver lenger opp her? Eller hvorfor ting hun evt gjør feil er så mye å lage styr for? Gjør vi ikke alle små feil her og der hver dag? 🤔 Eller er dere alle helt perfekte her inne kanskje? 😅 Bare prøver å forstå logikken bak all denne drittslenginga? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (17 minutter siden):

Noen som kan svare på hvorfor hun trenger å beskyttes fra seg selv som enkelte skriver lenger opp her? Eller hvorfor ting hun evt gjør feil er så mye å lage styr for? Gjør vi ikke alle små feil her og der hver dag? 🤔 Eller er dere alle helt perfekte her inne kanskje? 😅 Bare prøver å forstå logikken bak all denne drittslenginga? 

Hvordan du i heletatt kan kalle disse meldingene for drittslenging er for meg forunderlig. Du mener vel bare at hun skal kjøre på du da. Linn er tydelig helt ute av seg og burde søke ro, ikke være på sosiale medier. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Audisnuppa skrev (2 timer siden):

Er du full? Du skriver jo fullstendig uforståelig. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at man ikke skal dra barn inn i dette. Men en god ide er å ikke eksponere barna sine på sosiale medier. Håper andre kan ta lærdom av dette og holder barna sine langt unna sosiale medier!

Endret av Lidl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa jo på lørdagen at hun hadde sen utsjekk, kl 14, og skulle hjem til sykt barn.. nå var hun rundt og vasa å venta på at venninna skulle komme tilbake til Bergen, så tok de en natt til på hotell? Ikke rart man blir forvirret..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...